Ogłoszenia o zamówieniach | Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zapytania ofertowe poniżej 30.000 euro
Unieważnienia postępowań | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa ul. Szydłowieckiej w Skarżysku-Kamiennej
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:Skarżysko-Kamienna: Przebudowa ul.
Szydłowieckiej oraz ul. Niepodległości na odcinku
od ul. Szydłowieckiej do dworca PKP wraz z
rozbudową ulicy Wiejskiej na odcinku
pomiędzy ulicami Sokolą i Szydłowiecką z budową ronda
na skrzyżowaniu ulic Wiejskiej i Sokolej w
Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 48944 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.skarzyski.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Szydłowieckiej oraz ul. Niepodległości na odcinku od ul. Szydłowieckiej do dworca PKP wraz z rozbudową ulicy Wiejskiej na odcinku pomiędzy ulicami Sokolą i Szydłowiecką z budową ronda na skrzyżowaniu ulic Wiejskiej i Sokolej w Skarżysku-Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania zadania pn: Przebudowa ul. Szydłowieckiej oraz ul. Niepodległości na odcinku od ul. Szydłowieckiej do dworca PKP wraz z rozbudową ulicy Wiejskiej na odcinku pomiędzy ulicami Sokolą i Szydłowiecką z budową ronda na skrzyżowaniu ulic Wiejskiej i Sokolej w Skarżysku-Kamiennej. Długość realizowanego odcinka drogi objętego zadaniem wynosi 2 085 mb, w tym: - ul. Szydłowiecka i Niepodległości - 1223 mb; - ul. Wiejska - 862 mb. Zakres robót obejmuje: ul. Szydłowiecka i Niepodległości: - wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej z MMA; - budowę chodnika; - przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych; - przebudowę i budowę skrzyżowań z istniejącymi drogami gminnymi wraz z korektami łuków; - wykonanie stałego oznakowania poziomego oraz pionowego; - regulację urządzeń podziemnych. ul. Wiejska: - skrzyżowanie ul. Sokolej i Wiejskiej w formie ronda o średnicy wyspy 12 m - wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej z MMA; - budowę chodnika; - budowę ścieżki rowerowej; - budowę oświetlenia; - budowę kanalizacji deszczowej; - przebudowę wodociągu; - przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych; -przebudowę i budowę skrzyżowań z istniejącymi drogami gminnymi wraz z korektami łuków; - wykonanie stałego oznakowania poziomego oraz pionowego; - regulację urządzeń podziemnych; - przebudowę istniejących zatok postojowych. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określają: 1) dokumentacja projektowa: - projekty budowlane i wykonawcze obejmujące branże: drogową, elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną - dot. ul. Wiejskiej; - projekt budowlano-wykonawczy branża drogowa - dot. ul. Szydłowieckiej i Niepodległości; - przedmiary robót obejmujące branże drogową (dot. ul. Szydłowieckiej i Niepodległości) oraz branże drogową, elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną (dot. ul. Wiejskiej); - Pozwolenie na budowę (Decyzja Starosty Skarżyskiego z dnia 21.11.2014 r. Znak: AB.6740.1.275.2014.MP; 2) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jedynie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. innych/ równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. Zaleca się, by wycena oferty poprzedzona była wizją lokalną w celu uwzględnienia wszystkich kosztów i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca..
II.1.5)
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.31.00.00-3, 45.23.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej: - dwie roboty budowlane polegające na budowie (rozbudowie, odbudowie) lub przebudowie drogi publicznej w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych w technologii bitumicznej i o wartości robót min. 3 000 000,00 zł brutto każda. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie powyższego warunku w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonania robót (data spisania protokołu odbioru lub inny równoważny dokument).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownikiem budowy i kierownikami robót posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz.1278) w następujących specjalnościach: - inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (kierownik budowy); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (kierownik robót w branży wodociągowo-kanalizacyjnej); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (kierownik robót w branży elektrycznej) oraz przedłoży oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający dopuszcza posiadanie odpowiadających powyższym uprawnieniom innych ważnych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej). Zamawiający dopuszcza pełnienie jednocześnie funkcji kierownika budowy i/lub kierownika(ów) robót przez jedną osobę pod warunkiem posiadania uprawnień w wymaganych specjalnościach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego rodzaj/zakres, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Ponadto, w sytuacji gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem; d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne dla stron postanowienia umowy, w tym szczegółowe zasady zawierania umów o podwykonawstwo zostały zawarte w projekcie umowy - załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy: I. Zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w przypadku wystąpienia niezależnych od wykonawcy okoliczności, w szczególności zaś: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z wymaganiami szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub sztuką budowlaną - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 6 umowy, c) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, nagłe, nieprzewidywalne, niezależne od woli stron, mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji robót, e) wystąpienia przestojów i opóźnień ze strony Zamawiającego, f) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności. 2. W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek Wykonawcy. Wniosek wymaga akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. W przypadku przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy zostanie zawarty aneks do umowy. II. Zmiany dotyczące zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza zmiany zakresu rzeczowego w przypadku: a) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych a także w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane) w okolicznościach i na warunkach określonych w § 1 ust. 6, 7, 8, 9 i 10 umowy, b) zmiany ilości robót wynikających z obmiaru w stosunku do przyjętych w przedmiarze i kosztorysie ofertowym. III. Zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy: 1. Wynagrodzenie może ulec zmianie w związku ze zmianą zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, o którym mowa wyżej (pkt II). W takim przypadku rozliczenie robót nastąpi zgodnie z postanowieniami § 10 umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. IV. Zmiany dotyczące kierownika budowy (kierownika robót): Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy (robót) na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku pod warunkiem, gdy wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy (kierownika robót) będzie wymagała sporządzania aneksu do umowy. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownika budowy (robót) będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. V. Zmiany dotyczące podwykonawcy: W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia przewidzianej do powierzenia podwykonawcy lub zmiany części przewidzianej do powierzenia podwykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę w tym zakresie pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego wyrażonej poprzez akceptację umowy o podwykonawstwo.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.skarzyski.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20
tel/fax: 41 25-24-451
e-mail: zdp@skarzysko.powiat.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego mieszcząca się w budynku Starostwa Powiatowego ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój 413 (IV piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ .doc (86kB)
Załącznik nr 1 Formularz Oferty.doc (53kB)
Załącznik nr 2-1 Kosztorys ofertowy ul. Szydłowiecka i Niepodległości.pdf (92kB)
Załącznik nr 2-2 Kosztorys ofertowy ul. Wiejska.rar (1781kB)
Załącznik nr 2-3 Zbiorcze zestawienie robót.docx (14kB)
Załącznik nr 3-1 Przedmiar robót ul. Szydłowiecka i Niepodległości.pdf (205kB)
Załącznik nr 3-2 Przedmiar robót ul. Wiejska.rar (2435kB)
Załącznik nr 3-3 Dokumentacja ul. Szydłowiecka i ul. Niepodległości
Załącznik nr 3-4 Dokumentacja ul. Wiejska
Załącznik nr 3-5 Pozwolenie na budowe.zip (2582kB)
Załącznik nr 4 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp.doc (45kB)
Załącznik nr 5 Oświadczenie z art. 24 ust. 1 Pzp.doc (33kB)
Załącznik nr 6 Wykaz robót.doc (17kB)
Załącznik nr 7 Wykaz osób.doc (38kB)
Załącznik nr 8 Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.doc (29kB)
Załącznik nr 9 Informacja o przynależności do grupy kapitałowej.doc (63kB)
Załącznik nr 10 Projekt umowy docx.doc (193kB)
17.03.2016 Wyjaśnienia oraz zmiana SIWZ.pdf (118kB)
Aneks do warunków technicznych.pdf (10kB)
SST - D05.03.26 d.pdf (1088kB)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.docx (13kB)
18.03.2016 Wyjaśnienia.pdf (120kB)
metryczka
Wytworzył: Mrek Czyż (4 marca 2016)
Opublikował: Ewa Kasprzyk (4 marca 2016, 12:07:51)
Ostatnia zmiana: Ewa Kasprzyk (18 marca 2016, 15:23:02)
Zmieniono: dodanie załącznika
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3095