Zarządzenie nr 63/2014STAROSTY SKARŻYSKIEGOz dnia 5 listopada 2014w sprawie powołania Komisji do dokonania odbioru pogwarancyjnego prac wykonanych w ramach Umowy Nr 115/2012 z dnia 20.11.2012 r.

Zarządzenie nr 63/2014
STAROSTY SKARŻYSKIEGO
z dnia 5 listopada 2014


w sprawie powołania Komisji do dokonania odbioru pogwarancyjnego prac wykonanych w ramach Umowy Nr 115/2012 z dnia 20.11.2012 r.


 
Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 595 z późn. zm)
 
 
zarządzam, co następuje:
 
§ 1
 
Powołuję komisję do przeprowadzenia odbioru pogwarancyjnego prac wykonanych w ramach Umowy Nr 115/2012 z dnia 20.11.2012r., której przedmiotem było wykonanie instalacji drugostronnego zasilania, zakup i montaż urządzeń i aparatów samoczynnego załączania rezerwy - SZR w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Konarskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej.
 
 
§ 2
 
W skład komisji powołuję:
1. Waldemar Mazur – Przewodniczący komisji
2. Mariusz Bodo – Członek komisji
3. Katarzyna Geller – Członek komisji
4. Dariusz Zalega – Członek komisji
 
§ 3
 
Wykonanie Zrządzenia powierzam Przewodniczącemu komisji.
 
§ 4
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



                                                                                        Starosta Skarżyski

                                                                                           Michał Jędrys

metryczka


Opublikował: Katarzyna Kutwin (7 listopada 2014, 09:54:39)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 824