Kierunki, plany pracy i zamierzenia Zarządu Powiatu
Skład poszczególnych kadencji | Protokoły z posiedzeń
Ogłoszenia Zarządu Powiatu | Raport o stanie Powiatu Skarżyskiego
Skład poszczególnych kadencji | Protokoły z posiedzeń
Ogłoszenia Zarządu Powiatu | Raport o stanie Powiatu Skarżyskiego
Nabór na stanowisko Asystenta Osoby Niepełnosprawnej
Powiat Skarżyski w związku z
przystąpieniem do realizacji Programu
„Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2019-2020
poszukuje
Asystenta Osoby Niepełnosprawnej
„Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2019-2020
poszukuje
Asystenta Osoby Niepełnosprawnej
1. Usługi asystenta mogą świadczyć osoby :
- posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej,
- osoby z wykształceniem przynajmniej średnim, posiadające co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność dobrej organizacji czasu pracy,
- predyspozycje osobowościowe do pracy z osobami niepełnosprawnymi,
- komunikatywność, w tym znajomość alternatywnych sposobów porozumiewania się
z osobami niepełnosprawnymi,
- niekaralność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia za pośrednictwem:
- asystowanie w codziennych czynnościach życiowych - wyjściu, powrocie oraz /lub dojazdach w wybrane przez uczestnika programu miejsce np: praca, placówki oświatowe , świątynie, urzędy, gabinety lekarskie itp.),
- asystowanie w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów) ,
- towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc
w zakupie leków,
- wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi,
w szczególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego.
- podtrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewnienia optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,
4. Warunki pracy:
Praca 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 - 22.00 (lub inne godziny w uzasadnionych przypadkach), przy czym limit godzin miesięcznie na uczestnika projektu nie może przekroczyć 30 godzin.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów do dnia 30 stycznia 2020 r. do siedziby Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej w pok. Nr 1 Biuro Obsługi Interesanta z dopiskiem na kopercie ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi udziału w projekcie, które zamieszczone zostały na stronie internetowej Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
w zakładce Aktualności.
metryczka
Wytworzył: Zarząd Powiatu (8 stycznia 2020)
Opublikował: Ewelina Gluza (9 stycznia 2020, 09:10:45)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1178