Elektroniczna Skrzynka Podawcza | Obsługa Interesanta
Zasady przyjmowania, sposoby rozpatrywania oraz kolejność załatwiania spraw
Skargi i wnioski | Petycje | Wydział Geodezji | Wydział Architektury i Budownictwa
Wydział Komunikacji i Transportu | Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
Wydział Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki
Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Obsługa w języku migowym
Zasady przyjmowania, sposoby rozpatrywania oraz kolejność załatwiania spraw
Skargi i wnioski | Petycje | Wydział Geodezji | Wydział Architektury i Budownictwa
Wydział Komunikacji i Transportu | Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
Wydział Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki
Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Obsługa w języku migowym
Obsługa Interesanta
Wniosek o udostępnienie wydruku aktu normatywnego lub innego aktu prawnego (26kB)Wniosek o udostępnienie wydruku aktu normatywnego lub innego aktu prawnego (123kB)
INFORMACJE OGÓLNE
Podstawowym punktem informacyjnym dla interesantów Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej jest Biuro Obsługi Interesanta, które znajduje się na parterze budynku przy ul. Konarskiego 20.
Do Biura można zgłaszać się osobiście w poniedziałek od 8.00-17.00 i od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 lub telefonicznie pod numerem 41 3953040.
Biuro udziela informacji na temat:
• rodzaju, miejsca i sposobu załatwiania spraw
• kompetencji poszczególnych wydziałów Starostwa
• organizacji władz powiatu
• struktury urzędu oraz jednostek organizacyjnych powiatu
• podstawowych informacji o innych instytucjach i urzędach funkcjonujących w powiecie
• uroczystości powiatowych i innych wydarzeń organizowanych przez samorząd powiatowy
Wydział Komunikacji i Transportu:
• Sprawy wymagające uiszczenia opłaty w kasie Starostwa:
• poniedziałek – piątek 8.00 – 14.45
• wtorek – piątek 7.30 -14.15
Pozostałe sprawy, których załatwienie nie wymaga opłat lub opłaty zostały wcześniej uiszczone (np. zgłoszenie sprzedaży pojazdu, odbiór stałego dowodu rejestracyjnego, dokonanie wpisu w dowodzie rejestracyjnym o zamontowaniu haka lub instalacji gazowej, wydanie dokumentu prawa jazdy, przesłanie dokumentów kandydata na kierowcę do WORD)
• poniedziałek 8.00- 17.00 wtorek – piątek 7.30 - 15.30
SKŁADANIE PISM URZĘDOWYCH
• Korespondencję kierowaną do urzędu przyjmuje Biuro Obsługi Interesanta znajdujące się na parterze budynku Starostwa.
BOI zajmuje się również:
• przyjmowaniem korespondencji, podań, skarg, wniosków kierowanych do urzędu
• przyjmowaniem dokumentów elektronicznych,
• odbieraniem poczty elektronicznej urzędu,
• udzielaniem informacji na temat miejsca, do którego została skierowana korespondencja.
SPOTKANIA ZE STAROSTĄ I WICESTAROSTĄ
Obsługą spotkań zajmuje się Sekretariat Starosty, który znajduje się I piętrze budynku Starostwa.
Osoby zainteresowane spotkaniem ze Starostą lub Wicestarostą powinny ustalić wcześniej termin spotkania pod numerem telefonu 41 395 30 00, 41 3953001 lub 41 3953002
metryczka
Wytworzył: Małgorzata Łakomiec (13 marca 2014)
Opublikował: Małgorzata Łakomiec (13 marca 2014, 11:03:47)
Ostatnia zmiana: Małgorzata Nosowicz (12 stycznia 2023, 15:26:13)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3020