Strona główna > Zarządzenia > 2014 |
Zarządzenie nr 63/2014STAROSTY SKARŻYSKIEGOz dnia 5 listopada 2014w sprawie powołania Komisji do dokonania odbioru pogwarancyjnego prac wykonanych w ramach Umowy Nr 115/2012 z dnia 20.11.2012 r.
Zarządzenie nr 63/2014
STAROSTY SKARŻYSKIEGO
z dnia 5 listopada 2014
w sprawie powołania Komisji do dokonania odbioru pogwarancyjnego prac wykonanych w ramach Umowy Nr 115/2012 z dnia 20.11.2012 r.
Na podstawie
art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tekst
jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 595 z późn. zm)
zarządzam, co następuje:
§ 1
§ 1
Powołuję
komisję do przeprowadzenia odbioru pogwarancyjnego prac wykonanych w ramach Umowy Nr 115/2012 z dnia
20.11.2012r., której przedmiotem było wykonanie instalacji
drugostronnego zasilania, zakup i montaż urządzeń i aparatów samoczynnego
załączania rezerwy - SZR w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Konarskiego
20 w Skarżysku-Kamiennej.
§ 2
W skład komisji powołuję:
1. Waldemar Mazur – Przewodniczący komisji
2. Mariusz Bodo – Członek komisji
3. Katarzyna Geller – Członek komisji
4. Dariusz Zalega – Członek komisji
§ 3
Wykonanie
Zrządzenia powierzam Przewodniczącemu komisji.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta Skarżyski
Michał Jędrys
metryczka
Opublikował: Katarzyna Kutwin (7 listopada 2014, 09:54:39)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 824