Protokół Nr 58/2019 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 29 listopada 2019 r.
Protokół Nr 58/2019
z posiedzenia Zarządu Powiatu
Skarżyskiego
w dniu 29 listopada 2019 r.
W posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
1. Artur Berus - Starosta
2. Anna Leżańska - Wicestarosta
3. Katarzyna Bilska - Członek Zarządu Powiatu
4. Tadeusz Bałchanowski - Członek Zarządu Powiatu
5. Adam Ciok - Członek Zarządu Powiatu
Stali uczestnicy posiedzenia:
1. Małgorzata Nosowicz - Sekretarz Powiatu
2. Bogusława Wilczyńska - Skarbnik Powiatu
Pozostali uczestnicy posiedzenia:
1. Katarzyna Geller - Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Artur Berus.
Posiedzenie protokołowała: Anna Bugajska – Inspektor.
Starosta – Pan Artur Berus poinformował, że przedmiotem posiedzenia jest rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
W związku z powyższym Starosta zaprosił na posiedzenie Naczelnika Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej - Panią Katarzynę Geller.
Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej Pani Katarzyna Geller poinformowała, że w związku z opracowanym projektem budowlanym docieplenia budynku Domu Pomocy Społecznej zlokalizowanym przy ul. Spornej 6 w Skarżysku-Kamiennej dla zadania pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Skarżyskiego”, Prezes Pracowni Projektowej J&J Spółka z o.o. (załącznik nr 2) zwrócił się z prośbą o przedłużenie terminu realizacji zadania do dnia 16.12.2019 r. Pani Katarzyna Geller wyjaśniła, że powyższa prośba podyktowana jest zmianą zakresu i sposobu rozwiązań związanych z wentylacją mechaniczną kuchni i pralni. Dodała, że podczas spotkania w dniu 14.11.2019 r. uzgodniono wstępną wersję rozwiązań projektowych, która odbiega od zaproponowanej. Ponadto dodała, że zwiększony zakres nie będzie generować dodatkowych kosztów.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przedłużenie terminu realizacji zadania do dnia 16.12.2019 r.
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski poinformował, że Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych (załącznik nr 3) zwrócił się z prośbą o wprowadzenie zmian w planie finansowym na 2019 rok z przeznaczeniem na:
Zwiększenie:
Rozdział: 60014
§ 4270 – „Zakup usług remontowych” 3.498,00
Rozdział: 60078
§ 4270 – „Zakup usług remontowych”
1. Odbudowa drogi powiatowej nr 0595T w m. Klonów, gm. Łączna 11.502,00
Zmniejszenie:
Rozdział: 60014
§ 4300 – „Zakup usług pozostałych” – zima 15.000,00
Jednocześnie zwiększenie planu:
Rozdział: 60078
§ 4270 – „Zakup usług remontowych”
1. Odbudowa drogi powiatowej nr 0595T w m. Klonów, gm. Łączna 52.000,00
Rozdział: 60014
§ 4300 – „Zakup usług pozostałych” – zima 15.000,00
Jednocześnie zwiększenie planu:
Rozdział: 60078
§ 4270 – „Zakup usług remontowych”
1. Odbudowa drogi powiatowej nr 0595T w m. Klonów, gm. Łączna 52.000,00
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na wprowadzenie powyższych zmian. Jednocześnie zobowiązał Skarbnika Powiatu do przygotowania stosownej uchwały.
Na tym zakończono posiedzenie.
Protokołowała Przewodniczący Zarządu
Anna Bugajska Artur Berus
Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
1. A. Leżańska
2. K. Bilska
3. T. Bałchanowski
4. A. Ciok
Załączników: 3
Załącznik nr 1 – lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
Załącznik nr 2 – pismo Prezesa Pracowni Projektowej J&J Spółka z o.o. z dnia 25.11.2019r.,
Załącznik nr 3 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 29.11.2019 r.
metryczka
Wytworzył: Zarząd Powiatu Skarżyskiego (29 listopada 2019)
Opublikował: Olga Łukomska (12 grudnia 2019, 14:39:35)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 653