Protokół Nr 14/2024 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 01 sierpnia 2024 r.
W posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
- Artur Berus ‒ Starosta
- Katarzyna Bilska ‒ Wicestarosta
- Tadeusz Bałchanowski ‒ Członek Zarządu Powiatu
- Cezary Błach ‒ Członek Zarządu Powiatu
Stali uczestnicy posiedzenia:
- Małgorzata Nosowicz ‒ Sekretarz Powiatu
Lista obecności stanowi załącznik
nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta
– Pan Artur Berus.
Posiedzenie protokołowała: Anna Wisowata – Inspektor.
Starosta – Pan Artur Berus przedstawił proponowany porządek posiedzenia
oraz zapytał o uwagi i wnioski.
W związku z brakiem uwag, Zarząd
Powiatu przyjął porządek posiedzenia.
Porządek posiedzenia:
1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w
sprawie:
- a) zaopiniowania i uzgodnienia projektu zmiany II zmiany Nr 6 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Nr 20 Występa – Gmina Łączna,
- b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Bliżyn – Bliżyn 3, na obszarze gminy Bliżyn wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
2. Rozpatrzenie
pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
3. Sprawy
różne.
Streszczenie
posiedzenia:
Ad.
pkt 1. Podjęcie uchwał
Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) zaopiniowania i uzgodnienia projektu
zmiany II zmiany Nr 6 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu
Nr 20 Występa – Gmina Łączna (załącznik nr 2)
b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu
zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Bliżyn
– Bliżyn 3, na obszarze gminy Bliżyn wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (załącznik
nr 3)
Członek
Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski omówił treść powyższych uchwał.
Zarząd
Powiatu podjął przedmiotowe uchwały jednogłośnie, głosując
nad każdą z nich odrębnie.
Ad. pkt. 2. Rozpatrzenie pism skierowanych do
Zarządu Powiatu.
Wicestarosta
– Pani Katarzyna Bilska przedstawiła pismo Referatu ds. Promocji w Wydziale Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki,
dotyczące wyrażenia zgody na zorganizowanie w dniu 28 września 2024 r. jednodniowego wyjazdu do Pienińskiego Parku Narodowego, stanowiącego
nagrodę dla uczestników marszobiegów powiatowych odbywających się w ramach
cyklu „Korona Gór Powiatu Skarżyskiego”, którzy zdobyli wszystkie 6 szczytów (załącznik nr 4).
Zarząd
Powiatu jednogłośnie przychylił się do prośby
Referatu ds. Promocji.
W
związku z przygotowywaniem przez Zarząd
Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej wniosków aplikacyjnych tj.:
- Przebudowa al. Tysiąclecia na odcinku od ul.Słowackiego do al.Piłsudskiego w granicach istniejącego pasa drogowego w Skarżysku Kamiennej wraz z sygnalizacją świetlną w ramach zadania pn.: Rozbudowa al. Tysiąclecia na odcinku od ul. Słowackiego do skrzyżowania z al. Piłsudskiego w Skarżysku Kamiennej,
- Przebudowa drogi powiatowej nr 0588T(1406T) wraz z infrastrukturą towarzyszącą Zagórze – Podzagnańszcze gmina Łączna – etap II,
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr (0573T) w miejscowości Majków-Michałów w Gminie Skarżysko-Kościelne - Etap II",
w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w zakresie
przebudowy, budowy, rozbudowy dróg powiatowych oraz koniecznością dokonania
aktualizacji kosztorysów inwestorskich, Członek
Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski zwrócił się z prośbą o zabezpieczenie finansowe na ten cel w wysokości ogółem – 17 835,00 zł (pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 5).
Wobec powyższego, Zarząd Powiatu zobowiązał Skarbnika
Powiatu – Panią Urszulę Wronę do zabezpieczenia środków na powyższy
cel.
Członek Zarządu –
Pan Cezary Błach zapoznał Zarząd z pismem Najemcy lokali użytkowych nr 204 i 205 w
budynku przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej, w sprawie wznowienia umowy nr 234/IM/2023 od dnia 01.07.2024 roku lub zawarcia nowej umowy najmu (załącznik nr 6).
Pan
Cezary Błach przypomniał, że niniejsza umowa została wypowiedziana z dniem
30.06.2024r. Do dnia dzisiejszego nie dokonano protokolarnego odbioru lokali nr
204 i 205. Powiat Skarżyski, ponownie
wyznaczył termin odbioru lokali będących przedmiotem umowy najmu, na dzień 31
lipca 2024r. na godz. 10.00. Zgodnie z § 9 ust. 5 w/w umowy Wynajmujący nalicza Najemcy
wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 50,00 zł brutto za każdy dzień bezumownego
korzystania z lokalu, tj. od 01.07.2024r do dnia jego przekazania.
Ponadto Członek Zarządu poinformował, że zaległości z
tytułu najmu lokali w kwocie 6 770,81 zł zostały uregulowane w całości w dniu 04.07.2024 r.
W związku z powyższym, Zarząd Powiatu wyraził zgodę na wycofanie
wypowiedzenia oraz dalsze kontynuowanie dotychczasowej umowy.
W nawiązaniu do
dyspozycji Zarządu Powiatu z dnia 11 lipca 2024 roku o zobowiązaniu Głównego Specjalisty – Pana Mariusza Milczarka do wyłonienia wykonawcy wymiany dachu
w Zespole Placówek Edukacyjno – Wychowawczych oraz nadzoru nad realizacją przedmiotowego
zadania, Członek Zarządu – Pan Cezary
Błach przedstawił pismo Naczelnika
Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej dotyczące prośby, aby w
związku z dużą ilością postępowań w Wydziale IM czynności dotyczące wyłonienia
wykonawcy podjął Dyrektor placówki (pismo
w tej sprawie stanowi załącznik nr 7).
Zarząd
Powiatu przychylił się do prośby Wydziału IM, wyrażając
zgodę na podjęcie przez Dyrektora ZPE-W czynności mających na celu wyłonienie
wykonawcy wymiany dachu i podtrzymał swoje stanowisko w sprawie upoważnienia Głównego Specjalisty – Pana Mariusza
Milczarka do sprawowania nadzoru nad realizacją przedsięwzięcia.
Członek
Zarządu – Pan Cezary Błach poinformował, że Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi
Gospodarczej mając na uwadze wykonanie uchwały Nr 282/XLI/2022 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 17 lutego 2022 roku, zwrócił się z prośbą o zajęcie stanowiska w sprawie rozpoczęcia procedury przetargowej na
zbycie nieruchomości niezabudowanych przy ul. Oseta Wasilewskiego 5 w
Skarżysku-Kamiennej (działka 110/6 i działka 110/4, obręb 0011 Górna Kamienna,
arkusz mapy 16) (załącznik nr 8).
Pan Cezary Błach
przypomniał, że dotychczasowe przetargi na zbycie przedmiotowych nieruchomości
zostały zakończone wynikiem negatywnym.
Członek Zarządu dodał,
że operaty szacunkowe określające wartość rynkową w/w nieruchomości straciły swoją ważność w marcu 2024 roku, dlatego należy
zlecić opracowanie nowych operatów.
W związku z powyższym, Zarząd
Powiatu zobowiązał Skarbnika Powiatu
– Panią Urszulę Wronę do
zabezpieczenia środków na wykonanie operatów oraz Wydział IM do rozpoczęcia procedury
przetargowej na zbycie przedmiotowych nieruchomości.
Członek
Zarządu – Pan Cezary Błach zapoznał zebranych z treścią pisma Zastępcy
Prezydenta Miasta Skarżyska–Kamiennej w sprawie wykonania kompleksowego remontu ciągu pieszego
wraz z zieleńcami wzdłuż budynku przy ul Sikorskiego 20 (pismo w tej sprawie
stanowi załącznik nr 9).
Pan Cezary Błach poinformował, że wykonawca inwestycji
został zobowiązany do naprawy wskazanego ciągu pieszego w protokole odbioru końcowego inwestycji z dnia 15.12.2023r. Zgodnie z Protokołem odbioru usterek z dnia 26.04.2024r.
teren, o którym mowa został przez wykonawcę zgodnie z umową doprowadzony do stanu
sprzed realizacji inwestycji.
Podsumowując, Członek Zarządu wskazał, iż ciąg pieszy
znajduje się na działkach o numerach ewidencyjnych 119, 127 i 128, które stanowią własność gminy. Mając
powyższe na uwadze, w ocenie Wydziału Inwestycji, mienia i Obsługi Gospodarczej,
Powiat Skarżyski nie ma podstaw prawnych do realizacji tego przedsięwzięcia.
Z uwagi na powyższe, Zarząd
Powiatu negatywnie rozpatrzył przedmiotowy wniosek. Jednocześnie Zarząd
zobowiązał Wydział Inwestycji, Mienia i
Obsługi Gospodarczej do przygotowania pisemnej odpowiedzi w powyższej
sprawie.
W nawiązaniu do decyzji Zarządu Powiatu z dnia 18
lipca 2024 r. (wyciąg z protokołu nr 12/2024), w przedmiocie upoważnienia Dyrektora Zarządu
Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej do podpisania umowy z wyłonionym w
przetargu Wykonawcą zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym
2024/2025 na kwotę 561 600,00 zł w ramach ciągłości działania jednostki, Członek
Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski wskazał konieczność
zabezpieczenia ok. 100 000 zł w budżecie Powiatu na planowane wydatki związane z zimowym utrzymaniem dróg zaplanowanych
do końca 2024 roku (załącznik nr 10).
Zarząd
Powiatu, pozytywnie rozpatrzył
przedmiotowy wniosek. Jednocześnie, Zarząd zobowiązał Skarbnika Powiatu –
Panią Urszulę Wronę do wygospodarowania środków na powyższy cel.
Członek Zarządu – Pan
Cezary Błach przedstawił pismo Zespołu ds. Polityki Społecznej i
Senioralnej dotyczące informacji o zaproszeniu Powiatu Skarżyskiego do uczestnictwa w projekcie pn. „Premia społeczna” dofinansowanym przez Unię
Europejską w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
2021-2027 (pismo w tej sprawie stanowi
załącznik nr 11).
Następnie Pan Cezary Błach poinformował, że w
ramach w/w projektu każda jednostka samorządu terytorialnego, która nawiąże
współpracę z podmiotem ekonomii społecznej (PES) może otrzymać grant w
wysokości do 350 tys. zł. Aplikować o środki mogą wszystkie gminy i
powiaty, które zdecydują się zlecić usługę społeczną podmiotowi ekonomii
społecznej w trybie udzielenia zamówienia publicznego lub powierzenia zadania
publicznego.
Środki pozyskane w ramach projektu
Wnioskodawca może przeznaczyć na realizację następujących usług:
1. Usługi
opiekuńcze obejmujące pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych,
opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz zapewnienie
kontaktów z otoczeniem, świadczone przez opiekunów faktycznych lub w
postaci: usług sąsiedzkich, usług opiekuńczych, w miejscu zamieszkania,
specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania lub dziennych
form usług opiekuńczych;
2. Opieka
wytchnieniowa w formie całodobowego krótkookresowego pobytu (nie dłużej niż 60 dni w roku kalendarzowym) w placówkach, w których liczba
miejsc całodobowego pobytu nie jest większa niż 8 lub w formie dziennego
pobytu;
3. Usługi
w rodzinnym domu pomocy, o którym mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r.
o pomocy społecznej;
4. Usługi
w ośrodkach wsparcia, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r.
o pomocy społecznej (zarówno w formie pobytu dziennego jak i całodobowego), o
ile liczba miejsc całodobowego pobytu w tych ośrodkach nie jest większa niż 8;
5. Usługi
w gospodarstwach opiekuńczych w formie pobytu dziennego lub całodobowego, o ile liczba miejsc pobytu całodobowego w tych
gospodarstwach nie jest większa niż 8;
6. Usługi
asystenckie, świadczone przez asystentów na rzecz osób
z niepełnosprawnościami (oraz ich rodzin), umożliwiające stałe lub okresowe wsparcie
tych osób w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do
ich aktywnego funkcjonowania społecznego, zawodowego lub edukacyjnego;
7. Usługi
asystenckie dla innych grup niż osoby z niepełnosprawnościami,
z wyłączeniem asystentury rodzinnej;
8. Usługi
pielęgniarskiej opieki długoterminowej domowej;
9. Opieka
paliatywna i hospicyjna w formach zdeinstytucjonalizowanych;
10. Poradnictwo
specjalistyczne, świadczone osobom i rodzinom, które mają trudności lub
wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu swoich problemów życiowych;
11. Usługi
wspierania rodziny zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu
rodziny i systemie pieczy zastępczej, w tym:
- Praca z rodziną, w tym w szczególności asystentura rodzinna, konsultacje i poradnictwo specjalistyczne, terapia i mediacja; usługi dla rodzin z dziećmi, w tym usługi opiekuńcze i specjalistyczne, pomoc prawna, szczególnie w zakresie prawa rodzinnego; organizowanie dla rodzin spotkań mających na celu wymianę ich doświadczeń oraz zapobieganie izolacji, zwanych „grupami wsparcia” lub „grupami samopomocowymi”,
- Pomoc w opiece i wychowaniu dziecka poprzez usługi placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej i specjalistycznej oraz w formie pracy podwórkowej,
- Pomoc rodzinie w opiece i wychowaniu poprzez wsparcie rodzin wspierających;
12. Usługi dla dzieci i młodzieży w formach
dziennych i środowiskowych;
13. Usługi
preadopcyjne i postadopcyjne;
14. Rodzinna
piecza zastępcza, rodzinne domy dziecka oraz placówki opiekuńczo-wychowawcze
typu rodzinnego, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, a także usługi dla kandydatów do pełnienia funkcji rodzinnych form pieczy zastępczej;
15. Usługi
w postaci mieszkań treningowych lub mieszkań wspomaganych oraz innych mieszkań, w których są oferowane usługi społeczne i wsparcie osób je zamieszkujących, zwanych dalej “mieszkaniami z usługami/ze wsparciem”, o ile liczba miejsc w mieszkaniu nie jest większa niż 3;
16. Usługi
interwencji kryzysowej, o których mowa w art. 47 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (schronienie nie może być udzielane w placówkach świadczących opiekę instytucjonalną);
17. Usługi
przeciwdziałania przemocy, w tym przemocy domowej na mocy ustawy
z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz. U. z 2021 r.
poz. 1249, z późn.zm.) (schronienie nie może być udzielane w placówkach
świadczących opiekę instytucjonalną.
Powyższy katalog
może ulec zmianom w trakcie trwania projektu.
W projekcie planowane są 2 otwarte
nabory wniosków o grant, z podziałem na rundy miesięczne:
- nabór 1: 06.2024 r. - 10.2024 r.
- nabór 2: 11.2024 r. - 10.2025 r.
Pierwsza runda
naboru I rozpocznie się od lipca 2024 r. i będzie trwała do sierpnia 2024 r. O grant może ubiegać się JST, która
najpóźniej w dniu złożenia wniosku o przyznanie grantu zakończyła
procedurę wyboru i wybrał PES, który będzie realizował usługę społeczną. Grant
przyznawany jest w wysokości do 25% kosztów realizacji usługi społecznej z
zastrzeżeniem poniżej:
a) jeżeli usługa zlecona jest przedsiębiorstwu
społecznemu w rozumieniu ustawy o ekonomii społecznej, to udział grantu w kosztach zleconej PS usługi
społecznej może być wyższy o 15 pkt. proc.,
b) jeżeli wydatki z budżetu powiatu były w 2021 r.
mniejsze lub równe medianie wydatków z budżetu powiatów w 2021 r., tj.
mniejsze lub równe kwocie 98,7 mln zł, to udział grantu w kosztach
zleconej PES usługi społecznej może być wyższy o 15 pkt. proc.,
c) jeżeli Grantobiorca zlecił PES realizację usługi
społecznej przez okres dłuższy niż 18 miesięcy, to udział grantu w kosztach zleconej PES usługi społecznej może
być wyższy o 5 pkt. proc.
Wypłata
pierwszych grantów planowana jest na październik 2024 r. Projekt będzie
realizowany w okresie do dnia 30.06.2026 roku.
W
toku przeprowadzonej dyskusji, Zarząd Powiatu podjął decyzję o nieprzystąpieniu do w/w projektu.
Członek
Zarządu – Pan Cezary Błach poinformował, że w związku z rozpoczęciem naboru wniosków w ramach resortowego programu ministra Rodziny i Polityki Społecznej pn. „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja 2025, Zespół ds. Polityki
Społecznej i Senioralnej zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na przystąpienie
i realizację w/w programu oraz możliwość ogłoszenia na stronie internetowej oraz BIP Powiatu Skarżyskiego informacji o
ogłoszeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej Dział IX pkt 3. Dodał, iż Zespół
szacunkowo określił potrzeby na 2025 rok dla 87 osób zgodnie z zapisem ogłoszenia o naborze wniosków w ramach Programu (załącznik nr 12).
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przystąpienie i realizację
w/w programu, jak również ogłoszenie na stronie internetowej oraz BIP Powiatu Skarżyskiego
informacji o rozpoczęciu naboru. Ponadto, Zarząd zaakceptował przewidywaną liczę
uczestników Programu zgodnie z diagnozą przeprowadzoną w oparciu o poprzednie
lata.
Z kolejnym pismem Zespołu ds. Polityki Społecznej i Senioralnej zawierającym
prośbę o wyrażenie zgody na ponowne zamieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej
Starostwa Powiatowego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczącego
dodatkowego naboru od dnia 02.08.2024 r. do dnia 08.08.2024 r. do Programu
„Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu
Terytorialnego – edycja 2024 (pismo w tej
sprawie stanowi załącznik nr 13), zapoznał zebranych Członek Zarządu – Pan
Cezary Błach.
Członek Zarządu
wyjaśnił, że po otwarciu kopert dnia 31.07.2024r. z kartami zgłoszeń do w/w
Programu i weryfikacji brakuje:
- 1 osoby z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną (w tym orzeczenia równoważne),
- 3 dzieci w wieku do ukończenia 16 r.ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami w pkt. 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na powyższe.
Wicestarosta – Pani Katarzyna Bilska poinformowała, że Dyrektor Specjalnego
Ośrodka Szkolno—Wychowawczego Nr 2 w Skarżysku-Kamiennej zwrócił się z
prośbą o wyrażenie zgody na utworzenie w internacie grupy weekendowej w roku
szkolnym 2024/2025 (załącznik nr 14).
Wicestarosta
wyjaśniła, że powyższe wynika z dużej odległości placówki od miejsca zamieszkania (w niektórych przypadkach powyżej 70 km), bardzo
trudnej sytuacji materialnej, trudnych sytuacji rodzinnych tj. wielodzietności
w rodzinie, matki samotnie wychowujące dzieci, przewlekłe choroby rodziców,
niewydolność wychowawcza rodzin. Z przebywających w internacie obecnie co
najmniej 8 osób
ma potrzeby zapewnienia opieki weekendowej. Miesięczny szacunkowy koszt
utrzymania grupy weekendowej w roku szkolnym 2024/2025 wynosi około 39 900
zł.
Mając
na uwadze powyższe, Zarząd Powiatu przychylił się do prośby Dyrektora
Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Skarżysku-Kamiennej.
Z pismem Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych w Skarżysku-Kamiennej w sprawie wyrażenia zgody ujęcie w arkuszu organizacyjnym na rok szkolny
2024/2025 drugiego wicedyrektora od spraw kształcenia praktycznego
zapoznała zebranych Wicestarosta – Pani Katarzyna Bilska. Wyjaśniła, że
zadaniem osoby pełniącej tę funkcję będzie organizowanie pracy Centrum
Kształcenia Zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 15).
Zarząd
Powiatu wyraził zgodę w powyższej sprawie.
Wicestarosta – Pani
Katarzyna Bilska przedstawiła
pismo Radnej Gminy Bliżyn dotyczące prośby o przekazanie gadżetów
promocyjnych jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Odrowążku w związku
z uczestnictwem w Festynie Integracyjnym Parafii w Odrowążku. Wspomniane
gadżety zostałyby rozdysponowane na poczet nagród i upominków dla dzieci biorących udział w festynie (pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 16).
Zarząd Powiatu wskazał, iż
dofinansowanie i wspomaganie przedsięwzięć społecznych odbywają się w trybie
pozakonkursowym, tzw. „małych grantów”. Ponadto, Powiat Skarżyski przyznał
dotację Parafii Odrowążek na powyższe zadanie, w związku z czym nie jest możliwe podwójne finansowanie tego samego zadania.
Wicestarosta
– Pani Katarzyna Bilska zapoznała Zarząd z
treścią Sprawozdania z działalności Centrum Kształcenia Zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w
roku szkolnym 2023/2024 (załącznik nr 17).
Zarząd
Powiatu przyjął do wiadomości powyższy
dokument.
Ad.
pkt 3. Sprawy różne.
W
związku z planowaną przez Powiat Skarżyski organizacją Powiatowego Balu
Seniora, Członek Zarządu – Pan Cezary
Błach przedstawił propozycję terminu wydarzenia w dniu 18 października 2024
r.
Zarząd Powiatu zaakceptował propozycję Członka Zarządu – Pana
Cezarego Błacha.
W nawiązaniu do wyciągu z protokołu nr 19/2024
z dnia 10 kwietnia 2024 r. dotyczacego prośby Dyrektora
Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku-Kamiennej o podtrzymanie
stanowiska kierownika ds. opieki i wychowania w roku szkolnym 2024/2025,
Zarząd Powiatu wyraził
zgodę w przedmiotowej sprawie.
Na tym zakończono
posiedzenie.
Protokołowała Przewodniczący Zarządu
Anna Wisowata Artur Berus
Podpisy
Członków Zarządu Powiatu:
- K. Bilska
- T. Bałchanowski
- C. Błach
Załączników 17:
- Załącznik nr 1 – lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
- Załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie zaopiniowania i uzgodnienia projektu zmiany II zmiany Nr 6 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Nr 20 Występa – Gmina Łączna,
- Załącznik nr 3 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie zaopiniowania i uzgodnienia projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Bliżyn – Bliżyn 3, na obszarze gminy Bliżyn wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
- Załącznik nr 4 – pismo Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki z dnia 29.07.2024 r.,
- Załącznik nr 5 – pismo Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 29.07.2024 r.,
- Załącznik nr 6 – pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 30.07.2024 r.,
- Załącznik nr 7 – pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 31.07.2024 r.,
- Załącznik nr 8 – pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 31.07.2024 r.,
- Załącznik nr 9 – pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 31.07.2024 r.,
- Załącznik nr 10 – pismo Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 31.07.2024 r.,
- Załącznik nr 11 – pismo Zespołu ds. Polityki Społecznej i Senioralnej z dnia 31.07.2024 .r,
- Załącznik nr 12 – pismo Zespołu ds. Polityki Społecznej i Senioralnej z dnia 31.07.2024 r.,
- Załącznik nr 13 – pismo Zespołu ds. Polityki Społecznej i Senioralnej z dnia 31.07.2024 r.,
- Załącznik nr 14 – pismo Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Skarżysku-Kamiennej z dnia 21.06.2024 r.,
- Załącznik nr 15 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych im. Armii Krajowej w Skarżysku-Kamiennej z dnia 05.07.2024 r.,
- Załącznik nr 16 – pismo Radnej Gminy Bliżyn z dnia 30.07.2024 r.,
- Załącznik nr 17 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych im. Armii Krajowej w Skarżysku-Kamiennej z dnia 01.07.2024 r.
metryczka
Wytworzył: Anna Wisowata (1 sierpnia 2024)
Opublikował: Anna Wisowata (9 sierpnia 2024, 14:44:19)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 313