Protokół Nr 6/2021 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 9 lutego 2022 r.
W posiedzeniu udział wzięli:Członkowie Zarządu Powiatu:
1. Artur Berus - Starosta
2. Anna Leżańska ‒ Wicestarosta
3. Katarzyna Bilska ‒ Członek Zarządu Powiatu
4. Tadeusz Bałchanowski ‒ Członek Zarządu Powiatu
5. Adam Ciok ‒ Członek Zarządu Powiatu
Stali uczestnicy posiedzenia:
1. Małgorzata Nosowicz ‒ Sekretarz Powiatu
2. Urszula Wrona ‒ Skarbnik Powiatu
Pozostali uczestnicy posiedzenia:
1. Małgorzata Śmiałek - Dyrektor Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy
2. Mateusz Korzeniewski - Dyrektor Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ
3. Wiesław Mróz - Geolog Powiatowy
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Artur Berus.
Posiedzenie protokołowała: Anna Radzimirska-Lange – Inspektor.
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie projektów Uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a. zmiany wieloletniej prognozy finansowej powiatu skarżyskiego na lata 2022- 2025,
b. wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2022 rok,
c. przyjęcie
planu pracy Rady Powiatu Skarżyskiego oraz Komisji Stałych Rady na 2022r.
d. zatwierdzenia
rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Skarżyskiego na
rok 2022,
2. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie
a. wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2022 rok,
b. zmieniająca
plan finansowy środków otrzymanych z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19,
c. przyjęcie planu pracy Zarządu Powiatu Skarżyskiego na rok
2022,
3. Przyjęcie
sprawozdań z realizacji programów naprawczych Międzyzakładowego Ośrodka
Medycyny Pracy oraz Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ.
4. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
5. Sprawy różne.
Ad. pkt 1. Przyjęcie projektów Uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a. zmiany wieloletniej prognozy finansowej powiatu skarżyskiego na lata 2022- 2025,
załącznik nr 2.
b. wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2022 rok, załącznik nr 3.
Skarbnik Powiatu Pani Urszula Wrona omówiła projekty uchwał budżetowych.
Zarząd Powiatu głosował za przyjęciem ww. projektów uchwał.
c. przyjęcie planu pracy Rady Powiatu Skarżyskiego oraz Komisji Stałych Rady na 2022 r.
załącznik nr 4.
d. zatwierdzenia rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Skarżyskiego na rok 2022, załącznik nr 5.
Zarząd
Powiatu pozytywnie zaopiniował ww. projekty uchwał.
d. zatwierdzenia rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Skarżyskiego na rok 2022, załącznik nr 5.
Starosta
Pan Artur Berus zapoznał Zarząd z treścią powyższych
projektów uchwał dotyczących przyjęcie planu pracy Rady Powiatu Skarżyskiego
oraz Komisji Stałych Rady na 2022 r., a także zatwierdzenia rocznego
planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Skarżyskiego na rok 2022.
Ad. pkt 2. Podjęcie
uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wprowadzenia
zmian w budżecie powiatu na 2022 rok, załącznik nr 6
Skarbnik Powiatu Pani
Urszula Wrona
przedstawiła treść powyższej uchwały i wskazał, że proponowane zmiany
wynikają z:
1.
Pisma Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 z dnia 31 stycznia 2022
roku w sprawie przeniesienia planu wydatków na dodatkowe wynagrodzenie roczne
pomiędzy rozdziałami w łącznej kwocie 14 800zł.
2.
Pisma Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych z dnia 27 stycznia 2022 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie 12 831zł
pomiędzy dodatkowym wynagrodzeniem rocznym nauczycieli a dodatkowym
wynagrodzeniem rocznym administracji i obsługi.
3.
Pism Powiatowego Urzędu Pracy z dnia 25 stycznia 2022 roku w sprawie
przeniesienia pomiędzy paragrafami planu wydatków projektu Kreatywnie i Skutecznie
w wysokości 4500zł oraz z dnia 1 lutego 2022 roku w sprawie przeniesienia
pomiędzy paragrafami kwoty 441zł na zwiększony podatek od nieruchomości.
4.
Pisma Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie z dnia 25 stycznia 2022 roku w sprawie przeniesienia kwoty 521zł pomiędzy rozdziałami w ramach planu na dodatkowe wynagrodzenie roczne.
5.
Wyjaśnień Ministerstwa Finansów w sprawie stosowania zmienionej od 1 stycznia
2022 roku klasyfikacji budżetowej, w związku z którymi musimy wydzielić z
rozdziału podstawowego Starostwa Powiatowego wydatki nie związane z utrzymaniem
jednostki i przerzucić je do rozdziału 75095 Pozostała działalność. Dotyczy to wydatków
związanych z zakupem tablic i dowodów rejestracyjnych, druków PWPW, druków kart
rejestracji łodzi, zakupem dzienników budowy, ogłoszeń w prasie służących
realizacji zadań architektoniczno-budowlanych czy wydatków związanych z
holowaniem i parkowaniem pojazdów usuwanych z dróg, które dotychczas były ewidencjonowane w rozdziale 75020 Starostwa Powiatowe
6.
Pism II Liceum Ogólnokształcącego im. A.Mickiewicza z dnia 2 lutego 2022 roku w sprawie przeniesienia nadwyżki na dodatkowym wynagrodzeniu rocznym w
wysokości 2175zł na szkolenia pracowników z zakresu pierwszej pomocy
przedmedycznej (1600zł) i na brakującą kwotę na przeprowadzenie ekspertyzy budowlanej z zakresu stanu
technicznego stropów budynku szkoły (575zł).
7.
Pisma Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych z dnia 1 lutego 2022 roku
w sprawie przeniesienia pomiędzy rozdziałami i paragrafami planu na dodatkowe
wynagrodzenie roczne w kwocie 4 375,22zł.
8.
Pisma Domu Pomocy Społecznej przy ul. Spornej z dnia 3 lutego 2022 roku w
sprawie przeniesienia pomiędzy paragrafami kwoty 1000zł na naprawę patelni
elektrycznej.
9.
Pisma Zespołu Szkół Ekonomicznych z dnia 4 lutego 2022 roku w sprawie
przeniesienia pomiędzy rozdziałami kwoty 91,79zł zaplanowanej na dodatkowe
wynagrodzenie roczne dla nauczycieli.
10.
Pisma Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego z 4 lutego 2022 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie 24zł na podatek od nieruchomości.
11.
Pisma I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Słowackiego z dnia 7 lutego 2022 roku w sprawie przeniesienia kwoty 2 707zł pomiędzy rozdziałami i paragrafami na
dodatkowe wynagrodzenie roczne, koszty energii i na szkolenia pracowników z
zakresu udzielania pierwszej pomocy.
Zarząd Powiatu podjął powyższą uchwałę.
b. zmieniająca plan finansowy środków otrzymanych z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19,
załącznik nr 7.
Kontynuując Skarbnik Powiatu Pani Urszula Wrona zapoznała Zarząd ze zmianami wynikającymi z uchwały zmieniającej plan finansowy środków otrzymanych z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął powyższą uchwałę.
c. przyjęcie planu pracy Zarządu Powiatu Skarżyskiego na rok 2022, (załącznik nr 8)
Sekretarz
Powiatu zreferowała powyższą uchwałę i przedstawiła
założenia pracy Zarządu Powiatu na 2022 r.
Zarząd Powiatu podjął powyższą uchwałę.
Ad. pkt 3.
Przyjęcie sprawozdań z realizacji programów naprawczych Międzyzakładowego
Ośrodka Medycyny Pracy oraz Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ. (załącznik
nr 9)
Sekretarz
Powiatu Pani Małgorzata Nosowicz poinformowała Zarząd, że zgodnie z § 2 Uchwały nr 101/XVI/2019 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 29 października
2019 r. w sprawie zatwierdzenia programu naprawczego Międzyzakładowego Ośrodka
Medycyny Pracy oraz Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ zostały przygotowane
sprawozdania z realizacji działań programu naprawczego obu podmiotów.
Obecna na posiedzeniu Dyrektor MOMP Pani Małgorzata Śmiałek poinformowała, że program naprawczy jednostki obejmuje trzy obszary tj.: infrastrukturę ,
przychody i koszty. Ponadto na dzień sporządzania sprawozdania przypuszcza się,
że realizując program naprawczy jednostki wynik finansowy za 2021 rok będzie
dodatni.
Następnie sprawozdanie
dotyczące Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ zaprezentował dyrektor jednostki
Pan Mateusz Korzeniewski, który zaznaczył, że w 2021 roku był dla OLK okresem
trudnych decyzji w związku z niepewną sytuacją ekonomiczną związaną z
funkcjonowaniem w okresie epidemii Covid -19. Mino, to przyjęcie założeń
naprawczych mających na celu poprawę sytuacji ekonomicznej Obwodu, tj.: zwiększenie
przychodów i obniżenie straty z działalności przyniosły wymierne korzyści w
postaci dodatniego wyniku finansowego za rok 2021 r.
Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości
sprawozdania Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy oraz Obwodu Lecznictwa
Kolejowego SP ZOZ.
Ad. pkt 4. Rozpatrzenie pism skierowanych do
Zarządu Powiatu.
Wicestarosta
Pani Anna Leżańska przedstawiła pismo
Zespołu ds. Polityki Społecznej i Senioralnej informujące, że dyrektor Specjalnego Ośrodka
Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Skarżysku-Kamiennej deklaruje
chęć przystąpienia do Programu wyrównywania różnic miedzy regionami III” w
2022r w ramach PEFRON w celu pozyskania środków na zakup nowego mikrobusa do przewozu
osób niepełnosprawnych.
Dyrektor
przedstawiła także faktury potwierdzające koszty napraw używanego przez
jednostkę pojazdu i wskazał, że obecnie używany samochód jest wysłużony. Pismo stanowi załącznik nr 10.
Zarząd Powiatu zaakceptował wniosek
przedstawiony przez dyrektora jednostki.
Z ogłoszeniem
Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 9 lutego 2022 r. w sprawie najmu
lokali użytkowych nr 303 i 310 na trzecim piętrze w budynku biurowym
przy ul. Plac Floriański 1 w Skarżysku-Kamiennej w trybie przetargowym zapoznała
zebranych Wicestarosta – Pani Anna
Leżańska. Ogłoszenie stanowi
załącznik nr 11.
Zarząd Powiatu nie wniósł uwag i
upoważnił Przewodniczącego Zarządu
Powiatu – Pana Artura Berusa do jego podpisania.
Członek
Zarządu Pani Katarzyna Bilska poinformowała, że Rada Pedagogiczna oraz
pracownicy Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych Skarżysku-Kamiennej
przedłożyli wniosek o przedłużenie kadencji na kolejne 5 lat na stanowisku
dyrektora w ww. placówce Panu Arturowi Szumielewiczowi.
Członek
Zarządu Pani Katarzyna Bilska wskazała, że nie ma podstaw prawnych, aby przedłużyć obecnemu dyrektorowi kadencję na kolejne 5 lat.
Członek Zarządu wyjaśniła, że rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 – przestało obowiązywać. Wobec powyższego konieczne jest wszczęcie procedury konkursowej. Pismo stanowi załącznik nr 12
Członek Zarządu wyjaśniła, że rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 – przestało obowiązywać. Wobec powyższego konieczne jest wszczęcie procedury konkursowej. Pismo stanowi załącznik nr 12
Zarząd Powiatu podjął decyzję o konieczności wszczęcia
procedury konkursowej w ww. placówce.
Członek Zarządu Pani Katarzyna Bilska
poinformowała, że w związku ze zbliżającym się terminem składania wniosków o
nadanie Medalu Komisji Edukacji Narodowej Wydział Edukacji, Promocji, Kultury,
Sportu i Turystyki prosi o wytypowanie
kandydatów do w/w odznaczenia. Pismo stanowi
załącznik nr 13.
Wicestarosta Pani Anna Leżańska
poinformowała, że Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej przygotował kalkulację opłat związanych z utrzymaniem
budynku biurowego przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej za rok 2021. Z
powyższej analizy wynika, że wzrosły składowe kosztów utrzymania Lokalu Nr 2,
zajmowanego przez Prokuraturę Rejonową w Skarżysku-Kamiennej. W porównaniu
do roku 2020, w roku 2021 koszt utrzymania w/w Lokalu wzrósł z 6,43 zł/m² netto
do 7,37 zł/m² netto, co w skali roku daje kwotę 7 702,82 zł netto. Mając
powyższe na uwadze, Wydział wnioskuje o wprowadzenie nowej stawki za
administrowanie dla Prokuratury Rejonowej.
I.
Prokuratura – OPŁATA ZA ADMINISTROWANIE
-
wywóz nieczystości stałych -
0,13 zł za m² brutto
-
woda, ścieki -
0,30 zł za m² brutto
-
centralne ogrzewanie -
5,45 zł za m² brutto
-
przeglądy, usuwanie awarii -
1,00 zł za m² brutto
-
koszty administrowania -
2,18 zł za m² brutto
9,06 zł za m² brutto/ 7,37 za m²
netto.
Pismo stanowi załącznik nr 14.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na
wprowadzenie nowej stawki za administrowanie lokalem dla Prokuratury Rejonowej.
Wicestarosta
Pani Anna Leżańska poinformowała, że
w oparciu o dokonaną kalkulację opłat związanych z utrzymaniem budynku biurowego
przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej w porównaniu do roku 2020, w roku
2021 koszt utrzymania pomieszczeń zajmowanych przez Sąd Rejonowy wzrósł o 0,04
zł/m² z 2,65 zł/m² netto do 2,69 zł/m² netto, co w skali roku
daje kwotę 184,08 zł netto.
Mając powyższe na uwadze, Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej prosi Zarząd Powiatu o zajęcie stanowiska, co do wprowadzenia w/w zmian.
Mając powyższe na uwadze, Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej prosi Zarząd Powiatu o zajęcie stanowiska, co do wprowadzenia w/w zmian.
I. Sąd Rejonowy – OPŁATA ZA ADMINISTROWANIE
- wywóz nieczystości stałych - 0,13 zł za m² brutto
- przeglądy, usuwanie awarii - 1,00 zł za m² brutto
- koszty administrowania - 2,18 zł za m² brutto
3,31 zł za m² brutto/ 2,69 za m² netto.
Pismo stanowi załącznik nr 15.
Zarząd Powiatu zdecydował o
niewprowadzaniu zmian w wysokości opłaty za administrowanie
ww. budynkiem.
ww. budynkiem.
Wicestarosta
Pani Anna Leżańska wskazała, że Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej
opracował informuje w zakresie kalkulacji opłat związanych z utrzymaniem
budynku biurowego przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej na rok 2022 w
oparciu o koszty poniesione w roku 2021. Z dokonanej analizy wynika, że koszt
utrzymania budynku w porównaniu do roku 2020 wzrósł.
Wobec powyższego zasadne jest podniesienie opłat związanych z utrzymaniem budynku dla
najemców lokali użytkowych zgodnie z załączoną kalkulacją: budynek przy ul. Sikorskiego 20 – 6,19 zł/m²
netto, obecna stawka 5,75 zł netto.
Jednocześnie, Wydział poinformował, że
koszty utrzymania budynku biurowego przy ul. Plac Floriański 1 w roku 2021 kształtują się na tym samym poziomie.
Pismo stanowi załącznik nr 16.
Zarząd
Powiatu wskazał, że zasadne jest podniesienie opłat związanych z
utrzymaniem budynku dla najemców lokali użytkowych przy ul. Sikorskiego 20 w
Skarżysku-Kamiennej.
Wicestarosta Anna Leżańska przedstawiła
pismo dotyczące zaopiniowania przez Zarząd Powiat Skarżyskiego wniosku o
dofinansowania w ramach II nabór wniosków
w zakresie poprawy infrastruktury sportowej w placówkach oświatowych
Powiatu Skarżyskiego, obejmującego modernizację boisk sportowych przy Zespole
Szkół Samochodowo-Usługowych, modernizację sali gimnastycznej z zapleczem
sportowym oraz boiska sportowego przy Zespole Placówek
Resocjalizacyjno-Wychowawczych oraz modernizację sali gimnastycznej z zapleczem
sportowym przy Zespole Szkół Ekonomicznych.
Pismo stanowi
załącznik nr 17.
Wicestarosta
Pani Anna Leżańska poinformowała, że w związku z realizacją zadania
inwestycyjnego pn.: Modernizacja sali gimnastycznej z zapleczem sportowym przy
Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych przy ul. Legionów 131 w
Skarżysku-Kamiennej, realizowanego w ramach II naboru Rządowego Funduszu Polski
Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zachodzi konieczność opracowania
dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji sali gimnastycznej z
zapleczem sportowym przy Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych przy
ul. Legionów 131 w Skarżysku-Kamiennej.
Wicestarosta wskazała, że po
przeprowadzeniu wizji lokalnej opracowany został poniżej zakres robót
koniecznych do zaprojektowania i wykonania tj.:
- wymiana parkietu na podłogę sportową (pomalowanie linii do gry w badmintona),
- szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu,
- zaprojektowanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej,
- wymiana opraw oświetleniowych i łączników,
- montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- wymiana drzwi na aluminiowe z przeszkleniem bezpiecznym- 2 kpl
- montaż urządzeń do gry w siatkówkę (demontowanych)- mocowanie do ściany z regulacją -1 kpl,
- pomalowanie bramek do gry w piłkę ręczną na ścianie– 1 kpl,
- likwidacja osłon okien wykonanych z kraty stalowej i montaż siatek zabezpieczających na okna,
- uszczelnienie dachu,
- wymiana grzejników,
- montaż osłon grzejników,
- demontaż lamperii drewnianych ze słupów i ścian, otynkowanie słupów i ścian,
- montaż osłon słupów- 8 kpl,
- likwidacja systemu ogrzewania powietrznego.
2. Siłownia (pom. nr 122)
- rozebranie podłogi drewnianej i ułożenie podłogi sportowej,
- wymiana drzwi,
- wymiana opraw oświetleniowych i łączników,
- montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- montaż systemu wentylacji mechanicznej,
- szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu.
- demontaż lamperii drewnianych ze ścian, otynkowanie ścian,
- wyposażenie siłowni w profesjonalny sprzęt sportowy: rowerek, orbitrek, bieżnia, wioślarz).
3. Pokój w -fisty (pom. nr 126)
- szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu,
- wymiana drzwi,
- wymiana oświetlenia i łączników,
- demontaż lamperii drewnianych ze ścian, otynkowanie ścian,
- remont podłogi (wymiana na panele winylowe),
- zakup regałów na sprzęt sportowy, biurka, fotela, krzeseł.
4. Magazyn (pom. nr 119)
- szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu,
- wymiana drzwi,
- wymiana oświetlenia i łączników,
- demontaż lamperii drewnianych ze ścian, otynkowanie ścian,
- remont podłogi (wymiana na panele winylowe),
- zakup regałów na sprzęt sportowy,
W
związku z powyższym należy wykonać kompleksową dokumentację
projektowo-kosztorysową związaną z modernizacją sali gimnastycznej i zaplecza
sportowego. Pismo stanowi załącznik nr 18
Starosta
Pan Artur Berus przedstawił Zarządowi Zawiadomienia z Wydziału Geodezji,
Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami tj.: GG-II.683.2.2022 z
dnia 07.02..2022 r., GG-II.683.3.2022 z dnia 07.02..2022 r., GG-II.683.4.2022 z
dnia 07.02..2022 r. oraz GG-II.683.6.2022 z dnia 07.02..2022 r. Zawiadomienia stanowią załącznik nr 19,20,21,22.
Zarząd
Powiatu zaakceptował ww.
zawiadomienia.
Starosta Pan Artur Berus przedstawił
pismo rodziców dzieci z rocznika 2011 trenujących w Piłkarskiej Akademii
Skarżyska, informujące, że w dniu 19 lutego 2022 r. odbędzie się w hali sportowej w
Skarżysku-Kamiennej turniej piłki halowej
PAS CUP 2022.
W związku z realizacją ww. przedsięwzięcia sportowego organizatorzy proszą o objęcie powyższej imprezy honorowym patronatem Starostę Skarżyskiego oraz wsparcie finansowe wydarzenia. Pismo stanowi załącznik nr 23.
W związku z realizacją ww. przedsięwzięcia sportowego organizatorzy proszą o objęcie powyższej imprezy honorowym patronatem Starostę Skarżyskiego oraz wsparcie finansowe wydarzenia. Pismo stanowi załącznik nr 23.
Zarząd Powiatu przychylił się do ww.
prośby objęcia imprezy honorowym patronatem Starosty Skarżyskiego, a także
wyraził zgodę na zakup trzech pucharów dla zwycięskich drużyn.
Członek
Zarządu Pan Tadeusz Bałchanowski przedstawił pismo
właściciela Biura Projektowo – Wykonawczego „Drogi i ulice” Zenon Kubicki z
siedzibą w Zgórsku w sprawie udzielenia pełnomocnictwa dla Wykonawcy w związku z
opracowaniem dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Przebudowa przejazdu
kolejowo– drogowego kategorii D w km 136,765 w miejscowości Wołów” w zakresie występowania przed organami
publicznymi w celu dokonania uzgodnień i uzyskania decyzji z wyłączeniem zaciągania
zobowiązań finansowych.
Ponadto Członek Zarządu wskazał, że przebudowa drogi związana z
działalnością kopalni piachu była uregulowana porozumieniem zawartym w dniu
20.03.2018 r.
Obecnie w związku ze zwiększonym planem wydobycia przez właściciela kopalni „Wołów” - piachu oraz na podstawie wydanej decyzji środowiskowej umożliwiającej zwiększenie ilości wydobywanego surowca, wcześniej wydane porozumienie wymaga dostosowania do aktualnie planowanego przedsięwzięcia. Pismo stanowi załącznik nr 24.
Obecnie w związku ze zwiększonym planem wydobycia przez właściciela kopalni „Wołów” - piachu oraz na podstawie wydanej decyzji środowiskowej umożliwiającej zwiększenie ilości wydobywanego surowca, wcześniej wydane porozumienie wymaga dostosowania do aktualnie planowanego przedsięwzięcia. Pismo stanowi załącznik nr 24.
Zarząd
Powiatu zobowiązał Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych do przedstawienia porozumienia zezwalającego firmie Biuro Projektowo –
Wykonawcze „Drogi i ulice” Zenon Kubicki z siedzibą w Zgórsku do
reprezentowania Zarządu Dróg Powiatowych w związku z opracowaniem
dokumentacji projektowej dla ww.
zadania.
Ad. pkt 3. Sprawy różne.
Sekretarz Powiatu Pani Małgorzata Nosowicz
przedstawiła informację dotyczącą działalności Punktu Szczepień zlokalizowanego
przy Placu Floriańskim 1 w Skarżysku-Kamiennej w okresie od września do grudnia
2021 r. i w styczniu 2022 r.
Z powyższego dokumentu wynika, że na dzień 19 stycznia 2022 r. w punkcie zostało zaszczepionych 22659
pacjentów. Pismo
stanowi załącznik nr 25.
Na tym zakończono posiedzenie.
Protokołowała Przewodniczący Zarządu
Anna Radzimirska-Lange Artur Berus
Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
1. A. Leżańska…………………...
2. K. Bilska………………………
3. T. Bałchanowski………………
4. A. Ciok………………………..
Załączników: 25
Załącznik nr 1 – lista obecności
na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
Załącznik
nr 2 – projekt Uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie
zmiany wieloletniej prognozy finansowej powiatu skarżyskiego na lata 2022-
2025,
Załącznik
nr 3 – projekt Uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie
wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2022 rok,
Załącznik
nr 4 - projekt Uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w
sprawie przyjęcie planu pracy Rady
Powiatu Skarżyskiego oraz Komisji Stałych Rady na 2022 r.,
Załącznik
nr 5 – projekt Uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie
zatwierdzenia rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu
Skarżyskiego na rok 2022,
Załącznik
nr 6 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wprowadzenia
zmian
w budżecie powiatu na 2022 rok,
Załącznik
nr 7 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie zmieniająca
plan finansowy środków otrzymanych z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19,
Załącznik
nr 8 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie
przyjęcie planu pracy Zarządu Powiatu Skarżyskiego na rok 2022,
Załącznik nr 9 – sprawozdania z
realizacji programów naprawczych Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy oraz
Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ,
Załącznik
nr 10 – pismo Zespołu ds. Polityki Społecznej i Senioralnej
z dnia 08.02.2022r.,
Załącznik
nr 11 – ogłoszenie z Wydziału Inwestycji, Mienia i
Obsługi Gospodarczej
Załącznik
nr 12 pismo Rady Pedagogicznej
oraz pracowników Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych
Skarżysku-Kamiennej z dnia 08.02.2022r.,
Załącznik nr 13 – pismo Wydziału
Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki
z dnia 07.02.2022r.,
Załącznik nr 14 - pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi
Gospodarczej z dnia 08.02.2022r.,
Załącznik nr 15- pismo
Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 08.02.2022r.,
Załącznik nr 16 - pismo
Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 08.02.2022r.,
Załącznik nr 17
- pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 08.02.2022r.,
Załącznik nr 18
- pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 04.02.2022r.,
Załącznik nr 19- zawiadomienie z Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
Załącznik nr 20 -zawiadomienie z Wydziału Geodezji, Kartografii,
Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
Załącznik nr 21- zawiadomienie
z Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
Załącznik nr 22 -zawiadomienie z Wydziału Geodezji, Kartografii,
Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
Załącznik nr 23 - pismo
dot. organizacji turnieju PAS CUP 2022 z
dnia 01.02.2022 r.
Załącznik nr 24 - pismo
Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 18.01.2022r.,
Załącznik nr 25- pismo Sekretarza Powiatu z dnia 07.02.2022 r.
metryczka
Wytworzył: Anna Radzimirska-Lange (9 lutego 2022)
Opublikował: Anna Radzimirska-Lange (22 lutego 2022, 14:28:59)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 864