Przetarg na na dostawę materiałów biurowych oraz płyt CD-R
OLK2-902/03/14 Skarżysko-Kamienna, dn. 27 luty 2014r.Obwód Lecznictwa Kolejowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej ul. Sokola 50 zaprasza do udziału w postępowaniu przetargowym na zadanie o wartości do 14 000 euro w trybie konkursu ofert zgodnie z postanowieniami Działu II Regulaminu Wewnętrznego OLK SP ZOZ na dostawę materiałów biurowych oraz płyt CD-R
Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony i parafowany formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Zestawienie asortymentowo - cenowe – załącznik nr 2
- Oświadczenie oferenta – załącznik nr 3
- Wypełniony i parafowany projekt umowy – załącznik nr 4
- Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym: REGON
- Zaświadczenie o numerze identyfikacji podatkowej: NIP
W/w zaświadczenia o numerze REGON i NIP nie są wymagane jeżeli te informacje są ujęte
w odpisie z Krajowego Rejestru Sądowego. Brak jakichkolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność
z oryginałem) będzie podstawą do odrzucenia oferty.
Przedmiotem zamówienia jest
dostawa MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PŁYT CD-R do Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP
ZOZ w Skarżysku-Kamiennej na warunkach szczegółowo przedstawionych w ZAŁĄCZNIKU
NR 2 do niniejszego ogłoszenia, stanowiącEGO jeGO integralną część.
Ogłoszenie o konkursie wraz z załącznikami można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 116 (sekretariat) bezpłatnie lub na stronie internetowej:
- www.spskarzysko.bip.doc.pl
- www.olkspzoz.pl
Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną kwotę, której nie może zmienić po upływie terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert na odrębne pakiety.
Kwota powinna być podana w zł. (PLN).
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
Termin realizacji zamówienia - realizacja zamówienia będzie się odbywać sukcesywnie
w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Kryteria: Cena brutto – 100%.
Płatność: 30 dniowy termin płatności od daty wystawienia faktury VAT pod warunkiem, że towar będzie dostarczony wraz z fakturą nie później niż w ciągu 48 godzin od daty wystawienia faktury. W razie, gdy wskazany wyżej termin dostarczenia towaru wraz z fakturą nie będzie dotrzymany, termin płatności wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
Osoba uprawnione do kontaktu: Magdalena Zielińska tel: (41) 25-12-187.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania konkursowego bez podania przyczyny.
Ofertę cenową wraz z załącznikami w zaklejonej i opieczętowanej kopercie zaopatrzonej w adres Zamawiającego zawierającą opis: „Odpowiedź na konkurs ofert OLK2-902/03/14
- na dostawę MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PŁYT CD-R” należy przysłać lub złożyć
w sekretariacie pok. 116 do dnia 13 marca 2014 roku do godz. 9:00. Otwarcie ofert nastąpi
w dniu 13 marca 2014 roku o godz. 9:30.
Postępowanie przetargowe uznaje się za ważne w przypadku wpłynięcia jednej ważnej oferty.
ZAŁĄCZNIKI:
Formularz Ofertowy (45kB)
Formularz Asortymentowo - Cenowy (48kB)
metryczka
Wytworzył: Maciej Wróbel (27 lutego 2014)
Opublikował: Jakub Grzybowski (27 lutego 2014, 15:34:07)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 838