Nabór na wolne stanowisko pracy - Inspektor w Wydziale Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej

Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo  polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
e) wykształcenie wyższe techniczne na kierunku w zakresie budownictwa lub architektury, 
f) posiadanie uprawnień budowlanych (konstrukcyjno-budowlane), co najmniej w ograniczonym zakresie,
g) staż pracy: co najmniej trzyletni staż pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w realizacji, nadzorowania lub kontroli procesu inwestycyjnego,
h) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy, w tym:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzenia wykonawcze,
- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
i) Znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania,
j) Znajomość programu do kosztorysowania Norma PRO lub Norma EXPERT.

2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office oraz znajomość obsługi urządzeń biurowych,
b) umiejętność pracy w zespole,
b) umiejętność rozwiązywania problemów, 
c) komunikatywność, samodzielność, dokładność odpowiedzialność, sumienność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków, wysoka kultura osobista, odporność na stres,
d) zdolność analitycznego myślenia.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw z zakresu organizacji, koordynacji oraz techniczno-ekonomicznej kontroli procesu inwestycji budowlanych i remontów realizowanych przez powiat skarżyski,
b) nadzór nad wykonaniem i weryfikacja dokumentacji projektowej,
c) pomoc merytoryczna przy organizacji przetargów na roboty budowlane i remontowe,
d) podejmowanie działań w zakresie egzekwowania właściwego wykonania umów przez wykonawców inwestycji i remontów oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego,
e) współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w sprawach prowadzonych inwestycji i remontów,
f) prowadzenie spraw związanych z odbiorem technicznym i przekazywanie do eksploatacji inwestycji,
g) wykonywanie czynności technicznych i formalnych związanych z terminowym usuwaniem wad i usterek ujawnionych w czasie gwarancji,
h) organizowanie i przeprowadzanie komisyjnych odbiorów pogwarancyjnych,
i) wnioskowanie i uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia do sieci technicznych,
j) organizowanie, przeprowadzanie i nadzorowanie przeglądów obiektów budowlanych, prowadzenia książek obiektów budowlanych i książek rewizyjnych urządzeń technicznych, a także nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym. 

4. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
a) liczba lub wymiar etatu: 1,
b) wynagrodzenie zgodne z Zarządzeniem Nr 18/2024 Starosty Skarżyskiego z dnia 20 lutego 2024 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Skarżysku – Kamiennej z późn. zm. (Zarządzenie nr 49/2024 Starosty Skarżyskiego z dnia 2 sierpnia 2024 r.),
c) praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie,
d) praca w terenie,
e) kontakt z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym,
f) praca wykonywana w budynku przy ul. Konarskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej, budynek piętrowy wyposażony w podjazd i windę. 

5. Wymagane dokumenty:
a) podpisane podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem (list motywacyjny),
b) podpisany krótki życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV)
c) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu),
d) podpisana klauzula informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (formularz w załączeniu),
e) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
f) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), a wprzypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,
g) oświadczenia kandydata (formularz w załączeniu):
- o posiadanym obywatelstwie,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
h) dodatkowo:
- inne dokumenty o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (referencje, opinie, oceny pracy, itp.),
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. 

WAŻNE: Dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym przy ul. Konarskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej lub doręczone listownie pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skarzysku-Kamiennejj, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-kamienna w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: „Inspektor w Wydziale Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej” w terminie do dnia:

21 października 2024 r. 

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do starostwa), nie będą rozpatrywane. 

6. Inne informacje:
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%,
- Regulamin naboru znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej www.powiat.skarzyski.ibip.net.pl – zakładka „Nabór na wolne stanowiska”,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 41 39 53 008. 

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (30kB) word
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji (70kB) pdf
Oświadczenia kandydata (160kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Małggorzata Nosowicz (10 października 2024)
Opublikował: Małgorzata Nosowicz (10 października 2024, 10:42:10)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 508