Nabór na wolne stanowisko pracy - Inspektor do spraw organizacji ruchu na drodze, nadzoru nad stacjami kontroli pojazdów i sprawami wykorzystania dróg w sposób szczególny w Wydziale Komunikacji i Transportu

Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo  polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
e) wykształcenie: wyższe 
f) staż pracy: min. 3 lata,
g) posiadanie prawa jazdy kat. B,
h) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy:
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych,
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

2. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie w administracji publicznej na stanowiskach związanych z komunikacją i transportem,
b) znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office oraz znajomość obsługi urządzeń biurowych,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) umiejętność rozwiązywania problemów, 
e) komunikatywność, samodzielność, dokładność odpowiedzialność, sumienność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków, wysoka kultura osobista, odporność na stres,
f) zdolność analitycznego myślenia,
g) znajomość zagadnień z zakresu ruchu drogowego oznakowania dróg i organizacji ruchu drogowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) zatwierdzanie przedstawionych projektów organizacji ruchu,
b) opiniowanie przedstawianych projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich i krajowych,
c) prowadzenie spraw z zakresu organizacji ruchu w tym analizowanie ich pod kątem bezpieczeństwa ruchu drogowego,
d) przeprowadzanie przeglądów dróg powiatowych i gminnych pod kątem bezpieczeństwa w ruchu drogowym,
e) nadzór nad stacjami kontroli pojazdów,
f) prowadzenie spraw z zakresu wykorzystywania dróg w sposób szczególny.

4. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
a) liczba lub wymiar etatu: 1,
b) wynagrodzenie zgodne z Zarządzeniem nr 18/2024 Starosty Skarżyskiego z dnia 20 lutego 2024 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Wynagradzania pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej.
c) praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie,
d) praca w terenie, na drogach powiatowych, gminnych, wojewódzkich i krajowych, a także w strefach ruchu, w przypadkach przeglądów dróg czy konieczności zaopiniowania konkretnych rozwiązań w organizacji ruchu,
e) praca w terenie w przypadkach nadzoru nad stacjami kontroli pojazdów lub opiniowania przypadków wykorzystywania dróg w sposób szczególny,
f) kontakt z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym,
g) praca wykonywana w budynku przy ul. Konarskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej, budynek piętrowy wyposażony w podjazd i windę. 

5. Wymagane dokumenty:
a) podpisane podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem (list motywacyjny),
b) podpisany krótki życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV)
c) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu),
d) podpisana klauzula informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (formularz w załączeniu),
e) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
f) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), a w przypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,
g) oświadczenia kandydata (formularz w załączeniu):
- o posiadanym obywatelstwie,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
h) dodatkowo:
- inne dokumenty o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (referencje, opinie, oceny pracy, itp.),
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. 

WAŻNE: Dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE


Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście 
w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej, 
ul. Konarskiego 20 lub doręczone listownie pod adresem: Starostwo Powiatowe 
w Skarżysku-Kamiennej, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna

- w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor do spraw organizacji ruchu na drodze, nadzoru nad stacjami kontroli pojazdów i sprawami z zakresu wykorzystania dróg w sposób szczególny w Wydziale Komunikacji i Transportu”

w terminie do dnia 17 czerwca 2024 r.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do starostwa), nie będą rozpatrywane. 

6. Inne informacje:
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%,
- Regulamin naboru znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej www.powiat.skarzyski.ibip.net.pl – zakładka „Nabór na wolne stanowiska”,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 41 39 53 008. 

Kwestionariusz osobowy (30kB) word
Klauzula informacyjna (70kB) pdf
Oświadczenia kandydata (160kB) pdf



metryczka


Wytworzył: Małgorzata Nosowicz (5 czerwca 2024)
Opublikował: Małgorzata Nosowicz (5 czerwca 2024, 12:35:01)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 578