Informacja o wynikach naboru na 2 stanowiska Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu Powiatu i Kadr
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
na 2 stanowiska
Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu Powiatu i Kadr
W STAROSTWIE POWIATOWYM
W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
na 2 stanowiska
Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu Powiatu i Kadr
W STAROSTWIE POWIATOWYM
W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowiska zostały wybrane 2 osoby:
Pani Anna Bugajska
zamieszkała: w Skarżysku-Kamiennej
i
Pani Agnieszka Góralczyk
zamieszkała: w Skarżysku - Kamiennej
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Anna Bugajska posiada ponad 9-letnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej. Ukończyła wyższe studia magisterskie: na kierunku Politologia o specjalności społeczno-samorządowej na Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym w Kielcach.
Ukończyła szereg szkoleń dotyczących m.in. ochrony danych osobowych, profesjonalnej obsługi klienta, kodeksu postępowania administracyjnego i opłaty skarbowej w praktyce, wdrożenia systemu usprawnień procesów zarządzania w JST, podnoszenia efektywności procesów zarządzania w JST i itp.
Sporządzając zadaną podczas II etapu naboru notatkę, wykazała się bardzo dobrą znajomością obsługi komputera oraz umiejętnością formułowania poprawnych gramatycznie i konkretnych wypowiedzi.
W czasie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej natomiast, wykazała się znajomością zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych, przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o ochronie danych osobowych oraz znajomością kodeksu postępowania administracyjnego udzielając zwięzłych, konkretnych i wyczerpujących odpowiedzi.
Pani Anna Bugajska spełniła wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Uzyskując maksymalną liczbę punktów, została pozytywnie oceniona przez komisję rekrutacyjną i wybrana na w/w stanowisko.
Pani Agnieszka Góralczyk posiada ponad 8-letnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej. Jest absolwentką studiów magisterskich: na Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym w Kielcach kierunku Politologia w specjalności społeczno-samorządowej.
Ukończyła szkolenia dotyczące m.in. profesjonalnej obsługi klienta, profesjonalnej obsługi klienta z elementami obsługi klienta trudnego, wdrożenia systemu usprawnień procesów zarządzania w JST.
Sporządzając zadaną podczas II etapu naboru notatkę, wykazała się bardzo dobrą znajomością obsługi komputera oraz umiejętnością formułowania poprawnych gramatycznie i konkretnych wypowiedzi.
W czasie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, odpowiadając na pytania zadawane przez komisję, wykazała się znajomością zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych, przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o ochronie danych osobowych oraz znajomością kodeksu postępowania administracyjnego i udzielała zwięzłych, konkretnych oraz wyczerpujących odpowiedzi.
Pani Agnieszka Góralczyk spełniła wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Uzyskując maksymalną liczbę punktów, została pozytywnie oceniona przez komisję rekrutacyjną i wybrana na w/w stanowisko.
Przewodniczący Komisji
Jerzy Żmijewski
metryczka
Wytworzył: Małgorzata Łakomiec (25 lutego 2015)
Opublikował: Małgorzata Łakomiec (25 lutego 2015, 14:57:15)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1942