Protokół Nr 31/2019 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 24 lipca 2019 r.
Protokół Nr 31/2019
z posiedzenia Zarządu Powiatu
Skarżyskiego
w dniu 24 lipca 2019 r.
W
posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
1.
Artur Berus - Starosta
2. Anna
Leżańska - Wicestarosta
3.
Tadeusz Bałchanowski - Członek
Zarządu Powiatu
4.
Adam Ciok - Członek Zarządu
Powiatu
Stali
uczestnicy posiedzenia:
1. Małgorzata Nosowicz - Sekretarz Powiatu
2. Bogusława Wilczyńska - Skarbnik Powiatu
Pozostali uczestnicy posiedzenia:
1. Janusz
Mik - Inspektor
2. Jerzy
Krawczyk - Naczelnik Wydziału
Edukacji,
Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki
3. Romuald Kowaliński - Wójt Gminy Łączna
Lista obecności stanowi
załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Artur Berus.
Posiedzenie protokołowała: Anna
Bugajska – Inspektor.
Porządek posiedzenia:
1.
Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu
Skarżyskiego w sprawie:
a) zmiany rozkładu godzin pracy aptek
ogólnodostępnych na terenie powiatu skarżyskiego na 2019 rok,
b) uchylenia uchwały Nr 334/XLVII/2018 Rady
Powiatu Skarżyskiego w sprawie wyrażenia zgody na ujawnienie należności
pieniężnych Powiatu Skarżyskiego w Rejestrze Należności Publicznoprawnych.
2.
Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu
Skarżyskiego w sprawie:
a) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na
2019 rok,
b) zmieniająca uchwałę w sprawie
scentralizowania zasad rozliczeń podatku VAT w Powiecie Skarżyskim,
c) zmieniająca uchwałę w sprawie sporządzania
skonsolidowanego bilansu Powiatu Skarżyskiego oraz dokumentacji sporządzonej
przez jednostki organizacyjne w zakresie wzajemnych wyłączeń należności i zobowiązań, przychodów i kosztów
oraz funduszu.
3.
Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu
Powiatu.
4.
Sprawy różne.
Starosta
– Pan Artur Berus przedstawił proponowany porządek
posiedzenia oraz zapytał o uwagi i wnioski.
W związku z brakiem uwag, Zarząd Powiatu przyjął porządek
posiedzenia.
Streszczenie
posiedzenia:
Ad. pkt 1. Przyjęcie projektów uchwał
Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) zmiany
rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu skarżyskiego na
2019 rok, (załącznik
nr 2)
Sekretarz
Powiatu – Pani Małgorzata Nosowicz przedstawiła projekt
przedmiotowej uchwały. Wyjaśniła, że zmiana rozkładu godzin pracy aptek
ogólnodostępnych na terenie powiatu skarżyskiego wynika z faktu, że w dniu 24
czerwca br. do Starostwa Powiatowego wpłynął mail informujący o zawieszeniu
działalności apteki zlokalizowanej przy ul. Sokolej 2 w Skarżysku-Kamiennej.
Ponadto z Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Kielcach otrzymano
informację o zakończeniu działalności apteki mieszczącej się przy ul. Sokolej
30 w Skarżysku-Kamiennej. Następnie Sekretarz dodała, że nowy harmonogram
dyżurów aptek będzie obowiązywał od 1 września 2019 r. Ponadto dodała, że
projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego ze zmianami został zaopiniowany przez
prezydenta, burmistrza i wójtów z terenu powiatu skarżyskiego, jak również
przez prezydium Kieleckiej Okręgowej Rady Aptekarskiej.
W związku z brakiem uwag, Zarząd Powiatu przyjął jednogłośnie projekt
uchwały.
b) uchylenia
uchwały Nr 334/XLVII/2018 Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie wyrażenia zgody
na ujawnienie należności pieniężnych Powiatu Skarżyskiego w Rejestrze Należności Publicznoprawnych, (załącznik
nr 3)
Z treścią przedmiotowej uchwały zapoznała
zebranych Skarbnik Powiatu – Pani
Bogusława Wilczyńska.
Zarząd
Powiatu przyjął jednogłośnie projekt uchwały w sprawie
uchylenia uchwały Nr 334/XLVII/2018 Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie wyrażenia zgody na
ujawnienie należności pieniężnych Powiatu Skarżyskiego w Rejestrze Należności
Publicznoprawnych
Ad. pkt 2. Podjęcie uchwał Zarządu
Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wprowadzenia
zmian w budżecie powiatu na 2019 rok, (załącznik
nr 4)
Referująca:
Skarbnik Powiatu – Pani Bogusława Wilczyńska wyjaśniła, że
proponowane zmiany wbudżecie Powiatu Skarżyskiego wynikają z:
1.
Decyzji Wojewody Świętokrzyskiego znak FN.I.3111.323.2019 z dnia 18 czerwca
2019r
w sprawie zmiany planu dotacji z budżetu państwa przeznaczonych na
przeprowadzenie kwalifikacji wojskowej. Ogólnie dotacje na ten cel zmniejsza
się o 7.229zł
2.
Decyzji Wojewody Świętokrzyskiego znak FN.I.3111.382.2019 z dnia 12 lipca 2019r
w sprawie zwiększenia dotacji z budżetu państwa o kwotę 2.441zł na wyposażenie
szkół
w podręczniki, materiały edukacyjne lub materiały ćwiczeniowe. Dotacja
przeznaczona jest dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2
(819,70zł), Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych (22,60zł) i Zespołu
Placówek Edukacyjno-Wychowawczych (1.245,49zł). Pozostała kwota 353,21zł to
koszty obsługi, które zostają w Starostwie Powiatowym.
3.
Umowy Nr 2/2019 zawartej w dniu 12 lipca 2019r w sprawie przekazania dotacji
z Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej w wysokości 200.000zł na
dofinansowanie zakupu samochodu ratowniczo-gaśniczego przez Komendę Powiatową
Państwowej Straży Pożarnej.
4.
Umów dotacji zawartych z Gminą Zagnańsk i Powiatem Kieleckim na wykonanie
remontu drogi powiatowej pomiędzy miejscowościami Zalezianka – Belno. Gmina
Zagnańsk udziela pomocy finansowej w wysokości 30.000zł, a Powiat Kielecki w
wysokości 75.000zł.
5.
Pisma Powiatowego Centrum Rozwoju Edukacji z dnia 2 lipca 2019r w sprawie
przeniesienia kwoty 1.600zł na zakup niezbędnych do badań pomocy dydaktycznych.
6.
Pisma Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego z dnia 16 lipca 2019r w
sprawie przeniesienia kwoty 600zł na naprawę kserokopiarki.
7.
Pisma Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa z dnia 18 lipca 2019r
w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie 5.000zł na
wykonanie ekspertyzy pomiarów natężenia hałasu na zbiorniku wodnym Rejów.
8.
Wyciągu z posiedzenia Zarządu Powiatu odbytego w dniu 17 lipca 2019r w sprawie
przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w wysokości 1.000zł na zakupy
artykułów żywnościowych na potrzeby sekretariatu.
9.
Pisma II Liceum Ogólnokształcącego z dnia 17 lipca 2019r w sprawie
przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie 5.600zł na odprawę
dla zwalnianego pracownika.
10. Pisma Zespołu Szkół Technicznych z dnia 15 lipca 2019r w
sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy rozdziałami i paragrafami w
łącznej kwocie 9.350zł w związku
z zabezpieczeniem bieżących wydatków w odpowiednich rozdziałach klasyfikacji.
Zarząd Powiatu
podjął jednogłośnie powyższą uchwałę.
b) zmieniająca uchwałę w sprawie
scentralizowania zasad rozliczeń podatku VAT w Powiecie Skarżyskim, (załącznik
nr 5)
Skarbnik
Powiatu – Pani Bogusława Wilczyńska poinformowała, że w
związku z nowelizacją ustawy Prawo farmaceutyczne i ustawą o szczególnych zasadach
rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków
publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego
Porozumienia o Wolnym handlu przez jednostki samorządu terytorialnego, zachodzi
konieczność dostosowania zasad wystawiania faktur na zakup produktów
leczniczych na potrzeby pensjonariuszy DPS, podopiecznych placówek
opiekuńczo-wychowawczych oraz podopiecznych Zespołu Placówek
Resocjalizacyjno-Wychowawczych.
Zarząd
Powiatu podjął uchwałę jednogłośnie.
c) zmieniająca uchwałę w sprawie
sporządzania skonsolidowanego bilansu Powiatu Skarżyskiego oraz dokumentacji
sporządzonej przez jednostki organizacyjne w zakresie wzajemnych wyłączeń
należności i zobowiązań, przychodów i kosztów oraz funduszu, (załącznik nr 6)
Skarbnik
Powiatu – Pani Bogusława Wilczyńska wyjaśniła, że zmiany
wynikają z konieczności uaktualnienia wykazu jednostek wskutek zmian w strukturze
jednostek organizacyjnych Powiatu Skarżyskiego.
Zarząd
Powiatu podjął uchwałę jednogłośnie.
Ad. pkt 3. Rozpatrzenie pism
skierowanych do Zarządu Powiatu.
Wicestarosta – Pani Anna
Leżańska przedstawiła informację
dotyczącą kserokopiarki Naschuatec 6500 zainstalowanej w Biurze Obsługi
Klienta. Wyjaśniła, że kserokopiarka została zakupiona ponad 10 lat temu i jest
najbardziej eksploatowanym urządzeniem kopiującym w urzędzie. Dodała, że po
wykonanym w lipcu br. przeglądzie okresowym, ze względu na wiek, przebieg oraz
znaczne zużycie konieczna jest wymiana części i materiałów eksploatacyjnych,
których szacowana wartość to ok. 9.100,00 zł. Następnie Pani Wicestarosta
poinformowała, że Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej dokonał
rozeznania w zakresie ceny nowej kserokopiarki lub używanej o dużo mniejszym
przebiegu i wymaganych parametrach(pismo
w tej sprawie stanowi załącznik nr 7)
Oferty nowych urządzeń:
1. Monochromatyczne
urządzenie wielofunkcyjne DEWVELOP INEO 658e – 49.200,00 zł brutto,
2. Urządzenie
kopiujące - NASCHUATEC MP 6503 – 39.280,00
zł brutto.
Oferty używanych urządzeń:
1. Kserokopiarka
KONICA MINOLTA BIZHUB 554e - stan licznika 1 mln kopii, gwarancja 24 miesiące
lub 100 tys. kopii, cena - 17.220,00
zł brutto.
2. Kserokopiarka
DEVELOP inea 654e – stan licznika 780 tys. kopii, gwarancja 12 miesięcy, cena –
16.605,00 zł brutto.
3. Kserokopiarka
NASCHUATEC MP 6002 sp – stan licznika 760 tys. kopii, gwarancja
24 miesiące lub 100 tys. kopii, cena – 14.760,
00 zł brutto.
Ponadto Pani Wicestarosta dodała, że Wydział dokonał również rozeznania w
zakresie ewentualnej dzierżawy urządzenia:
Oferta obejmuje:
- cena za
wykonanie jednej kopii A 4 mono - 0,03 zł netto (0,04 zł brutto),
- opłata
miesięczna – 123, 00 zł brutto,
- umowa wiążąca
na minimum 36 m-cy.
Koszty roczne przy dzierżawie
urządzenia przyjmując średnio miesięcznie wykonanie 12 tys. kopii plus opłata
miesięczna - wyniosą ponad 7 tys. zł brutto. Przy użytkowaniu własnego
urządzenia koszty wykonania 1 kopii wyniosą ok 0,02 zł brutto, co stanowi
rocznie ok. 3 tys. zł.
Pani Wicestarosta dodała, że naprawa
kserokopiarki NASCHUATEC 6500 przy tak dużym stanie licznika i zużyciu
urządzenia to generowanie kosztów. Ponadto z uwagi na ponad dziesięcioletni
okres eksploatacji jest prawdopodobieństwo, że nie będą już dostępne sterowniki
umożliwiające zdalne połączenie urządzenia z innymi, w celu dokonywania
bezpośrednich wydruków.
Po
przeprowadzonej rozmowie z udziałem Inspektora – Pana Janusza Mika, Zarząd
Powiatu stoi na stanowisku, że zasadna jest wymiana kserokopiarki. W
związku z powyższym Zarząd zobowiązał Skarbnika Powiatu do analizy budżetu, w celu
wygospodarowania środków finansowych, pod kątem zakupu kserokopiarki NASCHUATEC
MP 6002 sp za kwotę 14.760, 00 zł brutto.
Sekretarz Powiatu – Pani
Małgorzata Nosowicz zapoznała zebranych ze sprawozdaniem Audytora Wewnętrznego Starostwa
Powiatowego z audytu wewnętrznego przeprowadzonego w Zarządzie Dróg Powiatowych
w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 8).
Poinformowała, że audyt prowadzony był na podstawie planu audytu wewnętrznego
na rok 2019, przyjętego Zarządzeniem Starosty Nr 1/2019 z dnia 2 stycznia br.
Audyt został przeprowadzony w terminie od 8 lutego do 24 czerwca 2019 roku.
Następnie Sekretarz wyjaśniła, że Audytor badała przede wszystkim prawidłowość
prowadzenia gospodarki finansowej i organizacji Zarządu Dróg Powiatowych. W
dalszej części Sekretarz przedstawiła przedmiotowy zakres zadania audytowego.
Dodała, że sprawozdanie szczegółowo opisuje nieprawidłowości, uchybienia oraz
zalecenia. Ponadto Sekretarz dodała, że
w opinii audytora ocena kontroli zarządczej w ZDP funkcjonuje w stopniu
ograniczonym. Następnie Sekretarz poinformowała, że na przedmiotowe
sprawozdanie odpowiedzi udzielił Dyrektor ZDP. Odniósł się do wszystkich
nieprawidłowości i uchybień. Wyjaśnił, z czego one wynikają oraz podał termin i
sposób realizacji zaleceń. Zdaniem Sekretarza audyt przeprowadzony przez
Audytora wewnętrznego Starostwa Powiatowego zamyka sprawę nieprawidłowości w
ZDP, która została rozpoczęta w poprzedniej kadencji, w oparciu o wcześniej przeprowadzony audyt przez byłego audytora wewnętrznego.
Przypomniała, że
w 2018 roku zostało przygotowane przez byłego audytora sprawozdanie z audytu
wewnętrznego w ZDP, na podstawie którego wpłynęło zawiadomienie Prokuratury
Rejonowej w Skarżysku-Kamiennej o wszczęcie postępowania. Sekretarz
poinformowała, że wobec braku znamion czynu zabronionego w dniu 28 czerwca br.
do Starostwa Powiatowego wpłynęło postanowienie o umorzeniu śledztwa.
Wicestarosta
– Pani Anna Leżańska dodała, że kontrola przeprowadzona przez Państwową
Inspekcję Pracy w 2018 roku nie potwierdziła zarzutów byłego audytora. Jedynym
zastrzeżeniem PIP była wypłata wynagrodzeń za nadgodziny dla pracowników ZDP.
Członek
Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski wyjaśnił, że zalecenia PIP w zakresie wypłat
za nadgodziny dla pracowników ZDP zostały zrealizowane. Ponadto został
zmieniony Regulamin Pracy.
Wobec
powyższego, Zarząd Powiatu zobowiązał Członka Zarządu – Pana Tadeusza
Bałchanowskiego do nadzoru, monitorowania i realizacji zaleceń wskazanych przez
audytora wewnętrznego w sprawozdaniu sporządzonym w dniu 24.06.2019 r.
W związku
z licznymi pismami mieszkańców o zwrot materiałów rozbiórkowych, które zostały
sfinansowane przez osoby prywatne na terenach w pasie dróg Powiatu
Skarżyskiego, Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski przedstawił
pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych (załącznik nr 9), który zwrócił się o zajęcie stanowiska w kwestii:
- czy Zarząd Dróg Powiatowych
materiał rozbiórkowy ma przekazywać właścicielom działek przyległych do drogi,
- czy magazynować materiał na bazie
Zarządu Dróg Powiatowych.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przekazanie
materiału rozbiórkowego właścicielom działek przyległych do drogi.
Członek Zarządu – Pan Adam Ciok poinformował, że firma TEVOR SA zaprasza na turniej piłkarski „TEVOR
CUP 2019”. Dodał, że będzie to trzecia edycja turnieju, który odbędzie się 24
sierpnia 2019r. od godz. 9:00 na boisku „orlik” przy Szkole Podstawowej nr 8 w Skarżysku – Kamiennej ( ul. Podjazdowa 21). Pan Adam Ciok wyjaśnił, że
udział w turnieju wiąże się wystawieniem drużyny reprezentującej powiat skarżyski (pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr
10).
Zarząd Powiatu wskazał, aby Członek Zarządu – Pan
Adam Ciok zorganizował drużynę, która będzie reprezentować Powiat Skarżyski w
powyższym turnieju.
Ad. pkt 4. Sprawy różne.
Członek Zarządu – Pan Adam Ciok zapytał o nabór do
poszczególnych szkół prowadzonych przez powiat skarżyski w roku szkolnym
2019/2020. W związku z powyższym, Starosta – Pan Artur Berus powitał na posiedzeniu Naczelnika
Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki i poprosił o
przedstawienie informacji.
Naczelnik
poinformował, że w chwili obecnej trwa nabór zasadniczy do szkół. W dniu dzisiejszym
o godz. 15.00 zostanie zamknięty panel elektronicznego naboru do poszczególnych szkół. W dniu jutrzejszym zostaną wygenerowane listy przyjętych i rozpocznie się nabór uzupełniający.
Starosta
zapytał ilu nowych nauczyli będzie zatrudnionych w placówkach w roku szkolnym
2019/2020?
Naczelnik
wyjaśnił, że odpowiedź na pytanie będzie znana w momencie przygotowywania
arkuszy organizacyjnych szkół. Dodał, że w szkołach brakuje nauczyciela od
chemii, fizyki, w-f oraz nauczycieli od kształcenia zawodowego.
Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości powyższą
informację.
Wicestarosta – Pani Anna
Leżańska
poinformowała, że 21 lipca br. podczas silnego wiatru doszło do zawalenia
ściany szczytowej nowo budowanej hali przy II LO w Skarżysku-Kamiennej. W
związku z powyższym wszelkie prace na placu budowy zostały wstrzymane. Obecnie
trwają ustalenia co do przyczyny zawalenia ściany. Następnie dodała, że
zostanie zlecone wykonanie ekspertyzy, która określi przyczynę oraz wskaże co
należy wykonać, aby kontynuować realizację inwestycji. W dniu wczorajszym
zostało wysłane do Prokuratury Rejonowej w Skarżysku-Kamiennej zawiadomienie o
możliwości popełnienia przestępstwa. Pani Wicestarosta dodała, że w dniu 23
lipca br. odbyło się spotkanie z przedstawicielem firmy Kombud, na którym
została omówiona zaistniała sytuacja. Ponadto dodała, że wpłynęło w
przedmiotowej sprawie pismo od Inspektora Nadzoru.
Członek Zarządu – Pan Tadeusz
Bałchanowski
zapoznał zebranych z treścią pisma skierowanego do Wójta Gminy Bliżyn w sprawie
zwiększenia dofinansowania zadania „Przebudowa drogi powiatowej nr 0441T w miejscowości Mroczków gmina Bliżyn” ze
strony Gminy Bliżyn o kwotę 40 tys. zł. (załącznik
nr 11).
Zarząd Powiatu zaakceptował treść pisma i
upoważnił Starostę – Pana Artura Berusa do podpisania pisma.
Następnie
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski odczytał treść pisma
skierowanego do Wójta Gminy Łączna w sprawie zwiększenia dofinansowania ze
strony Gminy Łączna o kwotę 98125,00 zł. na realizację zadania inwestycyjnego
„Przebudowa drogi powiatowej nr 0588T w miejscowości Podzagnańszcze, gmina
Łączna” o wykonanie dodatkowych zjazdów i odtworzenie rowu przydrożnego (załącznik nr 12). Wyjaśnił, że koszt
robót na podstawie sporządzonego kosztorysu ofertowego wynosi brutto 196250,00
zł. Następnie dodał, że roboty dodatkowe nie podlegają dofinansowaniu
z Funduszu Dróg Samorządowych, w związku z powyższym 100% kosztów będzie
regulowane, jako udział własny Powiatu i Gminy.
Starosta
– Pan Artur Berus powitał na posiedzeniu Wójta Gminy Łączna – Pana Romualda
Kowalińskiego. Następnie poinformował, że z informacji uzyskanych od Wojewody
Świętokrzyskiego nie ma możliwości zwiększenia dofinansowania na realizację
powyższego zadania.
Członek
Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski w uzupełnieniu wypowiedzi Starosty dodał, że
ze wstępnych informacji uzyskanych od służb Wojewody, Powiat Skarżyski otrzyma z
Funduszu przeciwpowodziowego dofinansowanie na remont dwóch odcinków drogi powiatowej
w Klonowie.
Po
przeprowadzonej rozmowie, z uwagi na ograniczone środki finansowe w budżecie
powiatu, Zarząd zaproponował, aby w chwili obecnej w zadaniu inwestycyjnym
„Przebudowa drogi powiatowej nr 0588T w miejscowości Podzagnańszcze, gmina
Łączna” o zwiększonym zakresie robót, które miałyby być finansowane w 100% z
budżetu powiatu i gminy, wykonać tylko odtworzenie rowu przydrożnego. Ponadto
zaproponował, aby przystąpić w partnerstwie z Gminą Łączna do realizacji
inwestycji w Klonowie, która uzyskała 80 % dofinansowania
z Funduszu przeciwpowodziowego.
Po
przeprowadzonej rozmowie Wójt Gminy Łączna – Pan Romuald Kowaliński
poinformował, że przedstawi sprawę Radnym Gminy Łączna.
Dyrektor
ZDP podał wstępny kosztorys na realizację inwestycji w Klonowie. Pierwszy etap
od starodroża do torów kolejowych wyniesie 1 mln 800 tys. zł. Kolejny odcinek od
Belna do Klonowa wyniesie 1 mln 400 tys. zł.
W związku
z powyższym, Zarząd Powiatu upoważnił Członka Zarządu – Pana Tadeusza
Bałchanowskiego do podpisania pisma skierowanego do Wójta Gminy Łączna.
Na tym zakończono posiedzenie.
Protokołowała
Przewodniczący Zarządu
Anna Bugajska Artur Berus
Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
1. A.
Leżańska
2. T.
Bałchanowski
3. A.
Ciok
Załączników: 12
Załącznik nr 1 – lista obecności
na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
Załącznik
nr 2
– uchwała Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie zmiany rozkładu godzin aptek
ogólnodostępnych na terenie powiatu skarżyskiego na 2019 rok,
Załącznik
nr 3
– uchwała Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie uchylenia uchwały Nr 334/XLVII/2018 Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie wyrażenia zgody na
ujawnienie należności pieniężnych Powiatu Skarżyskiego w Rejestrze Należności
Publicznoprawnych,
Załącznik
nr 4
– uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2019 rok,
Załącznik
nr 5
– uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego zmieniająca uchwałę w sprawie
scentralizowania zasad rozliczeń podatku VAT w Powiecie Skarżyskim,
Załącznik
nr 6
– uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego zmieniająca uchwałę w sprawie
sporządzania skonsolidowanego bilansu Powiatu Skarżyskiego oraz dokumentacji
sporządzanej przez jednostki organizacyjne w zakresie wzajemnych wyłączeń należności i zobowiązań, przychodów i kosztów oraz funduszu,
Załącznik
nr 7
– pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 22.07.2019
r.,
Załącznik
nr 8
– sprawozdanie z audytu wewnętrznego,
Załącznik
nr 9
– pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 17.07.2019 r.,
Załącznik
nr 10 – pismo organizatorów Tevor Cup,
Załącznik
nr 11 – pismo skierowane do Wójta Gminy Bliżyn,
Załącznik
nr 12 – pismo skierowane do Wójta Gminy Łączna.
metryczka
Wytworzył: Zarząd Powiatu Skarżyskiego (24 lipca 2019)
Opublikował: Olga Łukomska (22 sierpnia 2019, 14:28:19)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 619