Protokół Nr 7/2021 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 29 stycznia 2021 r.
W posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
- Artur Berus ‒ Starosta
- Katarzyna Bilska ‒ Członek Zarządu Powiatu
- Tadeusz Bałchanowski - Członek Zarządu Powiatu
- Adam Ciok ‒ Członek Zarządu Powiatu
Stali uczestnicy posiedzenia:
- Małgorzata Nosowicz ‒ Sekretarz Powiatu
- Urszula Wrona ‒ Skarbnik Powiatu
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Artur Berus.
Posiedzenie protokołowała: Olga Łukomska – Inspektor.
Porządek posiedzenia:
- Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
- Sprawy różne.
Starosta – Pan Artur Berus przedstawił proponowany porządek posiedzenia oraz zapytał o uwagi i wnioski.
W związku z brakiem uwag, Zarząd Powiatu przyjął porządek posiedzenia.
Streszczenie
posiedzenia:
Ad. pkt 1. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski poinformował, że firma Trakcja S.A. – Wykonawca rozbudowy układu komunikacyjnego wraz z budową wiaduktu nad torami kolejowymi w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania: „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego obejmującego wykonanie przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego wraz z budową obiektu w celu przekroczenia linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków i skomunikowania Osiedla Dolna Kamienna z Osiedlem Przydworcowym w Skarżysku-Kamiennej”, zwróciła się pismem z dnia 29.01.2021r.
do Zarządu Dróg Powiatowych w sprawie przedłużenia okresu związania ofertą o okres niezbędny do opracowania kosztorysu ofertowego i harmonogramu.
Następnie Pan Tadeusz Bałchanowski przedstawił stanowisko ZDP w powyższej sprawie, tj.:
- ZDP wyraża zgodę na przedłużenie okresu związania ofertą TRAKCJA S.A. do dnia 11.02.2021r. w celu przygotowania dokumentów niezbędnych do podpisania umowy – kosztorysy ofertowe podpisane przez Wykonawcę, harmonogram rzeczowo-finansowy podpisany przez Wykonawcę,
- wniesienie przez TRAKCJA S.A. wadium na wydłużony okres związania ofertą od 30.01.2021r. do 11.02.2021r. musi nastąpić w dniu 29.01.2021r. do godz. 11:00,
- dokumenty wymienione w pkt 1 TRAKCJA S.A. dostarczy Zamawiającemu w terminie do dnia 05.02.2021r. do godz. 15:00,
- po prawidłowym wykonaniu przez TRAKCJA S.A. zaleceń określonych w pkt 1, 2, 3 termin podpisania umowy wyznaczony powinien zostać na dzień 10.02.2021 r., godz. 12:00 – miejsce podpisania umowy – Starostwo Powiatowe, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, I piętro, sala 102.
Zarząd Powiatu jednogłośnie przychylił się do stanowiska przedstawionego przez Zarząd Dróg Powiatowych.
Na tym zakończono posiedzenie.
Protokołowała Przewodniczący Zarządu
Olga Łukomska Artur Berus
Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
- K. Bilska
- T. Bałchanowski
- A. Ciok
Załączników:
2
Protokół (529kB)
- Załącznik nr 1 – lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
- Załącznik nr 2 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 29.01.2021r.
Protokół (529kB)
metryczka
Wytworzył: Olga Łukomska (29 stycznia 2021)
Opublikował: Olga Łukomska (2 lutego 2021, 14:09:17)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 531