Skład i zakres działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji Rady Powiatu Skarżyskiego VI Kadencji

została powołana Uchwałą Nr 17/III/2018 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 20 grudnia 2018 roku w następującym składzie:

1. Adam Ciok
2. Jan Gajda 
3. Barbara Kocia 
4. Krzysztof Ligowski 
5. Emil Tokarczyk 
6. Roman Wojcieszek 
7. Jerzy Żmijewski 

Na Przewodniczącą Komisji Skarg, Wniosków i Petycji wybrana została Radna Barbara Kocia.

Zgodnie z art. 16a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym: Rada Powiatu rozpatruje skargi na działania zarządu i powiatowych jednostek organizacyjnych, wnioski oraz petycje składane przez obywateli, w tym celu powołuje komisję skarg, wniosków i petycji.

W skład tej komisji wchodzą radni, w tym przedstawiciele wszystkich klubów, z wyjątkiem radnych pełniących funkcje przewodniczącego i wiceprzewodniczącego rady powiatu oraz będących członkami zarządu.


Uchwalą Nr 34/IV/2019 z dnia 24 stycznia 2019 roku Rada Powiatu Skarżyskiego dokonała wyboru Wiceprzewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Wiceprzewodniczącym Komisji wybrany został Radny Emil Tokarczyk.


Uchwałą Nr 42/VI/2019 z dnia 21 lutego 2019 roku Rady Powiatu Skarżyskiego ze składu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odwołano Radnego Adama Cioka.


Uchwałą Nr 157/XX/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 roku Rada Powiatu Skarżyskiego dokonała zmian w Komisji Skarg, Wniosków i Petycji. 
Z funkcji Przewodniczącego Komisji odwołana została Radna Barbara Kocia.
Na Przewodniczącego Komisji powołany został Radny Jerzy Żmijewski.

metryczka


Wytworzył: Łukasz Krawiecki (3 stycznia 2019)
Opublikował: Łukasz Krawiecki (3 stycznia 2019, 13:39:40)

Ostatnia zmiana: Łukasz Krawiecki (6 maja 2020, 10:38:44)
Zmieniono: zaktualizowano zapis

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 975