Ogłoszenia o zamówieniach | Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zapytania ofertowe poniżej 30.000 euro
Unieważnienia postępowań | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu skarżyskiego
Skarżysko-Kamienna: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu skarżyskiego
Numer ogłoszenia: 49092 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.powiat.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu skarżyskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu skarżyskiego w 2014 r. Zamówienie składa się z trzech niżej wymienionych części (zadań): Część nr 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie miasta Skarżysko - Kamienna - Strefa I, w szacunkowej ilości 2350 m2 masą z recyklera. Wykaz dróg - Strefa I stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Część nr 2: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie miasta Skarżysko - Kamienna - Strefa II, w szacunkowej ilości 2250 m2 masą z recyklera. Wykaz dróg - Strefa II stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Część nr 3: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie gmin: Bliżyn, Łączna, Skarżysko Kościelne, Suchedniów, w szacunkowej ilości 2670 m2 masą z recyklera. Wykaz dróg - drogi powiatowe na terenie gmin Bliżyn, Łączna, Skarżysko Kościelne, Suchedniów stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentach: 1) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ; 2) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr (3/1-3/3) do SIWZ; 3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr (15/1-15/3) do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, dla każdej części, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: a) 3.000,00 zł na zadanie nr 1 b) 3.000,00 zł na zadanie nr 2 c) 3.000,00 zł na zadanie nr 3 przed upływem terminu składania ofert w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył (bez względu na ile części składana będzie oferta): - co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych lub inne roboty drogowe (remont, budowa lub przebudowa drogi) w zakresie wykonywania nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych w rozumieniu przepisów o drogach publicznych o wartości tych robót minimum 100.000,00 zł brutto każda. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie powyższego warunku w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonania robót (data spisania protokołu odbioru lub inny równoważny dokument).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w celu wykonania zamówienia dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej n/w sprzętem: a) recykler - 1 szt., b) piła do cięcia nawierzchni - 1 szt., c) sprężarka powietrza - 1 szt., d) sprzęt do zagęszczenia (płyta wibracyjna lub walec) - 1 szt., e) palnik gazowy do osuszenia i podgrzania ścianek ubytku lub wyboju - 1 szt. Przy składaniu oferty na dwa lub trzy zadania należy dysponować odpowiednio dwoma lub trzema zestawami w/w sprzętu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (bez względu na ile części składana będzie oferta), tj: - kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub inne odpowiadające im, co do zakresu robót obejmującego przedmiot zamówienia, ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ponadto Wykonawca przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ wymagana forma dokumentu - oryginał 2) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr (2/1 do 2/3) do SIWZ wymagana forma dokumentu - oryginał 3) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza 5) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ, w tym pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach tych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego rodzaj/zakres, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem; d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 6) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy - załącznik nr (15/1 - 15/3) do SIWZ. Dopuszczalne istotne zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp: 1. W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia przewidzianej do powierzenia podwykonawcy, lub zmiany wskazanej w ofercie części przewidzianej do powierzenia podwykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę w tym zakresie pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót na pisemny uzasadniony wniosek Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku pod warunkiem, gdy wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana osoby na stanowisku kierownika robót nie będzie wymagała sporządzania aneksu do umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto wykonawcy w przypadku wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarzysko.powiat.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20
tel/fax: 41 25-24-451
e-mail: zdp@skarzysko.powiat.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego mieszcząca się w budynku Starostwa Powiatowego ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój 413 (IV piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ .docx (73kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz oferty.doc (65kB)
Załącznik nr 2-1 Kosztorys ofertowy.doc (31kB)
Załącznik nr 2-2 Kosztorys ofertowy.doc (31kB)
Załącznik nr 2-3 Kosztorys ofertowy.doc (31kB)
Załącznik nr 3-1 do SIWZ Przedmiar.doc (29kB)
Załącznik nr 3-2 do SIWZ Przedmiar .doc (29kB)
Załącznik nr 3-3 do SIWZ Przedmiar.doc (30kB)
Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp.doc (44kB)
Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz robót.docx (15kB)
Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz sprzętu.doc (30kB)
Załącznik nr 7 do SIWZ Wykaz osób.doc (35kB)
Załącznik nr 8 do SIWZ Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.doc (32kB)
Załącznik nr 9 do SIWZ Oświadczenie_z_art._24_ust._1_Pzp.doc (31kB)
Załącznik nr 10 do SIWZ Wykaz dróg strefa I.pdf (115kB)
Załącznik nr 11 do SIWZ Wykaz dróg strefa II.pdf (109kB)
Załącznik nr 12 do SIWZ Wykaz dróg poza miejskie.pdf (140kB)
Załącznik nr 13 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.docx (19kB)
Załącznik nr 14 do SIWZ SST.zip (310kB)
Załącznik nr 15-1 do SIWZ Projekt umowy (2).doc (128kB)
Załącznik nr 15-2 do SIWZ Projekt umowy (2).doc (128kB)
Załącznik nr 15-3 do SIWZ Projekt umowy (2).doc (128kB)
Załącznik nr 16 do SIWZ Informacja o przynależności do grupy kapitałowej.doc (63kB)
Zmiana (sprostowanie) treści SIWZ 001.jpg (194kB)
metryczka
Wytworzył: Marek Czyż (12 lutego 2014)
Opublikował: Ewa Kasprzyk (12 lutego 2014, 11:20:34)
Ostatnia zmiana: Ewa Kasprzyk (21 lutego 2014, 13:22:03)
Zmieniono: dodanie załącznika
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3491