Nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektor do spraw kontroli stowarzyszeń, fundacji i organizacji pozarządowych w Referacie do spraw Promocji (Wydział Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki)

1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo  polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
e) wykształcenie wyższe humanistyczne lub z zakresu administracji publicznej lub nauk społecznych,
f) staż pracy: min. 1 rok w administracji publicznej,
g) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy:
- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- Ustawa z dnia 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach,
- Ustawa z dnia 7 kwietnia 1984 r. Prawo o stowarzyszeniach,
- Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
- Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, 
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie 
o ochronie danych),
- inne niezbędne do rzetelnego prowadzenia powierzonych zadań łącznie z rozporządzeniami wykonawczymi do ustaw.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office oraz znajomość obsługi urządzeń biurowych,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność rozwiązywania problemów, 
d) komunikatywność, samodzielność, dokładność odpowiedzialność, sumienność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków, wysoka kultura osobista, odporność na stres,
e) zdolność analitycznego myślenia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) kontrola realizacji obowiązków z zakresu przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu przez instytucje obowiązane,
b) kontrola ofert pod względem formalnym i merytorycznym dotacji z kultury, kultury fizycznej, turystyki, edukacji, ekologii oraz ochrony i promocji zdrowia. Kontrola realizowanych umów i sprawozdawczość z realizacji zadania publicznego,
c) monitorowanie i kontrola działalności stowarzyszeń zwykłych wraz z prowadzeniem rejestru i wydawaniem zaświadczeń o wpisie,
d) prowadzenie rejestru stowarzyszeń KRS, fundacji działających na terenie powiatu skarżyskiego oraz wykonywanie zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad ich działalnością,
e) opracowywanie Powiatowego Programu Ochrony Zabytków Powiatu Skarżyskiego oraz jego aktualizacja.
4. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
a) liczba lub wymiar etatu: 1,
b) wynagrodzenie zgodne z Zarządzeniem nr 49/2024 Starosty Skarżyskiego 
z dnia 2 sierpnia 2024 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Wynagradzania pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej,
c) praca administracyjno-biurowa, wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie,
d) kontakt z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym,
e) praca wykonywana w budynku przy ul. Konarskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej, budynek piętrowy wyposażony w podjazd i windę. 
5. Wymagane dokumenty:
a) podpisane podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem (list motywacyjny),
b) podpisany krótki życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV)
c) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu),
d) podpisana klauzula informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (formularz w załączeniu),
e) w celu potwierdzenia stażu pracy - kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); w przypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,
f) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
g) oświadczenia kandydata (formularz w załączeniu):
- o posiadanym obywatelstwie,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
h) dodatkowo:
- inne dokumenty o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (referencje, opinie, oceny pracy, itp.),
- inne dokumenty o posiadanym stażu pracy w administracji publicznej lub wykonawstwie geodezyjnym, 
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. 

WAŻNE: Dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych   
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE


Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor do spraw kontroli stowarzyszeń, fundacji i organizacji pozarządowych w Referacie do spraw Promocji”

- osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej, ul. Konarskiego 20 lub 
- doręczone listownie pod adresem Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej, 
ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna

w terminie do dnia 23 sierpnia  2024  r.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do starostwa), nie będą rozpatrywane. 
6. Inne informacje:
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów 
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%,
- Regulamin naboru znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej www.powiat.skarzyski.ibip.net.pl – zakładka „Nabór na wolne stanowiska”,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 41 39 53 008. 

Kwestionariusz osobowy (30kB) word
Klauzula informacyjna (70kB) pdf
Oświadczenia kandydata (160kB) pdf
                                 

metryczka


Wytworzył: Małgorzata Nosowicz (13 sierpnia 2024)
Opublikował: Małgorzata Nosowicz (13 sierpnia 2024, 11:13:35)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 570