Ogłoszenie o zamówieniu - rozbudowa obiektu mostowego w m. Blizyn

Skarżysko-Kamienna: Rozbudowa istniejącego obiektu mostowego przez rzekę Kamienną w ciągu drogi powiatowej nr 0445T ulica Staszica w Bliżynie wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie
Numer ogłoszenia: 133824 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.skarzyski.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego obiektu mostowego przez rzekę Kamienną w ciągu drogi powiatowej nr 0445T ulica Staszica w Bliżynie wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie istniejącego obiektu mostowego przez rzekę Kamienna w ciągu drogi powiatowej nr 0445T ulica Staszica w Bliżynie wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: - wycinka kolidujących drzew oraz karczowanie krzewów, - wytyczenie w terenie głównych osi. Roboty budowlane: - rozebranie balustrad, - rozebranie nawierzchni na obiekcie oraz dojazdach w wymaganym zakresie, - rozebranie umocnienia skarp i dna koryta rzeki w minimalnym niezbędnym zakresie, - wykonanie ekranów zapobiegających zanieczyszczeniu wód rzeki, - wykonanie skrzyni szczelnej wokół filara, - rozebranie gzymsów, kap chodnikowych, nadbetonu płyty pomostu, - czyszczenie powierzchni betonowych oraz w celu wzmocnienia podpór wykonanie płaszczy, żelbetowych. - odtworzenie nadbetonu płyty pomostu, - osadzenie saczków w płycie pomostu, - wykonanie izolacji na płycie pomostu, - osadzenie krawężników, - wykonanie kap chodnikowych wraz z nawierzchnia - wykonanie nasypów na drodze wraz z konstrukcja nawierzchni, - wykonanie chodnika na dojazdach, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na moście i dojazdach, - odtworzenie umocnienia skarp i koryta rzeki, - zabezpieczenie antykorozyjne obiektu, - montaż, przebudowa sieci uzbrojenia terenu, - montaż, barieroporęczy, barier drogowych oraz balustrad, - wykonanie oznakowania stałej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określają: 1. Dokumentacja projektowa: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, - przedmiar robót, - decyzja NR 14/2015 o pozwoleniu na budowę z dnia 27.01.2015 r. wydana przez Starostę Skarżyskiego. 2. Szczegółowe specyfikacje techniczne. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Przytoczone w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia nazwy własne poszczególnych materiałów, należy traktować, jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem /lub inne równoważne o nie gorszych parametrach/. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik parametrów, pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. Zaleca się, by wycena oferty poprzedzona była wizją lokalną w celu uwzględnienia wszystkich kosztów i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej: - dwie roboty budowlane polegające na budowie (rozbudowie, odbudowie) lub przebudowie obiektu mostowego o wartości robót min. 700 000,00 zł brutto każda. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie powyższego warunku w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonania robót (data spisania protokołu odbioru lub inny równoważny dokument).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz.1278) w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń oraz przedłoży oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający dopuszcza posiadanie odpowiadających powyższym uprawnieniom innych ważnych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego rodzaj/zakres, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Ponadto, w sytuacji gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem; d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres gwarancji - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne dla stron postanowienia umowy, w tym szczegółowe zasady zawierania umów o podwykonawstwo zostały zawarte w projekcie umowy - załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy: I. Zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w przypadku wystąpienia niezależnych od wykonawcy okoliczności, w szczególności zaś: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z wymaganiami szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub sztuką budowlaną - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy, c) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne, niezależne od woli stron, mającego bezpośredni wpływ na terminowość realizacji robót, e) wystąpienia przestojów i opóźnień ze strony Zamawiającego, f) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności. 2. W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek Wykonawcy. Wniosek wymaga akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. W przypadku przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy zostanie zawarty aneks do umowy. II. Zmiany dotyczące zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza zmiany zakresu rzeczowego w przypadku: a) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych a także w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane) w okolicznościach i na warunkach określonych w § 1 ust. 5, 6, 7, 8 i 9 umowy, b) zmiany ilości robót wynikających z obmiaru w stosunku do przyjętych w przedmiarze i kosztorysie ofertowym. III. Zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy: 1. Wynagrodzenie może ulec zmianie w związku ze zmianą zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, o którym mowa wyżej (pkt II). W takim przypadku rozliczenie robót nastąpi zgodnie z postanowieniami § 10 umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. IV. Zmiany dotyczące kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego: Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku pod warunkiem, gdy wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy będzie wymagała sporządzania aneksu do umowy. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownika budowy będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany osoby inspektora nadzoru inwestorskiego. Zmiana będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy. V. Zmiany dotyczące podwykonawcy: W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia przewidzianej do powierzenia podwykonawcy lub zmiany części przewidzianej do powierzenia podwykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę w tym zakresie pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego wyrażonej poprzez akceptację umowy o podwykonawstwo.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.skarzyski.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20 tel/fax: 41 25-24-451 e-mail: zdp@skarzysko.powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20 tel/fax: 41 25-24-451 e-mail: zdp@skarzysko.powiat.pl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Numer ogłoszenia: 133994 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 133824 - 2015 data 03.06.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, fax. 041 2524451.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20 tel/fax: 41 25-24-451 e-mail: zdp@skarzysko.powiat.pl..
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego mieszcząca się w budynku Starostwa Powiatowego ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój 413 (IV piętro)..

SIWZ .doc (83kB) zip

Załącznik nr 1 Formularz Oferty.doc (52kB) word

Załacznik nr 2 Kosztorys_ofertowy.pdf (647kB) pdf

Załącznik nr 3-1 Przedmiar_robot.pdf (645kB) pdf

Załącznik nr 3-2 Pozwolenie na budowę.pdf (5028kB) pdf

Załącznik nr 3-3 Projekt_budowlany.pdf

Załącznik nr 3-4 Projekt wykonawczy.zip

Załącznik nr 3-5 SST.pdf

Załącznik nr 4 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp.doc (44kB) word

Załącznik nr 5 Oświadczenie z art. 24 ust. 1 Pzp.doc (33kB) word

Załącznik nr 6 Wykaz robót.doc (17kB) zip

Załącznik nr 7 Wykaz osób.doc (36kB) word

Załącznik nr 8 Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.doc (28kB) word

Załącznik nr 9 Informacja o przynależności do grupy kapitałowej.doc (63kB) word

Załącznik nr 10 Projekt umowy docx.doc (178kB) word


12.06.2015 Wyjaśnienie oraz modyfikacja SIWZ 001.jpg (281kB) jpg


metryczka


Wytworzył: Marek Czyż (3 czerwca 2015)
Opublikował: Ewa Kasprzyk (3 czerwca 2015, 13:27:28)

Ostatnia zmiana: Ewa Kasprzyk (12 czerwca 2015, 15:58:51)
Zmieniono: doddanie załącznika

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1265