Skład i zakres działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji



Komisja Skarg, Wniosków i Petycji Rady Powiatu Skarżyskiego VII Kadencji

została powołana Uchwałą Nr 14/II/2024 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 22 maja 2024 roku w następującym składzie:

1. Magdalena Kalbarczyk - przewodnicząca komisji
2. Marek Gąska - wiceprzewodniczący komisji
3. Krystyna Górnaś-Salata
4. Tadeusz Sikora
5. Paweł Wiatr
6. Roman Wojcieszek


Na przewodniczącą Komisji Skarg, Wniosków i Petycji wybrana została radna Magdalena Kalbarczyk.


Uchwałą Nr 16/II/2024 z dnia 22 maja 2024 roku Rada Powiatu Skarżyskiego dokonała wyboru wiceprzewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji. 

Na wiceprzewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji wybrany został radny Marek Gąska.


Zgodnie z art. 16a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym rada powiatu rozpatruje: skargi na działania zarządu powiatu i powiatowych jednostek organizacyjnych; wnioski oraz petycje składane przez obywateli; w tym celu powołuje komisję skarg, wniosków i petycji.
W skład komisji skarg, wniosków i petycji wchodzą radni, w tym przedstawiciele wszystkich klubów, z wyjątkiem radnych pełniących funkcje, o których mowa w art. 14 ust. 1, oraz będących członkami zarządu. 

Uchwała Nr 14-II-2024.pdf (629kB) pdf

Uchwała Nr 16-II-2024.pdf (465kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Nina Zolbach (28 maja 2024)
Opublikował: Nina Zolbach (28 maja 2024, 14:40:00)

Ostatnia zmiana: Nina Zolbach (25 czerwca 2024, 12:50:39)
Zmieniono: edytowano

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 600