Protokół Nr 72/2020 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 22 grudnia 2020 r.
W posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
1. Artur Berus
- Starosta
2. Anna Leżańska -
Wicestarosta
3. Katarzyna Bilska - Członek Zarządu Powiatu
4. Tadeusz Bałchanowski - Członek Zarządu Powiatu
5. Adam Ciok -
Członek Zarządu Powiatu
Stali uczestnicy posiedzenia:
1.
Małgorzata
Nosowicz -
Sekretarz Powiatu
2.
Urszula
Wrona - Skarbnik Powiatu
Pozostali uczestnicy posiedzenia:
Lista obecności stanowi załącznik nr 1
do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan
Artur Berus.
Posiedzenie
protokołowała: Anna Radzimirska-Lange – Inspektor.
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie
projektów uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) określenia
wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2020,
b) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2020 rok,
c) zmiany
wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Skarżyskiego na lata 2020 -2035,
d) wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i zawarcie umowy
najmu lokalu użytkowego na okres dłuższy niż trzy lata,
e) wyrażenia zgody na odstąpienie od
przetargu i zawarcie umowy najmu lokalu użytkowego na okres dłuższy niż trzy
lata,
f) oceny wniosków składanych w ramach inicjatywy
lokalnej.
2. Podjęcie
uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a. wprowadzenia
zmian w budżecie powiatu skarżyskiego w 2020 rok,
b. przyznania
nagrody rocznej dla Pana Mateusza Korzeniewskiego Dyrektora Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku-Kamiennej,
3. Rozpatrzenie
pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
4. Sprawy
różne.
Starosta
– Pan Artur Berus przedstawił proponowany porządek posiedzenia oraz zapytał o uwagi
i wnioski.
i wnioski.
W związku z brakiem uwag, Zarząd Powiatu przyjął porządek posiedzenia.
Streszczenie
posiedzenia:
Ad. pkt
1. Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) określenia
wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2020,
załącznik nr 2.
b) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2020 rok, załącznik nr 3.
c) zmiany
wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Skarżyskiego na lata 2020 -2035, załącznik nr 4.
Skarbnik Powiatu – Pani Urszula Wrona omówiła ww. projekty uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego.
Zarząd Powiatu głosował za przyjęciem projektów uchwał Rady
Powiatu Skarżyskiego w sprawie: określenia wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2020,
wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2020 rok oraz zmiany wieloletniej
prognozy finansowej Powiatu Skarżyskiego
na lata 2020 -2035.
d)
wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i zawarcie umowy
najmu lokalu użytkowego na okres dłuższy niż trzy lata, załącznik
nr 5.
e)
wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i zawarcie umowy najmu lokalu
użytkowego na okres dłuższy niż trzy lata, załącznik nr 6.
Z
powyższymi projektami uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego zapoznała zebranych Wicestarosta Pani Anna Leżańska.
Wicestarosta wskazał, że powyższe projekty uchwał dotyczą lokali nr 227/2 i 227/1 usytuowanych na drugim piętrze budynku przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej.
Wicestarosta wskazał, że powyższe projekty uchwał dotyczą lokali nr 227/2 i 227/1 usytuowanych na drugim piętrze budynku przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej.
Zarząd Powiatu głosował za przyjęciem ww. projektów uchwał
Rady Powiatu Skarżyskiego.
f) oceny wniosków składanych w ramach inicjatywy lokalnej.
załącznik
nr 7.
Pani Katarzyna Bilska przedstawiła projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie oceny wniosków
składanych w ramach inicjatywy lokalnej.
Zarząd Powiatu
głosował za przyjęciem ww. uchwał.
Ad. pkt 2. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu
Skarżyskiego w sprawie:
a) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu
skarżyskiego w 2020 rok, załącznik nr 8.
Z treścią w/w uchwały zapoznała
zebranych Skarbnik Powiatu Pani Urszula Wrona, która wskazała, że proponowane zmiany w
budżecie Powiatu Skarżyskiego wynikają
z:
1. Pisma Wydziału Geodezji, Kartografii,
Katastru i Gospodarki Nieruchomościami z dnia 22 grudnia 2020 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy
paragrafami w kwocie 35 080,38zł w celu pełnego wykorzystania dotacji z budżetu państwa na zadania z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa.
2. Pisma Zarządu Dróg Powiatowych z dnia
21 grudnia 2020 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy
paragrafami w wysokości 11 450zł na zapłatę składek ZUS, na odpis na ZFŚS oraz na wypłatę odszkodowania zgodnie z wyrokiem sądowym.
3.
Pisma Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy z dnia 22 grudnia 2020 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie 1 752zł z rozliczenia odpisu na ZFŚS na zakup materiałów w celu wykorzystania dotacji z budżetu państwa.
4. Pisma Powiatowego Urzędu Pracy z dnia 22 grudnia 2020 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie 11 040zł na zapłatę pochodnych od wynagrodzeń za grudzień.
4. Pisma Powiatowego Urzędu Pracy z dnia 22 grudnia 2020 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie 11 040zł na zapłatę pochodnych od wynagrodzeń za grudzień.
5. Pisma II Liceum Ogólnokształcącego z dnia 22 grudnia 2020 roku w sprawie
przeniesienia nadwyżki w planie na usługach pozostałych w wysokości 473,87zł na
zapłatę pochodnych od wynagrodzeń za miesiąc grudzień.
6. Pisma Zespołu Szkół Technicznych z dnia 22 grudnia 2020 roku w sprawie
przeniesienia planu wydatków pomiędzy rozdziałami i paragrafami w wysokości 8
384,93zł w związku z końcowym rozliczeniem odpisu na ZFŚS.
7. Pisma Zespołu Szkół Samochodowo - Usługowych z dnia 23 grudnia 2020 roku w
sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy rozdziałami i paragrafami w
kwocie 10 626,36zł przede wszystkim na zapłatę za kursy zawodowe uczniów klas
wielozawodowych.
8. Pisma Zespołu Placówek Resocjalizacyjno -Wychowawczych z dnia 23 grudnia
2020 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy rozdziałami i paragrafami w wysokości 16 892,77zł w celu zapłaty wszystkich zobowiązań grudniowych oraz na zakup tapczanów dla wychowanków, doposażenie świetlic i sal lekcyjnych w Placówce.
9. Pisma Domu Pomocy Społecznej Centrum Seniora z dnia 28 grudnia 2020 roku w
sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie 7 172,50zł
na zapłatę pochodnych od wynagrodzeń za grudzień oraz na zakup materiałów
biurowych i środków czystości. 10. Pisma Wydziału Finansowego w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy
paragrafami w celu zapłaty zobowiązań grudniowych.
11. Pisma Domu Pomocy Społecznej z dnia 28 grudnia 2020 roku w sprawie
przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w wysokości 8 661,74zł w
związku z końcowym rozliczeniem roku i zapłatą wszystkich zobowiązań
grudniowych.
Zarząd Powiatu podjął ww. uchwałę.
b. przyznania
nagrody rocznej dla Pana Mateusza Korzeniewskiego Dyrektora Obwodu Lecznictwa
Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku-Kamiennej. załącznik
nr 9.
Treść
powyższej uchwały omówił Pan Adam Ciok
Członek Zarządu Powiatu.
Wobec
braku uwag Zarząd Powiatu głosował za jej podjęciem.
Ad. pkt 3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu.
Sekretarz Powiatu Pani
Małgorzata Nosowicz
przedstawiła pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej dotyczące
zabezpieczenia środków na zadanie nr 5, 6, 7 i 8 oraz ponownego ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w zakresie zadań, na które nie wpłynęła żadna oferta w ramach
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa asortymentu w
ramach projektu pn. Stop Koronawirusowi. Przeciwdziałanie i ograniczenie
skutków pandemii COVID – 19 na terenie powiatu skarżyskiego VII”. Otwarcie ofert dotyczące
w/w postępowania, które składało się z
15 zadań nastąpiło w dniu 21.12.2020r.
Sekretarz
Powiatu wyjaśniła, że:
- na zadania nr 1 pn. „zestaw videoendoskopowy” wpłynęła jedna oferta na kwotę
95.600,00 zł. natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to
zadanie wynosi 96.179,28 zł., - na zadania nr 2 pn. „videokolonoskop” nie złożono żadnej oferty,
- na zadania nr 3 pn. „videogastroskop” nie złożono żadnej oferty,
- na zadania nr 4 pn. „kardiomonitor” nie złożono żadnej oferty,
- na zadania nr 5 pn. „urządzenie do dezynfekcji (zamgławiacz)” wpłynęła jedna
oferta na kwotę 33.431,40 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 30.000,00 zł. Cena ofertowa jest wyższa od kwoty jaką
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na to zadanie o 3.431,40 zł.,
- na zadania nr 6 pn. „mata dekontaminacyjna 200x200” wpłynęła jedna oferta na
kwotę 6.334,50zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to
zadanie wynosi 6.000,00 zł. Cena ofertowa jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na to zadanie o 334,50 zł., - na zadania nr 7 pn. „mata dekontaminacyjna 120x150” wpłynęła jedna oferta na
kwotę 4.932,30 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
to zadanie wynosi 4.840,00 zł. Cena ofertowa jest wyższa od kwoty jaką
Zamawiający zamierzał przeznaczyć
na to zadanie o 92,30 zł.,
- na zadania nr 8 pn. „maszyna do czyszczenia podłóg” wpłynęła jedna oferta na
kwotę 22.950,00zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
to zadanie wynosi 15.000,00 zł. Cena ofertowa jest wyższa od kwoty jaką
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na to zadanie o 7.950,00 zł. - na zadania nr 9 pn. „bramka do pomiaru temperatury” wpłynęła jedna oferta na
kwotę 27.600,00 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to
zadanie wynosi 30.000,00 zł., - na zadanie nr 10 pn. „analizator do badań przesiewowych” nie wpłynęła żadna
oferta,
- na zadanie nr 11 pn. „stacja do dekontaminacji pomieszczeń” wpłynęła jedna
oferta na kwotę 28.000,00 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 35.000,00 zł.,
- na zadanie nr 12 pn. „aparat EKG” nie wpłynęła żadna oferta.,
- na zadanie nr 13 pn. „aparat USG” wpłynęła jedna oferta na kwotę 79.960,00
zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie
wynosi 80.000,00 zł.,
- na zadanie nr 14 pn. „środki czystości I” wpłynęła jedna oferta na kwotę
62.838,72 zł., Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to
zadanie wynosi 137.800,00 zł.,
- na zadanie nr 15 pn. „środki czystości II” wpłynęła jedna oferta na kwotę 137.051,87 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 201.300,00 zł. Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w sytuacji, gdy została dopuszczona możliwość składania ofert częściowych, Zamawiający ma możliwość unieważnić postępowanie w części dotyczącej danego zadania, m.in. w przypadku którego oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty oraz w przypadku nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Pismo stanowi załącznik nr 10.
- na zadanie nr 15 pn. „środki czystości II” wpłynęła jedna oferta na kwotę 137.051,87 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 201.300,00 zł. Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w sytuacji, gdy została dopuszczona możliwość składania ofert częściowych, Zamawiający ma możliwość unieważnić postępowanie w części dotyczącej danego zadania, m.in. w przypadku którego oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty oraz w przypadku nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Pismo stanowi załącznik nr 10.
Zarząd Powiatu
podjął decyzję o rozstrzygnięciu postępowania w przypadku tych zadań, na które
wpłynęły oferty. Zarząd za konieczne uznał zwiększenie środków do cen
najkorzystniejszych ofert na zadaniach 5, 6, 7 i 8.
Jednocześnie z uwagi na fakt, że na zadania 2,3,4,10 i 12 nie wpłynęła żadna oferta, Zarząd zadecydował o konieczności unieważnienia przetargu i wyznaczenia kolejnego terminu składania ofert.
Jednocześnie z uwagi na fakt, że na zadania 2,3,4,10 i 12 nie wpłynęła żadna oferta, Zarząd zadecydował o konieczności unieważnienia przetargu i wyznaczenia kolejnego terminu składania ofert.
Wicestarosta Pani Anna Leżańska przedstawiła pismo Wydziału Inwestycji,
Mienia i Obsługi Gospodarczej w sprawie rozwiązania umów przez Powiatowego
Lekarza Weterynarii w Skarżysku-Kamiennej z dniem 30 stycznia 2021 r. Wskazane
w piśmie umowy: Nr 26/IM/2016 z dnia 1.03.2016 r., Nr IM/133/2016 z dnia
2.11.2016 r., Nr IM/121/2016 z dnia 31.10.2019 r. dotyczą najmu lokali użytkowych oznaczonych
numerami 203, 204, 206, 209, 219, 220, 221, 236 znajdujących się w budynku przy ul. Sikorskiego 20 w
Skarżysku-Kamiennej i zostały zawarte na
czas nieokreślony. Pismo stanowi załącznik nr 11.
Zarząd Powiatu wyraził
zgodę na rozwiązanie powyższych umów z dniem 30 stycznia 2021 r.
Wicestarosta Pani Anna Leżańska przedstawiła
wniosek o uzyskanie środków z Funduszu Przeciwdziałania Covid -19 dla jednostek samorządu terytorialnego na zadanie dotyczące termomodernizacji budynku przy ul. Sikorskiego 20 w
Skarżysku-Kamiennej wraz z adaptacją pomieszczeń biurowych na potrzeby
Powiatowego urzędu Pracy opracowany przez Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi
Gospodarczej. Pismo stanowi załącznik nr 12.
Zarząd Powiatu
po zapoznaniu się z ww. wnioskami zobligował Starostę Pana Artura Berusa oraz Wicestarostę
Panią Annę Leżańską do podpisania niniejszego wniosku.
Wicestarosta Pani Anna Leżańska przedstawiła pismo Zespół ds. Polityki Społecznej i
Senioralnej dotyczące ogłoszenia naboru
wniosków do programu „Opieka
wytchnieniowa” edycja 2021 do którego Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
wyraziło chęć przystąpienia. Pismo stanowi załącznik nr 13.
Zarząd Powiatu
uznał za zasadne przystąpienie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie do ww.
programu.
Wicestarosta Pani Anna Leżańska przedstawiła pismo Zespół ds. Polityki Społecznej i
Senioralnej dotyczące Warsztatów Terapii Zajęciowej w sprawie zaakceptowania
przesunięć w Preliminarzu na 2020 rok w rodzaju kosztów „Wynagrodzenia”, które
zostaną przeznaczone na premie dla pracowników oraz w rodzaju kosztów
„Doposażenie” – wymiana przestażałego sprzętu w Pracowni komputerowej. Pismo stanowi załącznik nr 14.
Zarząd Powiatu
wyraził zgodę na powyższe zmiany.
Członek Zarządu Pan Tadeusz Bałchanowski
zapoznał Zarząd z prośbą Zarządu Dróg Powiatowych dotyczącą zmian w planie finansowym na 2020 rok z przeznaczeniem na:
Zwiększenie
- w rozdziale 60014:
- § 4010 - „Wynagrodzenia osobowe pracowników”
- 2100,00 zł.
- § 4110 - „ Składki na ubezp. społeczne finanse przez płatnika” -
1750,00 zł.
- § 4440 - „Odpis na ZFŚS” - 100 „00 zł.
- § 4590 – „Kary i odszkodowania
wypłacane osobom fizycznym” - 7500,00 zł.
Zmniejszenie
- w rozdziale 60014
- § 4120 – „ Składki na Fundusz Pracy” -
3 850,00 zł.
- § 4390 –” Doradztwo prawne”– 3 100,00 zł.
- § 4510 – „Opłaty na rzecz budżetu państwa”– 100,00 zł.
- § 4610 – „Koszty postępowania sądowego”
- 4 400,00.
Ww. środki zostaną przeznaczone na
zapłatę składek ZUS, aktualizację odpisu
ZFŚS oraz wypłatę odszkodowania zg. z wyrokiem sądu. Pismo stanowi załącznik nr 15.
Zarząd Powiatu
wyraził zgodę na powyższe zmiany.
Starosta Pan Artur Berus przedstawił pismo Wójta Gminy Skarżysko Kościelne dotyczące
przygotowania i późniejszej realizacji inwestycji pn.: „Budowa chodnika w ciągu drogi
powiatowej Nr 0555T w miejscowości
Lipowe Pole Plebańskie”.
Starosta zwrócił uwagę, że wzdłuż drogi
zlokalizowana jest zwarta zabudowa mieszkaniowa. Ponadto, jak wskazuje w piśmie
Wójt Gminy Skarżysko Kościelne ze względu na duże natężenie ruchu związane
zarówno z ruchem tranzytowym pojazdów, jak i koniecznością dojazdu mieszkańców do posesji, niezbędne jest
zapewnienie odpowiednich standardów
użytkowych i bezpieczeństwa ruchu. Pismo stanowi załącznik nr 16.
Zarząd Powiatu
zdecydował, że powróci do kwestii inwestycji
pn.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 0555T w miejscowości
Lipowe Pole Plebańskie” w pierwszym kwartale 2021 r., po rozliczeniu 2020 r. i uzyskaniu
informacji o wolnych środkach.
Członek Zarządu Pan Tadeusz Bałchanowski przedstawił opracowane przez Zarząd
Dróg Powiatowych dwa wnioski o uzyskanie środków Funduszu Przeciwdziałania
Covid -19 dla jednostek samorządu terytorialnego
na zadania pn.:
1. „Rozbudowa al. Tysiąclecia w
Skarżysku-Kamiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Słowackiego do skrzyżowania z ul. Sokolą”.
2. .„Rozbudowa drogi powiatowej ul. Łyżwy
w Skarżysku-Kamioennej”.
Pismo stanowi załącznik nr 17.
Zarząd Powiatu
po zapoznaniu się z ww. wnioskiem zobligował Starostę Pana Artura Berusa oraz Członka Zarządu Pan Tadeusza Bałchanowskiego do podpisania
powyższych wniosków.
Sekretarz Pani Małgorzata Nosowicz zapoznała Zarząd z informacją dotyczącą konieczności
naliczania kary umownej w wysokości 1197,50 zł dla Medilab Firma
Wytwórczo-Usługowa Sp. z o.o. na rzecz Powiatu Skarżyskiego w związku z
nienależytym wykonaniem zobowiązań umowy Nr 149/2020 zawartej w dniu 30.09.2020
r. Pismo stanowi załącznik nr 18.
Zarząd Powiatu
przyjął powyższą informacje do wiadomości.
Starosta Pan Artur Berus przedstawił stanowisko Radcy Prawnego dotyczące zadania „Zlecenia prac
geodezyjnych na wykonanie mapy z projektem podziału nieruchomości położonej w
Skarżysku-Kamiennej przy ul. Legionów 119A”, w oparciu o Regulamin udzielania zamówień do 30
000 euro netto.
Jak wskazał Radca Prawny wartość ww. zamówienia, jak również szacunkowa wartość całego zamówienia umożliwia zastosowanie przepisu 6a. ustawy Prawo Zamówień Publicznych i tym samym istnieje możliwość zastosowania trybu wskazanego w Regulaminie udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto obowiązującego w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej, czyli w tzw. trybie zapytania ofertowego. Pismo stanowi załącznik nr 19.
Jak wskazał Radca Prawny wartość ww. zamówienia, jak również szacunkowa wartość całego zamówienia umożliwia zastosowanie przepisu 6a. ustawy Prawo Zamówień Publicznych i tym samym istnieje możliwość zastosowania trybu wskazanego w Regulaminie udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto obowiązującego w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej, czyli w tzw. trybie zapytania ofertowego. Pismo stanowi załącznik nr 19.
Zarząd Powiatu
powołując się na opinię Radcy Prawnego wyraził zgodę na zastosowanie tzw. trybu zapytania
ofertowego w przypadku zadania pn.: „Zlecenia prac geodezyjnych na wykonanie
mapy z projektem podziału nieruchomości położonej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Legionów 119A”.
Starosta Pan Artur Berus przedstawił pismo Naczelnika Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki
Nieruchomościami informujące, że Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w
Skarżysku-Kamiennej pozytywnie rozpatrzył wnioski: znak GG-II.680.23.2.2020
KW-ZAL KW-WPIS z dnia 05.05.2020 r., GG-II.680.23.3.2020 KW-ZAL KW-WPIS z dnia 05.05.2020
r., GG-II.680.23.4.2020
KW-ZAL KW-WPIS z dnia 22.05.2020 r., GG-II.680.23.5.2020 KW-ZAL KW-WPIS z dnia 22.05.2020 r. dotyczące
działek położonych w Skarżysku-Kamiennej. Ponadto
na podstawie zawiadomień Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w
Skarżysku-Kamiennej zostały wprowadzone zmiany
w ewidencji gruntów i budynków miasta Skarżyska-Kamiennej polegające na
ujawnieniu trwałego zarządu Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej w
odniesieniu do działek w ww. wnioskach.
Jak wskazał Starosta tutejszy Wydział przygotował protokoły
zdawczo-odbiorcze środka trwałego „PT”
dla ww. działek, na podstawie, których został zmniejszony zasób nieruchomości
Powiatu Skarżyskiego, a zwiększony zasób nieruchomości Zarządu Dróg Powiatowych
w Skarżysku-Kamiennej. Pismo
stanowią załącznik nr 20.
Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości powyższą informację.
Na
zakończenie Starosta – Pan Artur Berus przedstawił przygotowane przez Wydział
Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami wnioski (znak:
GG-II.680.23.19.2020 KW-ZAL , GG-II.680.23.20.2020 KW-ZAL, GG-II.680.23.21.2020
KW-ZAL) kierowane do Sądu Rejonowego
w Skarżysku-Kamiennej Wydziału Ksiąg Wieczystych. Wnioski stanowią załącznik nr 21.
w Skarżysku-Kamiennej Wydziału Ksiąg Wieczystych. Wnioski stanowią załącznik nr 21.
Zarząd Powiatu pozytywnie zaopiniował przedłożone
wnioski. Jednocześnie Zarząd
upoważnił Starostę – Pana Artura Berusa
oraz Członka Zarządu – Pana Tadeusza
Bałchanowskiego do ich podpisania.
Na tym
zakończono posiedzenie.
Protokołowała Przewodniczący
Zarządu
Anna Radzimirska-Lange Artur Berus
Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
1.
A.
Leżańska…………
2.
K.
Bilska………………
3.
T.
Bałchanowski……
4.
A.
Ciok…………………
Załączników 21:
Załącznik
nr 1 – lista obecności na posiedzeniu Zarządu
Powiatu Skarżyskiego.
Załącznik
nr 2 – projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego
w sprawie: określenia
wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2020.
Załącznik
nr 3–
projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wprowadzenia
zmian w budżecie powiatu na 2020
rok.
Załącznik
nr 4 – projekt uchwały
Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Skarżyskiego na lata 2020 -2035.
Załącznik nr 5 – projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i zawarcie umowy najmu lokalu użytkowego na okres dłuższy niż trzy lata.
Załącznik nr 5 – projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i zawarcie umowy najmu lokalu użytkowego na okres dłuższy niż trzy lata.
Załącznik
nr 6 - projekt uchwały
Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
wyrażenia zgody na odstąpienie od
przetargu i zawarcie umowy najmu lokalu użytkowego na okres dłuższy niż trzy lata.
Załącznik nr 7 – projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie: oceny wniosków
składanych w ramach inicjatywy lokalnej.
Załącznik nr 8 - uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie powiatu skarżyskiego w 2020 rok,
Załącznik
nr 9 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
uchwała
Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: przyznania nagrody
rocznej dla Pana Mateusza Korzeniewskiego Dyrektora Obwodu Lecznictwa
Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku-Kamiennej,
Załącznik
nr 10 - pismo
Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 21.12.2020 r.
Załącznik nr
11- pismo Wydziału
Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 17.12.2020 r. Załącznik nr 12 – Wniosek.
Załącznik nr 13–pismo Zespołu ds. Polityki Społecznej
z dnia 22.12.2020 r.
Załącznik nr 14 – pismo Zespołu ds. Polityki
Społecznej z dnia 18.12.2020 r.
Załącznik nr 15 - pismo Zarządu Dróg
Powiatowych z dnia 21.12.2020 r.
Załącznik nr 16 - pismo Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 24.08.2020
r.
Załącznik nr 17 – Wnioski.
Załącznik nr
18 –
pismo Zespołu ds.. Zdrowia z dnia 18.12.2020 r.
Załącznik nr
19 –
opinia prawna Radcy Prawnego z dnia 21.12.2020
r.
Załącznik nr 20 – pismo Naczelnika
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami dnia 21.12.2020
r.
Załącznik nr 21 – wnioski z Wydziału
Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
metryczka
Wytworzył: Anna Radzimirska-Lange (22 grudnia 2020)
Opublikował: Anna Radzimirska-Lange (31 grudnia 2020, 08:58:35)
Ostatnia zmiana: Anna Radzimirska-Lange (31 grudnia 2020, 10:01:33)
Zmieniono: .
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 646