Oceń jakość obsługi w Wydziale Komunikacji


Klienci załatwiający sprawę w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej  mogą wyrazić swoją opinię na temat jakości usług świadczonych przez pracowników w tutejszym Wydziale Komunikacji i Transportu.
 Pobierając  bilet z biletomatu do rejestracji, nie zostawiajmy go u pracownika, ani  nie wyrzucajmy do kosza. Na parterze w poczekalni dla klientów oczekujących na swoją kolejkę w Wydziale Komunikacji obok biletomatu znajduje się pudełko, do którego należy wrzucić bilet po załatwieniu sprawy. 
Kolor zielony oznacza zadowolenie  klienta  z  realizowanej usługi i podejścia pracownika. Kolor czerwony wyraża  niezadowolenie z obsługi. Skrzynka jest dodatkowo oznaczona czytelnymi symbolami.
 Jako urząd chcemy ciągle podnosić jakość naszej pracy. Pomagają nam w tym badania satysfakcji klienta. Zachęcamy więc Państwa do wrzucenia niepotrzebnego już biletu do pudełka. To szybki i prosty sposób oceny. Każda wyrażona przez Państwo opinia jest dla nas ważna, bo dzięki niej możemy lepiej zaspokajać potrzeby   i oczekiwania naszych klientów.

metryczka


Wytworzył: Małgorzata Łakomiec (29 stycznia 2018)
Opublikował: Małgorzata Łakomiec (29 stycznia 2018, 14:06:03)

Ostatnia zmiana: Mariusz Bartosik (6 marca 2019, 11:28:24)
Zmieniono: zmiana działu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 880