Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia uzupełniającego

Skarżysko-Kamienna: Zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego - Umowy Nr ZDP.273.1.45.2012 z dnia 28.11.2012 r. obejmującego zimowe utrzymanie chodników i schodów terenowych w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżysko-Kamienna
Numer ogłoszenia: 409736 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393286 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego - Umowy Nr ZDP.273.1.45.2012 z dnia 28.11.2012 r. obejmującego zimowe utrzymanie chodników i schodów terenowych w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżysko-Kamienna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zimowego utrzymania chodników i schodów terenowych w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżysko-Kamienna w ramach zamówienia uzupełniającego w stosunku do zamówienia podstawowego - Umowy Nr ZDP.273.1.45.2012 z dnia 28.11.2012 r. obejmujacego zimowe utrzymanie oraz pozimowe sprzątanie chodników oraz schodów terenowych w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w sezonie zimowym 2012/2013. Termin realizacji obecnie udzielonego zamówienia - do końca br..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anita Warchałowska Firma Handlowo-Usługowa AWIM, ul. Rejowska 67, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7987,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8424,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8424,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zamówienie uzupełniające udzielane jest w okresie trzech lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Nie stanowi więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia podstawowego było świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu oraz pozimowym sprzątaniu chodników oraz schodów terenowych w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w sezonie zimowym 2012/2013. Przedmiotem udzielanego zamówienia uzupełniającego są usługi polegające na zimowym utrzymaniu chodników i schodów terenowych w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżysko-Kamienna w związku z czym usługi te są tożsame z usługami, jakie były realizowane w ramach zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu nr 417270-2012 z dnia 25.10.2012 r. i ponadto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Data udzielenia zamówienia podstawowego: 28.11.2012 r. Całkowita szacunkowa wartość zamówienia wynosiła 219774,90 zł, w tym wartość zamówienia uzupełniającego przewidziana została w wysokości nie większej niż 50 % zamówienia podstawowego, co stanowiło kwotę 73 258,30 zł. Zamówienie udzielane jest w częściach. Wartość obecnie udzielonego zamówienia uzupełniającego wraz z dotychczas udzielonym zamówieniem uzupełniajacym wynoszącym 33696,00 zł (ogłoszenie o udzielniu zamówienia nr 511286 -2013 z dnia 10.12.2013 r.) nie przewyższa powyższej kwoty.


metryczka


Wytworzył: Ewa Kasprzyk (15 grudnia 2014)
Opublikował: Ewa Kasprzyk (15 grudnia 2014, 12:34:59)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 889