Protokół Nr 11/2019 z dnia 13 marca 2019 r.
Protokół Nr 11/2019
z posiedzenia Zarządu Powiatu
Skarżyskiego
w dniu 13 marca 2019 r.
W
posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
1.
Artur Berus - Starosta
2.
Anna Leżańska - Wicestarosta
3.
Katarzyna Bilska - Członek Zarządu Powiatu
4.
Tadeusz Bałchanowski - Członek
Zarządu Powiatu
5.
Adam Ciok - Członek Zarządu
Powiatu
Stali
uczestnicy posiedzenia:
1.
Małgorzata Nosowicz - Sekretarz
Powiatu
2.
Bogusława Wilczyńska - Skarbnik
Powiatu
Pozostali
uczestnicy posiedzenia:
1.
Anna Gruszczyńska - inspektor
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do
protokołu.
Posiedzeniu
przewodniczył Starosta – Pan Artur Berus.
Posiedzenie protokołowała: Olga Łukomska – Inspektor w OZ.
Porządek posiedzenia:
1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu
Skarżyskiego w sprawie:
a) wyrażenia zgody
na zawarcie umowy dzierżawy pomieszczeń w budynku magazynowym znajdującym się
na terenie Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku-Kamiennej na okres 3
lat,
b) wprowadzenia
zmian w budżecie powiatu na 2019 rok,
c) przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami
powiatu skarżyskiego dotyczących projektu Powiatowego Programu Działań na Rzecz
Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Skarżyskim
na lata 2019-2021.
na lata 2019-2021.
2.
Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu
Powiatu.
3.
Sprawy różne.
Starosta
– Pan Artur Berus przedstawił proponowany porządek
posiedzenia oraz zapytał
o uwagi i wnioski.
o uwagi i wnioski.
W związku z brakiem uwag, Zarząd Powiatu przyjął porządek
posiedzenia jednogłośnie.
Streszczenie posiedzenia:
Ad. pkt 1. Podjęcie uchwał Zarządu
Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a)
wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy pomieszczeń w budynku magazynowym
znajdującym się na terenie Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku-Kamiennej na okres 3 lat, (załącznik
nr 2)
Sekretarz
Powiatu – Pani Małgorzata Nosowicz wyjaśniła, iż w
najbliższym czasie wygasa umowa dzierżawy pomieszczeń, w budynku magazynowym na
terenie Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ, w związku z powyższym – Dyrektor
w/w placówki, zwrócił się o zgodę na podpisanie umowy
na okres do 3 lat, w drodze przetargu.
na okres do 3 lat, w drodze przetargu.
Zarząd
Powiatu podjął uchwałę jednogłośnie.
b)
wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2019 rok, (załącznik nr 3)
Skarbnik
Powiatu – Pani Bogusława Wilczyńska wyjaśniła, że zmiany w
budżecie Powiatu Skarżyskiego wynikają z:
1. Pisma
Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 5 marca 2019 r. w sprawie przeniesienia planu
wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie 810zł w związku z koniecznością
wypłacenia dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla pracownika, który nie
przepracował połowy roku, ale w związku z odejściem na emeryturę powinien je
otrzymać bez względu na długość przepracowanego czasu.
Zarząd Powiatu
podjął uchwałę jednogłośnie.
c)
przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami powiatu skarżyskiego dotyczących
Projektu Powiatowego Programu Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Skarżyskim
na lata 2019-2021. (załącznik nr 4)
na lata 2019-2021. (załącznik nr 4)
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska poinformowała
zebranych, iż przyjęcie przedmiotowego Programu, winno być poprzedzone
konsultacjami społecznymi z mieszkańcami powiatu skarżyskiego, które pozwolą poznać stanowisko
mieszkańców lokalnych samorządów, organizacji społecznych w kwestii celów i
zadań oraz sposobu realizacji zadań zawartych w w/w dokumencie.
Wobec
powyższego, Zarząd Powiatu podjął uchwałę jednogłośnie. Jednocześnie zobowiązał Dyrektora Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie do uzupełnienia w/w Programu o charakterystykę nowopowstałego Domu Pomocy Społecznej „Centrum
Seniora”.
Ad. pkt 2. Rozpatrzenie pism
skierowanych do Zarządu Powiatu.
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska przedstawiła
zebranym pismo Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „Centrum Seniora” (załącznik nr 5), która zwróciła
się z prośbą o wyrażenie zgody
na założenie, dla kierowanej przez siebie Jednostki, karty klienta w sklepie Makro. Wicestarosta wyjaśniła, iż w wyniku przeprowadzonego przez Dyrektor rozeznania cenowego, firma Makro wypadła najkorzystniej w zakresie dostarczania do DPS artykułów spożywczych, suchych, mięsa, wędlin,
ze względu na: cenę, darmową dostawę, jakość produktów oraz możliwość wystawiania faktur przelewowych z odroczonym terminem płatności. Pani Anna Leżańska dodała, iż prośba Dyrektor wynika z wewnętrznych procedur sklepu Makro, zgodnie z którymi, zgody na założenie karty klienta, udzielić powinien podmiot będący „nabywcą”, zaś zgodnie z centralizacją VAT ― będzie nim Powiat.
na założenie, dla kierowanej przez siebie Jednostki, karty klienta w sklepie Makro. Wicestarosta wyjaśniła, iż w wyniku przeprowadzonego przez Dyrektor rozeznania cenowego, firma Makro wypadła najkorzystniej w zakresie dostarczania do DPS artykułów spożywczych, suchych, mięsa, wędlin,
ze względu na: cenę, darmową dostawę, jakość produktów oraz możliwość wystawiania faktur przelewowych z odroczonym terminem płatności. Pani Anna Leżańska dodała, iż prośba Dyrektor wynika z wewnętrznych procedur sklepu Makro, zgodnie z którymi, zgody na założenie karty klienta, udzielić powinien podmiot będący „nabywcą”, zaś zgodnie z centralizacją VAT ― będzie nim Powiat.
Zarząd po
przeprowadzonej dyskusji, udzielił zgody Dyrektor Domu Pomocy Społecznej
„Centrum Seniora” na założenie karty klienta w sklepie Makro.
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska przedstawiła
zebranym pismo Członka Zarządu Stowarzyszenia Na Rzecz Warsztatów Terapii
Zajęciowej „Tęcza” (załącznik nr 6), w którym
wystosowano prośbę o wyrażenie zgody na usunięcie dwóch drzew znajdujących się
na działce przy ILO, bezpośrednio przy ogrodzeniu prywatnej posesji ul. Rynek
17.
W związku z
powyższym, Zarząd Powiatu wyraził zgodę na wszczęcie procedury wycinki drzew
i złożenie stosownego wniosku w tej sprawie do Urzędu Miasta w Skarżysku-Kamiennej.
i złożenie stosownego wniosku w tej sprawie do Urzędu Miasta w Skarżysku-Kamiennej.
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska przedstawiła
pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej (załącznik nr 7) informujące, iż w roku
2018 przeprowadzono dwa postępowania przetargowe dotyczące sprzedaży lokalu
użytkowego o pow. 612,30m², zlokalizowanego w budynku położonym przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej.
W związku z brakiem oferentów obydwa przetargi nie
zostały rozstrzygnięte.
Zgodnie z §3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu
i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, jeśli upłynęło 6 miesięcy
od zamknięcia drugiego przetargu, zachodzi konieczność zorganizowania ponownie pierwszego przetargu i ustalenia ceny zbycia lokalu w wysokości wartości nieruchomości ustalonej przez rzeczoznawcą w operacie szacunkowym.
i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, jeśli upłynęło 6 miesięcy
od zamknięcia drugiego przetargu, zachodzi konieczność zorganizowania ponownie pierwszego przetargu i ustalenia ceny zbycia lokalu w wysokości wartości nieruchomości ustalonej przez rzeczoznawcą w operacie szacunkowym.
W dniu 25 stycznia 2019 roku rzeczoznawca majątkowy potwierdził
aktualność operatu szacunkowego w/w nieruchomości, który można wykorzystać
przez kolejne 12 miesięcy.
W związku z powyższym, Wydział zwrócił się o wyrażenie zgody na ponowne
rozpoczęcie procedury przetargowej i ustalenie ceny zbycia, zgodnie z operatem
szacunkowym – na kwotę 551.000,00 zł.
Wobec powyższego, Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na ponowne
rozpoczęcie procedury przetargowej i ustalenie ceny wywoławczej 551.000,00 zł. Jednocześnie, Zarząd zaznaczył,
iż informacja na temat przetargu powinna zostać zamieszczona również na stronie internetowej Starostwa Powiatowego oraz portalach społecznościowych, dzięki czemu, ma szansę dotrzeć do większej ilości osób potencjalnie zainteresowanych zakupem w/w nieruchomości.
iż informacja na temat przetargu powinna zostać zamieszczona również na stronie internetowej Starostwa Powiatowego oraz portalach społecznościowych, dzięki czemu, ma szansę dotrzeć do większej ilości osób potencjalnie zainteresowanych zakupem w/w nieruchomości.
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska poinformowała
zebranych, iż wpłynęło pismo mieszkańca
Skarżyska-Kamiennej (załącznik nr 8), w
którym zwrócił się do Zarządu o wsparcie finansowe w kwocie 4 000,00 zł., na publikację powieści pt.:
„Fotografia”. Członek Zarządu dodała,
iż akcja powieści w dużym stopniu rozgrywa się w Skarżysku-Kamiennej, a dwóch z jej bohaterów
z niego pochodzi, co zdaniem wnioskującego, pozytywnie wpłynie na promocję miasta.
iż akcja powieści w dużym stopniu rozgrywa się w Skarżysku-Kamiennej, a dwóch z jej bohaterów
z niego pochodzi, co zdaniem wnioskującego, pozytywnie wpłynie na promocję miasta.
Pani Katarzyna Bilska zaznaczyła, że Powiat dysponuje
ograniczonymi środkami finansowymi,
w związku z czym, ukierunkowany jest na współfinansowanie wydawnictw promujących powiat skarżyski, a nie konkretne miejsca czy osoby.
w związku z czym, ukierunkowany jest na współfinansowanie wydawnictw promujących powiat skarżyski, a nie konkretne miejsca czy osoby.
Zarząd Powiatu zdecydował,
iż w związku z ograniczonymi środkami finansowymi, nie może wesprzeć w/w
przedsięwzięcia.
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska przedstawiła
zebranym pismo Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych, (załącznik nr 9) w którym
zwróciła się do Zarządu, z prośbą o wyrażenie zgody
na wydanie opinii prawnej, w związku z ubieganiem się pracownika o zaliczenie pracy w gospodarstwie rolnym do stażu pracy.
na wydanie opinii prawnej, w związku z ubieganiem się pracownika o zaliczenie pracy w gospodarstwie rolnym do stażu pracy.
W związku z powyższym, Zarząd wyraził zgodę na
wydanie opinii prawnej w powyższej sprawie.
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska zapoznała
zebranych z pismem Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych, (załącznik nr 10) w którym
zwrócił się do Zarządu, o wyrażenie zgody na zatrudnienie osoby na stanowisko
konserwatora. Pracownik ten, miałby zostać przyjęty
po odbyciu sześciomiesięcznego stażu, zorganizowanym przez Powiatowy Urząd Pracy, na okres
3 miesięcy (od 10 września br. do 10 grudnia br.), w wymiarze ½ etatu. W piśmie Dyrektor zaznaczył,
po odbyciu sześciomiesięcznego stażu, zorganizowanym przez Powiatowy Urząd Pracy, na okres
3 miesięcy (od 10 września br. do 10 grudnia br.), w wymiarze ½ etatu. W piśmie Dyrektor zaznaczył,
że zmiana ta nie będzie wiązać się z dodatkowymi kosztami, gdyż jeden z
pracowników ZPEW, w lipcu br. odchodzi na emeryturę, co pozwoli na przesunięcie
na zwolniony etat.
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska zwróciła uwagę na fakt, że sama
Placówka, jak i teren wokół niej jest duży i zatrudnienie na w/w stanowisku w
proponowanym wymiarze etatu jest uzasadnione.
Zarząd, w związku z
przedstawionymi argumentami, wyraził zgodę na zatrudnienie osoby
na stanowisku konserwatora.
na stanowisku konserwatora.
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski przedstawił zebranym pismo Dyrektora Zarządu
Dróg Powiatowych (załącznik
nr 11), w którym zwrócił się o
wyrażenie zgody na dokonanie podziału działki nr ewid. 143/12 o powierzchni
0,7789 ha arkusz mapy numer 42, obręb 0009 – Zachodnie).
Członek Zarządu wyjaśnił, że
celem powyższego, jest wydzielenie działki pod pas drogowy drogi powiatowej ul.
Legionów i drogi dojazdowej do budynków mieszkalnych, znajdujących się przy
przedmiotowej ulicy.
Zarząd Powiatu
postanowił odłożyć podjęcie decyzji w w/w temacie.
Członek Zarządu – Pan Tadeusz
Bałchanowski poruszył
temat planu finansowego dla zadania pn. „Budowa bezkolizyjnego skrzyżowania –
wiaduktu kolejowego w ciągu linii kolejowej nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków
Główny na lata realizacji 2019 – 2022” (załącznik
nr 12).
Członek Zarządu wyjaśnił, iż
Zarząd Dróg Powiatowych przekazał Gminie Suchedniów porozumienie dotyczące
realizacji zadania pn. „Budowa bezkolizyjnego skrzyżowania – wiaduktu
kolejowego w ciągu linii kolejowej nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny na
odcinku Skarżysko-Kamienna – Kielce – Kozłów z drogą powiatową nr 0578T na terenie Gminy Suchedniów”, które do dnia dzisiejszego nie zostało
podpisane.
W związku z powyższym, Pan
Tadeusz Bałchanowski zawrócił się z prośbą o wprowadzenie na sesji w lipcu br., do wieloletniej prognozy finansowej
Powiatu Skarżyskiego, przedmiotowego zadania.
Starosta - Artur Berus zaznaczył,
iż w jego ocenie, w przypadku gdy, Gmina Suchedniów otrzyma w ramach Projektu,
większe niż Powiat dofinansowanie – powinna nastąpić zmiana beneficjenta
zadania.
Wobec powyższego, Zarząd jednogłośnie
wyraził zgodę na wprowadzenie na sesji, w lipcu 2019 roku, do wieloletniej
prognozy finansowej Powiatu skarżyskiego na lata 2019 – 2035, w/w zadania.
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski przedstawił projekt
Wieloletniego Planu Inwestycji Drogowych na lata realizacji 2019 –2023 (załącznik nr 13).
Członek Zarządu przedstawił zebranym uaktualniony projekt, zgodnie z
uwagami Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 06.03.2019 roku. Jednocześnie
zaznaczył, iż współfinansowanie inwestycji drogowych, zaplanowanych na rok 2019,
przewidziane jest z Funduszu Dróg Samorządowych, a nie jak pierwotnie zakładano
– z Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016
- 2019.
Zarząd Powiatu,
po zapoznaniu się z projektem Wieloletniego Planu Inwestycji Drogowych na lata
realizacji 2019 –2023, przyjął jego treść do wiadomości, zobowiązując Zarząd
Dróg Powiatowych, do przekazania w/w dokumentu do Komisji Infrastruktury.
Starosta – Artur Berus
przedstawił pismo Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy z prośbą
o rozpatrzenie i zatwierdzenie propozycji zmian do Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 14). Jednocześnie Starosta poinformował, iż Dyrektor złożył drugie pismo (załącznik nr 15), w którym poruszył kwestie zabezpieczenia i monitoringu budynku PUP.
o rozpatrzenie i zatwierdzenie propozycji zmian do Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 14). Jednocześnie Starosta poinformował, iż Dyrektor złożył drugie pismo (załącznik nr 15), w którym poruszył kwestie zabezpieczenia i monitoringu budynku PUP.
W związku z pytaniami dotyczącymi spraw poruszanych w piśmie przez
Dyrektora PUP, Zarząd odłożył podjęcie decyzji w w/w tematach do czasu
uzyskania dodatkowych wyjaśnień od Dyrektora jednostki.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zarząd
Powiatu postanowił zaprosić na kolejne posiedzenie Zarządu, Dyrektora
Powiatowego Urzędu Pracy.
Starosta – Artur Berus poinformował zebranych, iż Pan Rafał
Piwowarczyk – komendant Powiatowej Społecznej Straży Rybackiej, zwrócił się
z prośbą o sfinansowanie zakupu odzieży służbowej dla strażników.
Zarząd zobowiązał
Skarbnika Powiatu Skarżyskiego do przeanalizowania możliwości przekazanie
środków finansowych na powyższy cel z Funduszu Ochrony Środowiska.
Ad. pkt 3. Sprawy różne.
Starosta – Artur Berus zapoznał
zebranych z pismem przygotowanym przez Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami (załącznik
nr 16), będącym odpowiedzią na złożoną przez Pełnomocnika Wspólnoty
Mieszkaniowej przy ul. Kosmonautów prośbę, dotyczącą wznowienia rozmów na temat przekazania na
rzecz Skarbu Państwa części nieruchomości stanowiącej przedmiot współwłasności
właścicieli lokali wyodrębnionych w budynku wielorodzinnym usytuowanym na
działce nr 16 w Skarżysku-Kamiennej. W związku z powyższym, Starosta poprosił na
posiedzenie Zarządu, inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i
Gospodarki Nieruchomościami – Panią Annę Gruszczyńską.
Inspektor przedstawiła zebranym mapę przedmiotowej działki wskazując, iż
leży ona w pasie drogowym drogi
powiatowej ulicy Sokolej, w związku z powyższym, zasadnym jest dokonanie jej
podziału i nieodpłatne przejęcie na rzecz Powiatu Skarżyskiego.
W związku z
przedstawionymi wyjaśnieniami, Zarząd Powiatu postanowił zatwierdzić treść przygotowanego przez Wydział
Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami pisma.
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska poinformowała, iż w dniu 12 marca br., odbyła spotkanie z dyrektorami szkół ― Zespołu Szkół
Technicznych, Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych, Zespołu Szkół Samochodowo-Usługowych
oraz Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych, którego tematem była,
ogłoszona przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, kolejna edycja Programu
„Sportowa Polska”.
Członek Zarządu wyjaśniła, iż Powiat może ubiegać się o dotację z powyższego
Programu,
a otrzymane środki, przeznaczyć na realizację najpilniejszych potrzeb, wśród których wymieniła:
a otrzymane środki, przeznaczyć na realizację najpilniejszych potrzeb, wśród których wymieniła:
* remont
sali gimnastycznej oraz zaplecza sanitarnego przy rozbieralniach w Zespole
Szkół Ekonomicznych,
* wymiana
nawierzchni w sali gimnastycznej oraz remont rozbieralni w Zespole Szkół
Transportowo – Mechatronicznych,
* wymiana
nawierzchni w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Technicznych.
Pani Katarzyna Bilska zaznaczyła, że
realizacja powyższych zadań jest sprawą pilną, gdyż zostały one objęte zaleceniami
Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
Jednocześnie dodała, iż w ramach niniejszego Programu,
możliwe byłoby wybudowanie:
* boiska
przy Zespole Szkół Samochodowo-Usługowych,
* boiska
trawiastego i poliuretanowego przy Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych.
Członek Zarządu podsumowała, że cały
Projekt wyniesie około 900 000,00 zł., jednak do jego realizacji, wymagane są
środki pieniężne na tzw. „wkład własny”, których Powiat na chwilę obecną nie posiada, a które mógłby zdobyć, wydzielając i sprzedając
część działki, znajdującej się przy Zespole Szkół Samochodowo‒Usługowych.
Pani Katarzyna Bilska poddała pod
rozwagę Zarządu Powiatu dwie propozycje. Pierwsza z nich zakładała, iż Powiat
ogłosi przetarg na wyłonienie wykonawcy i przygotowanie dokumentacji technicznej w/w inwestycji oraz zajmie się
przygotowaniem i złożeniem wniosku do Programu. Jako ryzyko, Członek Zarządu wskazała krótki
czas na realizację powyższych zadań, bowiem wniosek wraz z dokumentacją należy
złożyć do końca marca br.
Druga propozycja zakładała zlecenie przygotowania
dokumentacji przez w/w szkoły we własnym zakresie i z własnych środków finansowych, natomiast po stronie
Powiatu miałoby być przygotowanie i złożenie wniosku w Projekcie do 31 marca
2019 roku.
Wicestarosta- Pani Anna Leżańska zauważyła,
że przed zleceniem dokonania podziału działki, należy sprawdzić plan jej
zagospodarowania przestrzennego, który w przyszłości będzie miał znaczący wpływ
na cenę i możliwość jej sprzedaży.
na cenę i możliwość jej sprzedaży.
Starosta - Pan Artur Berus zaznaczył, że
podjęcie działań w sprawie podziału działki musi być poprzedzone uzyskaniem zgody
Rady Powiatu na sprzedaż przedmiotowej działki.
Po przeprowadzonej dyskusji Zarząd
Powiatu zdecydował:
* przygotować
Uchwałę Rady Powiatu w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż przedmiotowej
działki,
* po
uzyskaniu zgody Rady Powiatu na sprzedaż w/w działki,
* dokonać jej
podziału,
* przyjęcie drugiej z przedstawionych propozycji,
co za tym idzie: zlecenie przygotowania dokumentacji przez każdą ze szkół
we własnym zakresie finansowym oraz przygotowanie i złożenie wniosku
w Projekcie „Sportowa Polska” przez Powiat, w terminie 31 marca 2019 roku.
w Projekcie „Sportowa Polska” przez Powiat, w terminie 31 marca 2019 roku.
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska wystąpiła z prośbą, o
uregulowanie kwestii rozliczania kosztów wydruków, wykonywanych na drukarce
znajdującej się w Referacie Promocji, Kultury, Sportu
i Turystyki. Członek Zarządu zauważyła, iż wydruki na w/w sprzęcie, dokonywane są również na potrzeby innych Wydziałów, a ich koszt ‒ pokrywany jest w całości z budżetu Referatu, co w konsekwencji doprowadza do braków finansowych, przeznaczonych na cele promocyjne.
i Turystyki. Członek Zarządu zauważyła, iż wydruki na w/w sprzęcie, dokonywane są również na potrzeby innych Wydziałów, a ich koszt ‒ pokrywany jest w całości z budżetu Referatu, co w konsekwencji doprowadza do braków finansowych, przeznaczonych na cele promocyjne.
Pani Katarzyna Bilska zaznaczyła, iż
w jej ocenie, najlepszym rozwiązaniem będzie założenie
na w/w drukarce „loginów”, przypisanych do każdej z drukujących osób, dzięki czemu, możliwe będzie dokonywanie sprawiedliwego rozliczanie kosztów wydruków.
na w/w drukarce „loginów”, przypisanych do każdej z drukujących osób, dzięki czemu, możliwe będzie dokonywanie sprawiedliwego rozliczanie kosztów wydruków.
Po przeprowadzonej
dyskusji, Zarząd Powiatu wyraził
zgodę na zaproponowane rozwiązanie
i zobowiązał Zespół Informatyczny, do założenia loginów na drukarce znajdującej się w Referacie Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki.
i zobowiązał Zespół Informatyczny, do założenia loginów na drukarce znajdującej się w Referacie Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki.
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska zapoznała
zebranych z pismem Burmistrza Miasta
i Gminy Suchedniów (załącznik nr 17), w którym zwrócił się o przekazanie materiałów promocyjnych dla uczestników i gości XXV Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w Sportach Halowych „Świętokrzyskie 2019”, która odbędzie się w dniach 10-12 maja 2019 roku w Suchedniowie.
i Gminy Suchedniów (załącznik nr 17), w którym zwrócił się o przekazanie materiałów promocyjnych dla uczestników i gości XXV Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w Sportach Halowych „Świętokrzyskie 2019”, która odbędzie się w dniach 10-12 maja 2019 roku w Suchedniowie.
Po
przeprowadzonej dyskusji, Zarząd Powiatu postanowił przekazać materiały
promocyjne.
Członek Zarządu – Pan Adam Ciok poinformował, iż mieszkańcy wielokrotnie zwracali się do niego, z prośbą
o interwencję, w sprawie wprowadzenia strefy ciszy na zalewie Rejów. Członek Zarządu zauważył, że w weekend, na zalewie pojawia
znaczna ilość motorówek, które zakłócają wypoczynek będącym tam plażowiczom.
Zarząd Powiatu zobowiązał
się, do podjęcia działań, związanych z przeprowadzeniem analizy zapisów miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego „Ośrodka rekreacyjnego Rejów”.
W związku z powyższym,
zaplanowano spotkanie z Panią Ewą Stachowicz ― Naczelnik Planowania
Przestrzennego i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Skarżyska-Kamiennej, w
celu ustalenia dalszych działań.
Członek Zarządu – Pan Adam Ciok zgłosił, iż na ulicy 3-go Maja (ok. 30 metrów za marketem budowlanym –
MATBUD) powstało zaniżenie w masie bitumicznej drogi. Członek Zarządu zwrócił
się
z prośbą o podjęcie interwencji w w/w temacie.
z prośbą o podjęcie interwencji w w/w temacie.
Członek Zarządu – Pan Tadeusz
Bałchanowski poinformował, iż problem jest
mu znany i podjęte zostały kroki, mające na celu zniwelowanie powstałego
uszkodzenia.
Na tym zakończono posiedzenie.
Protokołowała
Przewodniczący Zarządu
Olga Łukomska Artur Berus
Podpisy
Członków Zarządu Powiatu:
1. A.
Leżańska………………
2. K.
Bilska……………………
3. T.
Bałchanowski…………
4. A.
Ciok………………………
Załączników 17:
Załącznik nr 1 – lista obecności
na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
Załącznik
nr 2
– uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wyrażenia zgody
na zawarcie umowy dzierżawy pomieszczeń w budynku magazynowym znajdującym się
na terenie Obwodu Lecznictwa Kolejowego Sp ZOZ w Skarżysku-Kamiennej na okres do 3 lat,
Załącznik
nr 3
– uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wprowadzenia zmian
w budżecie powiatu na 2019 rok,
Załącznik
nr 4 - uchwała
Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: przeprowadzenia konsultacji
z mieszkańcami powiatu skarżyskiego dotyczących projektu Powiatowego Programu Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Skarżyskim na lata 2019 – 2021,
z mieszkańcami powiatu skarżyskiego dotyczących projektu Powiatowego Programu Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Skarżyskim na lata 2019 – 2021,
Załącznik
nr 5
– pismo Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „Centrum Seniora”, z dnia 12.03.2019
r.,
Załącznik
nr 6 – pismo Członka Zarządu Stowarzyszenia na Rzecz
Warsztatów Terapii Zajęciowej „Tęcza”, z dnia 06.03.2019 r.,
Załącznik
nr 7 – pismo Kierownika Referatu ds. Mienia i Obsługi
Gospodarczej, z dnia 13.03.2019 r.,
Załącznik
nr 8 – pismo Pana Grzegorza Rak, z dnia 27.02.2019 r.,
Załącznik
nr 9 – pismo Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika,
z dnia 25.02.2019 r.,
Załącznik
nr 10 – Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych,
z dnia 28.02.2019 r.,
Załącznik
nr 11 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych, z dnia
11.03.2019 r.,
Załącznik
nr 12 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych, z dnia 06.03.2019
r.,
Załącznik
nr 13 – pismo Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych, z dnia
07.03.2019 r.,
Załącznik
nr 14 – pismo Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy, z dnia
11.03.2019 r.,
Załącznik
nr 15 – pismo Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy, z dnia
11.03.2019 r.,
Załącznik
nr 16 – pismo z dnia 08.03.2019 r., przygotowane przez Wydział
Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, będące
odpowiedzią na pismo Pełnomocnika
Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kosmonautów, z dnia 08.03.2019 r.,
Załącznik nr 17 – pismo Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów, z dnia
11.03.2019 r.
metryczka
Wytworzył: Zarząd Powiatu Skarżyskiego (13 marca 2019)
Opublikował: Olga Łukomska (3 kwietnia 2019, 12:37:26)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 550