Zarządzenie nr 73/2022Starosty Skarżyskiegoz dnia 27 grudnia 2022w sprawie powołania Zespołu do spraw koordynowania procesu kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej i jednostkach organizacyjnych powiatu

Zarządzenie nr 73/2022
Starosty Skarżyskiego
z dnia 27 grudnia 2022


w sprawie powołania Zespołu do spraw koordynowania procesu kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej i jednostkach organizacyjnych powiatu

Na podstawie art. 69 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy  z  dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1634, 1692, 1725, 1747, 1768, 1964 i 2414) oraz § 10 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej, stanowiącego załącznik do uchwały nr 45/101/2022 Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 14 września 2022 r.
Starosta Skarżyski zarządza, co następuje
§ 1.
Powołuje się Zespół do spraw koordynowania procesu kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej i jednostkach organizacyjnych powiatu za 2022 rok, zwany dalej „Zespołem” w następującym składzie:
1)      Katarzyna Ciok - Przewodnicząca  Zespołu,
2)      Anna Radzimirska-Lange – Zastępca Przewodniczącej Zespołu,
3)      Anna Dąbek – Członek Zespołu,
4)      Olga Łukomska – Członek Zespołu.
§ 2.
Do zakresu działania Zespołu należy przygotowanie, przeprowadzenie oraz opracowanie wyników z procesu samooceny systemu kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej, zwanym dalej „Starostwem” i jednostkach organizacyjnych Powiatu Skarżyskiego za 2022 r., a w szczególności: 
1) przekazanie do poszczególnych komórek organizacyjnych Starostwa ankiet służących do dokonania samooceny systemu kontroli zarządczej za rok 2022,
2) weryfikacja i analiza ankiet złożonych przez komórki organizacyjne Starostwa, służących
do dokonania samooceny systemu kontroli zarządczej wraz z opracowaniem raportu z funkcjonowania kontroli zarządczej w Starostwie za rok 2022, zawierającego zbiorcze zestawienie wyników samooceny kontroli zarządczej wykonywanej w wydziałach oraz funkcjonującej w Starostwie,
3) analiza informacji o stanie kontroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych Powiatu Skarżyskiego, sporządzanych przez kierowników tych jednostek wraz z opracowaniem raportu
o stanie kontroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych Powiatu Skarżyskiego za rok 2022,
4) sporządzanie raportu z realizacji celów, analizy ryzyka i szans za rok 2022 na podstawie informacji przekazanych przez poszczególne komórki organizacyjne Starostwa,
5) sporządzenie informacji zbiorczej zawierającej cele do realizacji na rok 2023, określone przez poszczególne komórki organizacyjne Starostwa,
6) sporządzenie informacji zbiorczej zawierającej analizę ryzyka na rok 2023, określonego przez poszczególne komórki organizacyjne Starostwa,
7) przygotowanie projektu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej dla Starosty Skarżyskiego za rok 2022 r.
8) bieżący monitoring realizacji celów określonych przez poszczególne komórki organizacyjne Starostwa na rok 2023 wraz z przygotowaniem raportu za I półrocze,
9) monitorowanie zarządzania ryzykiem przez poszczególne komórki organizacyjne Starostwa.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu, organizującemu i koordynującemu system kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
                              
Starosta Skarżyski
Artur Berus

Zarządzenie (204kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Małgorzata Nosowicz
Opublikował: Ewelina Magdziarz (28 grudnia 2022, 10:24:59)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 284