IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Doswiadczenie kierownika budowy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Istotne
dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy
stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz
warunki wprowadzenia zmian zawarte zostały w projekcie umowy.
Przewidywane istotne zmiany: § 1: 6. Zamawiający dopuszcza możliwość
wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonanie robót
dodatkowych oraz robót zamiennych, zdefiniowanych w ust. 7 i 8, jeżeli
jest to niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy
technicznej i przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy, a także
ograniczenie zakresu rzeczowego w sytuacji, gdy wykonanie danych robót
zwanych w dalszej części umowy „robotami zaniechanymi” będzie zbędne do
prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami
prawa wykonania przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w
ust. 9 i 10. 7. Za roboty dodatkowe uznaje się roboty, które
przewidziane były w dokumentacji projektowej ale nie zostały
uwzględnione w kosztorysie ofertowym, bądź też wynikają one z
rozbieżności pomiędzy tymi dokumentami. 8. Za roboty zamienne uznaje się
„rozwiązania zamienne”, które mogą być wprowadzane w stosunku do
przewidzianych w dokumentacji projektowej, w tym dotyczące zmiany
materiałów, urządzeń, technologii, sposobu i zakresu wykonywania robót, w
przypadku zaistnienia takiej konieczności mogącej zachodzić np. w
sytuacjach, gdy: - stwierdzone zostaną wady dokumentacji projektowej lub
nastąpią zmiany stanu prawnego w oparciu o który ją przygotowano, -
wystąpi konieczność realizacji robót wynikających z wprowadzenia zmian
do dokumentacji projektowej, - wystąpią warunki geologiczne,
geotechniczne lub hydrologiczne odbiegające od przyjętych w dokumentacji
projektowej, - wystąpią warunki terenu odbiegające od przyjętych w
dokumentacji projektowej, w szczególności w przypadku napotkania
niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji
lub innych obiektów budowlanych, - wystąpi siła wyższa rozumiana jako
zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne niezależne od woli stron,
uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej
postanowieniami. 9. Roboty dodatkowe oraz roboty zamienne a także roboty
zaniechane mogą być wykonywane (lub zaniechane) wyłącznie na podstawie
„protokółu konieczności” sporządzonego przez przedstawicieli Zarządu
Dróg Powiatowych w Skarżysku Kamiennej oraz Wykonawcy przy udziale
inspektora nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby projektanta. Wycena
robót dodatkowych oraz zamiennych nastąpi zgodnie z postanowieniami §
12 niniejszej umowy. 10. W przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w
ust. 6, powodujących zmianę wynagrodzenia wykonawcy, nie jest konieczne
sporządzenie aneksu do umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 12 ust. 7
umowy. § 6: 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu
zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie
zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w przypadku wystąpienia
niezależnych od wykonawcy okoliczności, w szczególności zaś
wystąpienia: a) opóźnienia w zawarciu umowy spowodowanego korzystaniem
przez wykonawców ze środków ochrony prawnej określonych w ustawie Pzp,
liczonego od momentu wniesienia odwołania do czasu ogłoszenia przez
Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia, b) niekorzystnych warunków
atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót zgodnie z
wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót (np. ciągłe opady atmosferyczne, długotrwale utrzymująca się niska
lub wysoka temperatura powietrza) – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie
w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, c)
konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, o których mowa
w § 1 ust. 6 umowy, d) konieczności realizacji robót dodatkowych, o
których mowa w art. 144 ustawy Pzp, e) wykonywania w trakcie realizacji
niniejszej umowy robót, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp,
f) wystąpienia konieczności wykonania robót w następstwie okoliczności,
o których mowa w art. 144 ustawy Pzp, g) wystąpienia niebezpieczeństwa
kolizji w przypadku równoległego prowadzenia inwestycji przez inne
podmioty, h) działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie
zewnętrzne, nagłe, nieprzewidywalne, niezależne od woli stron, mające
bezpośredni wpływ na terminowość realizacji robót, i) przestojów i
opóźnień ze strony Zamawiającego, j) wystąpi niebezpieczeństwo kolizji z
planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty
inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych
kolizji, k) okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć w
chwili zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności. 4. W
przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający może przedłużyć
termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy na pisemny, szczegółowo
uzasadniony wniosek Wykonawcy. Wniosek wymaga akceptacji inspektora
nadzoru inwestorskiego. 5. W przypadku przedłużenia terminu zakończenia
przedmiotu umowy zostanie zawarty aneks do umowy. § 7: 6. Zamawiający
dopuszcza zmianę kierownika budowy na pisemny uzasadniony wniosek
Wykonawcy. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty
otrzymania wniosku pod warunkiem, gdy wskazana osoba spełniać będzie
wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana
osoby na stanowisku kierownika budowy będzie wymagała sporządzania
aneksu do umowy. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy
wynikająca z braku kierownika budowy będzie traktowana jako przerwa
wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy
do zmiany terminu zakończenia robót. § 12: 6. W przypadku zmiany
urzędowej stawki podatku VAT Strony umowy zobowiązują się do podpisania
aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-09-20, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: