Strona główna > Zarządzenia > 2015 |
Zarządzenie nr 42/2015STAROSTY SKARŻYSKIEGOz dnia 18 maja 2015w sprawie Organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych
Zarządzenie nr 42/2015
STAROSTY SKARŻYSKIEGO
z dnia 18 maja 2015
w sprawie Organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych
Na
podstawie § 3 ust.1 pkt 2, § 5 pkt 4, § 6 ust. 1 pkt 3
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia
2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 16 poz. 150) w sprawie szkolenia
obronnego.
Starosta
Skarżyski zarządza co następuje:
§
1
Szkolenie
obronne prowadzić w trzech grupach szkoleniowych:I grupa: Kierownicza Kadra Powiatu – KKP
- podgrupa 1: Członkowie Zarządu, Skarbnik, Sekretarz – PK – 1
- podgrupa 2: Naczelnicy Wydziałów – PK – 2
- podgrupa 3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych – PN – 1
- podgrupa 4: obsada Stanowiska Kierowania – PSK
II grupa: obsada Stałego Dyżuru – PSD
III grupa: obsada Akcji Kurierskiej – PAK
§
2
Do
poszczególnych grup szkoleniowych kwalifikuję:
I grupa – Kierownicza Kadra Powiatu – KKP
- podgrupa 1: Starosta, Wicestarosta, Członkowie Zarządu, Skarbnik, Sekretarz – PK – 1
I grupa – Kierownicza Kadra Powiatu – KKP
- podgrupa 1: Starosta, Wicestarosta, Członkowie Zarządu, Skarbnik, Sekretarz – PK – 1
1. Jerzy ŻMIJEWSKI - Starosta Powiatu,
2. Artur BERUS - Wicestarosta Powiatu,
3. Anna LEŻAŃSKA - Członek Zarządu Powiatu,
4. Katarzyna BILSKA - Członek Zarządu Powiatu,
5. Bogusława WILCZYŃSKA - Skarbnik Powiatu,
6. Małgorzata ŁAKOMIEC - Sekretarz Powiatu,
- podgrupa 2: Naczelnicy Wydziałów – PK – 2
1.
Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw
Obywatelskich,
2. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
3. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
4. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
5. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
6. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji,
2. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
3. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
4. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
5. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
6. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji,
- podgrupa
3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych – PN – 1
1. Leszek LEPIARZ – Dyrektor Szpitala Powiatowego,
2. Roman BIAŁEK – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy,
3. Paweł PERKOWSKI – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
4. Jacek JAMROZ – Dyrektor Domu Pomocy Społecznej,
5. Marek CZYŻ – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych.
- podgrupa 4: obsada Stanowiska Kierowania – PSK
1.
Jerzy ŻMIJEWSKI – Starosta Powiatu,
2. Artur BERUS – Wicestarosta Powiatu,
3. Anna LEŻAŃSKA – Członek Zarządu Powiatu,
4. Katarzyna BILSKA - Członek Zarządu Powiatu,
5. Małgorzata ŁAKOMIEC – Sekretarz Powiatu,
6. Bogusława WILCZYŃSKA – Skarbnik Powiatu,
7. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
8. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
9. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
2. Artur BERUS – Wicestarosta Powiatu,
3. Anna LEŻAŃSKA – Członek Zarządu Powiatu,
4. Katarzyna BILSKA - Członek Zarządu Powiatu,
5. Małgorzata ŁAKOMIEC – Sekretarz Powiatu,
6. Bogusława WILCZYŃSKA – Skarbnik Powiatu,
7. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
8. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
9. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
II
grupa - obsada Stałego Dyżuru – PSD
1. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
2. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji,
3. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
4. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
5. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
6. Kinga SADZA – Inspektor w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej,
7. Karina WIŚNIEWSKA – Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
8. Jolanta JAGIEŁŁO – Inspektor w Wydziale Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki,
9. Katarzyna KUTWIN – Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
10. Nina ZOLBACH – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Ewelina MAGDZIARZ – Sekretarka w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
12. Grzegorz SŁAWIŃSKI – Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
13. Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Administrowania Mieniem,
14. Waldemar MISZTAL- Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
1. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
2. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji,
3. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
4. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
5. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
6. Kinga SADZA – Inspektor w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej,
7. Karina WIŚNIEWSKA – Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
8. Jolanta JAGIEŁŁO – Inspektor w Wydziale Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki,
9. Katarzyna KUTWIN – Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
10. Nina ZOLBACH – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Ewelina MAGDZIARZ – Sekretarka w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
12. Grzegorz SŁAWIŃSKI – Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
13. Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Administrowania Mieniem,
14. Waldemar MISZTAL- Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
III
grupa: obsada Akcji Kurierskiej – PAK
1. Katarzyna GELLER – Kierownik Referatu Gospodarowania Mieniem Powiatu,
2. Barbara BOROWIEC – Inspektor w Zespole ds. obsługi Zarządu i Kadr,
3. Aneta MŁYNARCZYK – Inspektor Wydziału Finansowego,
4. Urszula WRONA – Kierownik Referatu Finansów i Planowania Budżetu,
5. Anna MAKOCKA – Inspektor Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
6 . Małgorzata PAŃSZCZYK – Inspektor Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
7. Mariusz LISOWSKI – Inspektor Referatu w Wydziale Komunikacji i Transportu
8. Zbigniew KOCHAŃSKI – Kierownik Referatu w Wydziale Komunikacji i Transportu,
9. Łukasz KRAWIECKI – Inspektor Biura Rady Powiatu,
10. Lech MIDURA – Inspektor w Zespole ds. Zarządzania Kryzysowego,
11. Waldemar MISZTAL – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
12. Grzegorz SŁAWIŃSKI - kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
13. Józef DZIDA – Konserwator w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
14. Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Administrowania Mieniem,
1. Katarzyna GELLER – Kierownik Referatu Gospodarowania Mieniem Powiatu,
2. Barbara BOROWIEC – Inspektor w Zespole ds. obsługi Zarządu i Kadr,
3. Aneta MŁYNARCZYK – Inspektor Wydziału Finansowego,
4. Urszula WRONA – Kierownik Referatu Finansów i Planowania Budżetu,
5. Anna MAKOCKA – Inspektor Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
6 . Małgorzata PAŃSZCZYK – Inspektor Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
7. Mariusz LISOWSKI – Inspektor Referatu w Wydziale Komunikacji i Transportu
8. Zbigniew KOCHAŃSKI – Kierownik Referatu w Wydziale Komunikacji i Transportu,
9. Łukasz KRAWIECKI – Inspektor Biura Rady Powiatu,
10. Lech MIDURA – Inspektor w Zespole ds. Zarządzania Kryzysowego,
11. Waldemar MISZTAL – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
12. Grzegorz SŁAWIŃSKI - kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
13. Józef DZIDA – Konserwator w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
14. Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Administrowania Mieniem,
§
3
Traci
moc Zarządzenie Nr 2/2014 Starosty Skarżyskiego z dnia 27 stycznia
2014r. w sprawie: organizacji szkolenia obronnego w Starostwie
Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.
§
4
Zarządzenie
wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta Skarżyski
Jerzy ŻMIJEWSKI
metryczka
Opublikował: Katarzyna Kutwin (21 maja 2015, 11:50:33)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 490