Zarządzenie nr 71/2024Starosta Skarżyskiz dnia 25 października 2024w sprawie powołania komisji do odbioru końcowego zadania inwestycyjnego pn. "Rozbiórka budynku parterowego byłej świetlicy szkolnej, zlokalizowanego na nieruchomości przy ul. Rynek 11 w Skarżysku-Kamiennej"

Zarządzenie nr 71/2024
Starosta Skarżyski
z dnia 25 października 2024


w sprawie powołania komisji do odbioru końcowego zadania inwestycyjnego pn. "Rozbiórka budynku parterowego byłej świetlicy szkolnej, zlokalizowanego na nieruchomości przy ul. Rynek 11 w Skarżysku-Kamiennej"

Na podstawie art. 34 ust 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2024r. poz.107)
 
zarządzam, co następuje:
 

§ 1.
W celu odbioru końcowego zadania pn.: „Rozbiórka budynku parterowego byłej świetlicy szkolnej, zlokalizowanego na nieruchomości przy ul. Rynek 11 w Skarżysku - Kamiennej” objętego umową zawartą z firmą Trebud Sp z o.o. Jawornik 337, 32-400 Myślenice, powołuję komisję w składzie:
1. Katarzyna Geller - Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej - Przewodnicząca komisji,
2. Dariusz Zalega – Kierownik Referatu do spraw Mienia i Obsługi Gospodarczej Starostwa Powiatowego – Zastępca Przewodniczącej komisji,
3. Łukasz Krawiecki – Starszy Inspektor w Wydziale Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej – członek komisji.
 
§ 2.
Komisja dokonuje odbioru zadania, o którym mowa w § 1 w obecności przedstawicieli wykonawcy i sporządza protokół odbioru.
§ 3.
Termin odbioru końcowego ustala się na dzień 29.10.2024 r. o godzinie 10.00.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącej komisji.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
    Starosta Skarżyski          
  Artur Berus
zarządzenie (244kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Łukasz Krawiecki
Opublikował: Ewelina Magdziarz (25 października 2024, 14:54:31)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 132