Protokół Nr 64/2020 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 19 października 2020 r.
W posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
- Artur Berus ‒ Starosta
- Anna Leżańska ‒ Wicestarosta
- Katarzyna Bilska ‒ Członek Zarządu Powiatu
- Adam Ciok ‒ Członek Zarządu Powiatu
- Małgorzata Nosowicz ‒ Sekretarz Powiatu
- Urszula Wrona ‒ Naczelnik Wydziału Finansowego
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Artur Berus.
Posiedzenie protokołowała: Olga Łukomska – Inspektor.
Porządek posiedzenia:
- Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
- Sprawy różne.
Starosta – Pan Artur Berus przedstawił proponowany porządek posiedzenia oraz zapytał o uwagi i wnioski.
W związku z brakiem uwag, Zarząd Powiatu przyjął porządek posiedzenia.
Streszczenie
posiedzenia:
Ad. pkt 1. Przyjęcie projektu uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) uchwalenia „Programu Współpracy Powiatu Skarżyskiego z organizacjami pozarządowymi oraz z innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2021” (załącznik nr 2),
Z treścią powyższej uchwały zapoznał zebranych Starosta – Pan Artur Berus. Wyjaśnił, że ustawa z dnia24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie nakłada na organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego obowiązek uchwalenia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 w/w ustawy. „Program Współpracy Powiatu Skarżyskiego z organizacjami pozarządowymi oraz z innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok” określa zasady, zakres i formy współpracy Powiatu Skarżyskiego z trzecim sektorem, a także priorytetowe zadania publiczne.
Starosta dodał, że Program współpracy na 2021 rok został opracowany w oparciu
o program współpracy na 2020 rok, z uwzględnieniem doświadczeń wynikających z jego realizacji. Projekt „Programu Współpracy Powiatu Skarżyskiego z organizacjami pozarządowymi oraz z innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok” został przedstawiony do konsultacji z organizacjami pozarządowymi. Podczas konsultacji nie wpłynęły żadne uwagi i zastrzeżenia do Programu.
W świetle powyższego, Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął projekt przedmiotowej uchwały.
b) ustalenia wysokości opłat w roku 2021 za usunięcie i przechowywanie pojazdu usuniętego z drogi oraz wysokości opłat w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu (załącznik nr 3),
c) wyrażenia zgody na zawarcie umowy na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Powiatu Skarżyskiego (załącznik nr 4),
Treść powyższych uchwał przedstawił zebranym Starosta – Pan Artur Berus.
Zarząd Powiatu nie wniósł uwag i jednogłośnie przyjął projekty w/w uchwał.
d) wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i zawarcie kolejnej umowy najmu (załącznik nr 5),
Referująca Wicestarosta – Pani Anna Leżańska poinformowała, że zgodnie z treścią art. 37 ust. 4 Ustawy o gospodarce nieruchomościami zawarcie umowy najmu na okres powyżej 3 lat, co do zasady następuje w drodze przetargu. Rada Powiatu może jednak wyrazić zgodę na odstąpienie od tego obowiązku i zezwolić w drodze uchwały na zawarcie tej umowy bez konieczności przeprowadzenia przetargu.
Pani Anna Leżańska wyjaśniła, że podjęcie przedmiotowej uchwały umożliwi zrealizowanie wniosku z dnia 4 września 2020r. dotychczasowego najemcy Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, który wystąpił o przedłużenie dotychczasowej umowy zawartej na trzy lata z mocą obowiązującą do 31.12.2020r. Jednocześnie wskazała, że zgoda Rady Powiatu jest niezbędna do zawarcia umów, gdy po umowie zawartej na czas oznaczony do 3 lat strony zawierają kolejne umowy, których przedmiotem jest
ta sama nieruchomość.
W zawiązku z powyższym, Zarząd Powiatu przyjął przedstawiony projekt uchwały jednogłośnie.
e) zmiany wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Skarżyskiego na lata 2020 – 2035 (załącznik nr 6),
f) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2020 rok (załącznik nr 7),
Z treścią w/w uchwał zapoznała zebranych Naczelnik Wydziału Finansowego – Pani Urszula Wrona.
W toku przeprowadzonego głosowania, Zarząd Powiatu przyjął projekty powyższych uchwał jednogłośnie.
Ad. pkt 2. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu w sprawie:
a) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2020 rok (załącznik nr 8),
Treść powyższej uchwały przedstawiła Zarządowi, Naczelnik Wydziału Finansowego – Pani Urszula Wrona.
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2020 rok.
b) powołania Komisji do spraw podziału środków na pomoc zdrowotną dla nauczycieli, (załącznik nr 9),
Z treścią w/w uchwały zapoznała zebranych Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska.
W toku przeprowadzonego głosowania, Zarząd Powiatu podjął uchwałę
w przedmiotowej sprawie.
g) ogłoszenia naboru na członków Komisji Konkursowej do opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej pn. „Prowadzenie punktów przeznaczonych na udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego wraz z realizacją edukacji prawnej na terenie powiatu skarżyskiego w 2021 r.” (załącznik nr 10),
Treść powyższej uchwały zreferował Starosta – Pan Artur Berus.
Zarząd Powiatu nie wniósł uwag i jednogłośnie przyjął powyższą uchwałę.
Ad. pkt 3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu.
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski zapoznał zebranych z pismem Wójta Gminy Bliżyn z dnia 6.11.2020r. oraz z projektem aneksu do porozumienia zawartego w dniu 18.08.2010r. w sprawie przekazania Gminie Bliżyn zadań publicznych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Bliżyn (pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 11).
Pan Tadeusz Bałchanowski wyjaśnił, że zmiana dotyczy standardu zimowego utrzymania dróg powiatowych o nr 0437, 0441T, 0443T, 0446T, która spowoduje podwyższenie kwoty dotacji na realizację zadania publicznego związanego z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Bliżyn. Dodał, że po zmianie szacowany wzrost dotacji może wynieść około 25%.
Zarząd Powiatu po przeanalizowaniu przedstawionej przez gminę propozycji projektu aneksu do porozumienia, nie zaakceptował proponowanych zmian. Jednocześnie Zarząd wyraził zgodę na zwiększenie kwoty dotacji udzielonej Gminie Bliżyn umową z dnia 30.12.2019r. o 20% dotychczasowego dofinansowania. W przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, będzie możliwe rozszerzenie akcji przez gminę do zaproponowanych standardów.
Z pismem Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej zapoznała zebranych Sekretarz Powiatu – Pani Małgorzata Nosowicz. Poinformowała, że w związku z otwarciem ofert w dniu 30.10.2020r. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa asortymentu w ramach projektu pn. Stop Koronawirusowi. Przeciwdziałanie i ograniczenie skutków pandemii COVID-19 na terenie powiatu skarżyskiego V”, Wydział IM zwraca się z prośbą o zajęcie stanowiska w sprawie zabezpieczenia środków na w/w zamówienie .
Wyjaśniła, że powyższe postępowanie składa się z 11 zadań, przy czym:
- na zadania nr 1 pn. „środki czystości I” wpłynęły 4 oferty. Oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 14 744,17 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 15 960,00 zł,
- na zadania nr 2 pn. „środki czystości II” wpłynęło 5 ofert. Oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 26 979,70 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 137 800,00 zł,
- na zadania nr 3 pn. „środki czystości III” wpłynęło 5 ofert. Oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 43 174,17 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 201 300,00 zł,
- na zadania nr 4 pn. „środki czystości IV” wpłynęła 1 oferta na kwotę 15 510,30zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 19 190,00 zł,
- na zadania nr 5 pn. „drobny sprzęt” wpłynęły 4 oferty. Oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 9 344,71 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 15 740,00 zł,
- na zadania nr 6 pn. „urządzenie do ozonowania” wpłynęły 2 oferty. Oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 13 598,88 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 40 000,00 zł,
- na zadania nr 7 pn. „rękawice ochronne” wpłynęły 2 oferty. Oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 6 445,98 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 5 750,00 zł. Cena oferowana jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na to zadanie o 695,98 zł,
- na zadania nr 8 pn. „maseczki ochronne” wpłynęło 5 ofert. Oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 1 139,11 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 7 274,00 zł,
- na zadania nr 9 pn. „środki ochrony osobistej” wpłynęła 1 oferta na kwotę 4 967,85zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 3 610,00 zł. Cena oferowana jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na to zadanie o 1 357,85 zł,
- na zadanie nr 10 pn. „urządzenie do dezynfekcji dokumentów” nie wpłynęła żadna oferta,
- na zadanie nr 11 pn. „urządzenie do czyszczenia powierzchni” wpłynęła 1 oferta na kwotę 22 950,00 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 12 000,00 zł. Cena oferowana jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na to zadanie o 10 950,00 zł.
Sekretarz
przypomniała, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w sytuacji gdy została dopuszczona możliwość składania ofert częściowych,
Zamawiający ma możliwość unieważnić postępowanie w części dotyczącej danego zadania, m.in. w przypadku którego oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania, chyba, że Zamawiający ma
możliwość zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, koniecznym
jest podjęcie decyzji w zakresie zabezpieczenia środków finansowych na zadanie
nr 7, 9 i 11, w przypadku których ceny oferowane przekraczają kwoty jakie Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na realizację tych zadań.
W świetle powyższego, Zarząd Powiatu zobowiązał Skarbnik Powiatu – Panią Bogusławę Wilczyńską do zabezpieczenia w budżecie powiatu brakujących środków finansowych na zadanie nr 7, 9 i 11.
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska poinformowała, że w związku z utworzeniem w budżecie powiatu zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej wraz z adaptacją pomieszczeń biurowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy” Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej przeprowadził wstępne rozeznanie w zakresie ewentualnej partycypacji w kosztach inwestycji przez Sąd Rejonowy oraz Prokuraturę (załącznik nr 13). Dodała,
że zgodnie z otrzymanym pismem Dyrektor Sądu Rejonowego zadeklarował udział w pracach nad przygotowaniem projektu poprawy stanu budynku z zastrzeżeniem konieczności uzyskania zgody na finansowanie ewentualnego udziału Sądu przez instytucje zwierzchnie. Natomiast Zastępca Prokuratora Okręgowego zadeklarował udział w finansowaniu prac budowlanych polegających na termomodernizacji, z zaznaczeniem, że ze względu na praktykowany w jednostkach prokuratury system trzyletniego okresu planowania remontów i inwestycji, zapewnienie finansowania tego zadania w najbliższym czasie nie jest możliwe. Następnie Pani Anna Leżańska poinformowała, że Prokuratura Okręgowa zwróciła się z prośbą o przesłanie założeń projektowych i ewentualnych szacowanych kosztów wykonania robót.
Wicestarosta dodała, iż mając powyższe na uwadze, zasadnym byłoby zlecenie audytu energetycznego budynku, który określiłby konieczny do wykonania zakres termomodernizacji oraz szacunkowe koszty. Opracowany audyt byłby także podstawą do dalszych rozmów z Sądem oraz Prokuraturą.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę w powyższej sprawie. Jednocześnie Zarząd, zobowiązał Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej do rozpoczęcia procedury związanej z wyborem wykonawcy audytu energetycznego budynku przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej.
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska przedstawiła zebranym przygotowany przez firmę Alternator Sp. z o.o. Raport podsumowujący rozliczenie osiągniętych korzyści za III kwartał 2020 roku dla Powiatu Skarżyskiego (załącznik nr 14). Jednocześnie poinformowała, że Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej potwierdza dane zawarte w przedstawionym raporcie.
Zarząd Powiatu zaakceptował treść przedstawionego dokumentu.
Z pismem Kierownik Referatu ds. Promocji zapoznała zebranych Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska. Wyjaśniła, że w związku z problemem technicznym, wkradł się błąd w zestawieniu finansowym dotyczącym wysokości kwot do przesunięć w planie budżetu powiatu na 2020 rok pomiędzy paragrafami polegającymi na:
Zarząd Powiatu przyjął powyższą informację do wiadomości.
W świetle powyższego, Zarząd Powiatu zobowiązał Skarbnik Powiatu – Panią Bogusławę Wilczyńską do zabezpieczenia w budżecie powiatu brakujących środków finansowych na zadanie nr 7, 9 i 11.
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska poinformowała, że w związku z utworzeniem w budżecie powiatu zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej wraz z adaptacją pomieszczeń biurowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy” Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej przeprowadził wstępne rozeznanie w zakresie ewentualnej partycypacji w kosztach inwestycji przez Sąd Rejonowy oraz Prokuraturę (załącznik nr 13). Dodała,
że zgodnie z otrzymanym pismem Dyrektor Sądu Rejonowego zadeklarował udział w pracach nad przygotowaniem projektu poprawy stanu budynku z zastrzeżeniem konieczności uzyskania zgody na finansowanie ewentualnego udziału Sądu przez instytucje zwierzchnie. Natomiast Zastępca Prokuratora Okręgowego zadeklarował udział w finansowaniu prac budowlanych polegających na termomodernizacji, z zaznaczeniem, że ze względu na praktykowany w jednostkach prokuratury system trzyletniego okresu planowania remontów i inwestycji, zapewnienie finansowania tego zadania w najbliższym czasie nie jest możliwe. Następnie Pani Anna Leżańska poinformowała, że Prokuratura Okręgowa zwróciła się z prośbą o przesłanie założeń projektowych i ewentualnych szacowanych kosztów wykonania robót.
Wicestarosta dodała, iż mając powyższe na uwadze, zasadnym byłoby zlecenie audytu energetycznego budynku, który określiłby konieczny do wykonania zakres termomodernizacji oraz szacunkowe koszty. Opracowany audyt byłby także podstawą do dalszych rozmów z Sądem oraz Prokuraturą.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę w powyższej sprawie. Jednocześnie Zarząd, zobowiązał Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej do rozpoczęcia procedury związanej z wyborem wykonawcy audytu energetycznego budynku przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej.
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska przedstawiła zebranym przygotowany przez firmę Alternator Sp. z o.o. Raport podsumowujący rozliczenie osiągniętych korzyści za III kwartał 2020 roku dla Powiatu Skarżyskiego (załącznik nr 14). Jednocześnie poinformowała, że Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej potwierdza dane zawarte w przedstawionym raporcie.
Zarząd Powiatu zaakceptował treść przedstawionego dokumentu.
Z pismem Kierownik Referatu ds. Promocji zapoznała zebranych Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska. Wyjaśniła, że w związku z problemem technicznym, wkradł się błąd w zestawieniu finansowym dotyczącym wysokości kwot do przesunięć w planie budżetu powiatu na 2020 rok pomiędzy paragrafami polegającymi na:
- z działu 926 rozdział 92605 § 2360 powinna zostać przeniesiona kwota 6 500,00 zł (a nie 9 000,00 zł) do działu 750 rozdział 75075 § 4300,
- z działu 921 rozdział 92105 § 2360 powinna zostać przeniesiona kwota 15 900,00 zł (a nie 17 000,00 zł) do działu 750 rozdział 75075 § 4300. (pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 15)
Zarząd Powiatu przyjął powyższą informację do wiadomości.
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska poinformowała, że Wydział Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki zwrócił się z prośbą o zajęcie stanowiska w zakresie wyrażenia zgody na odstąpienie od terminu przekazania informacji o planowanej liczbie uczniów, będącej podstawą udzielania dotacji na 2021 r. dla szkół wchodzących w skład Zespołu Korpusu Kadetów w Suchedniowie (załącznik nr 16).
Pani Katarzyna Bilska wyjaśniła, że organ prowadzący szkoły Zespołu Korpusu Kadetów w Suchedniowie złożył wniosek o udzielenie dotacji z opóźnieniem, tj. w dniu 2 października 2020r., a nie jak wynika z ustawy o finansowaniu zadań oświaty (art. 33 ust. 1 pkt 1) do dnia 30 września roku bazowego. Następnie przedstawiła pismo Dyrektora Zespołu wyjaśniające, iż powodem zaistniałej sytuacji był wypadek jednego z uczniów, który został skierowany do Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Kielcach. W związku z przedłużającą się wizytą szpitalną, kierowca nie zdążył złożyć dokumentów w Biurze Podawczym w Starostwie Powiatowym.
Kontynuując wypowiedź, Pani Katarzyna Bilska poinformowała, że pracownicy Wydziału EK po przeprowadzeniu kontroli Zespołu Korpusu Kadetów, zgłosili zastrzeżenia co do zgłoszonej liczby osób zapisanych w dzienniku a meldunkiem oraz danymi ujętymi w innych dokumentach, które potwierdzałyby podaną liczbę uczniów uczęszczających do szkoły. W związku z powyższym, Wydział EK planuje przeprowadzenie dalszych kontroli w Zespole Korpusu Kadetów w Suchedniowie.
Zarząd Powiatu przyjął powyższą informację do wiadomości. Jednocześnie Zarząd wyraził zgodę na odstąpienie od terminu przekazania informacji o planowanej liczbie uczniów przez organ prowadzący szkoły Zespołu Korpusu Kadetów w Suchedniowie.
Na tym zakończono posiedzenie.
Protokołowała Przewodniczący Zarządu
Olga Łukomska Artur Berus
Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
1. A. Leżańska
2. K. Bilska
3. T. Bałchanowski
4. A. Ciok
Załączników: 16
- Załącznik nr 1 – lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
- Załącznik nr 2 – uchwała Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie uchwalenia „Programu Współpracy Powiatu Skarżyskiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok”.
- Załącznik nr 3 – uchwała Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie ustalenia wysokości opłat w roku 2021 za usunięcie i przechowywanie pojazdu usuniętego z drogi oraz wysokości opłat w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu,
- Załącznik nr 4 – uchwała Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy, na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Powiatu Skarżyskiego,
- Załącznik nr 5 – uchwała Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i zawarcie kolejnej umowy najmu,
- Załącznik nr 6 – uchwała Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Skarżyskiego na lata 2020-2035,
- Załącznik nr 7 – uchwała Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2020 rok,
- Załącznik nr 8 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2020 rok,
- Załącznik nr 9 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie powołania Komisji do spraw podziału środków na pomoc zdrowotną dla nauczycieli,
- Załącznik nr 10 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie ogłoszenia naboru na członków Komisji Konkursowej do opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej pn. „Prowadzenie punktów przeznaczonych na udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego wraz z realizacją edukacji prawnej na terenie powiatu skarżyskiego 2021 r.”,
- Załącznik nr 11 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 16.11.2020r.,
- Załącznik nr 12 – pismo Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 12.11.2020r.,
- Załącznik nr 13 – pismo Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 13.11.2020r.,
- Załącznik nr 14 – pismo Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 12.11.2020r.,
- Załącznik nr 15 – pismo Kierownik Referatu ds. Promocji z dnia 17.11.2020r.,
- Załącznik nr 16 – pismo Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki z dnia 16.11.2020r.
Protokół (601kB)
metryczka
Wytworzył: Olga Łukomska (19 listopada 2020)
Opublikował: Olga Łukomska (30 listopada 2020, 12:48:44)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 668