Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej ogłasza nabór na stanowisko - Głównego Księgowego

Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej  Szpital Powiatowy im. M. Skłodowskiej – Curie ogłasza nabór na stanowisko  - Głównego Księgowego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej  Szpital Powiatowy  im. M. Skłodowskiej – Curie

Rodzaj pracy:  praca w ramach umowy o pracę – pełny etat od dnia 1 października 2024r.

Wymagania:

1. Wykształcenie - jeden z poniższych warunków:
a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości,  
b) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
c) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

2. Wymagania dotyczące doświadczenia i znajomości przepisów:
• 5-letnie doświadczenie pracy w służbach finansowo-księgowych / w księgowości jednostek sektora finansów publicznych, w tym 3 lata na stanowisku kierownika działu / na stanowisku Głównego Księgowego lub równorzędnym,
 • znajomość ustawy o działalności leczniczej,
• znajomość ustawy o rachunkowości,
• znajomość ustawy o finansach publicznych,
• znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
• znajomość ustaw regulujących kwestie podatkowe,
• umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji MS OFFICE oraz aplikacji finansowo – księgowych,
• nieposzlakowana opinia,
• umiejętność zarządzania pracą zespołu.

3. Wymagania preferowane:
• zdolność analitycznego myślenia,
• dokładność, systematyczność, odporność na sytuacje stresowe,
• umiejętność sporządzania pism urzędowych,
• doświadczenie zawodowe w dziale księgowości podmiotu leczniczego,
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• wysoka kultura osobista.

4. Zakres obowiązków i odpowiedzialności:
- Kierowanie pracą Działu Finansowo – Księgowego oraz sprawowanie merytorycznego nadzoru nad podległymi pracownikami,
-Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy
 o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego i innych przepisów,
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- Prowadzenie operacji gospodarczych i finansowych zgodnych z planem finansowym,
-Kompleksowe i rzetelne prowadzenie dokumentów dotyczących operacji gospodarczych 
i finansowych,
- Sporządzanie sprawozdań GUS,
- Przygotowywanie i przekazywanie deklaracji podatkowych w zakresie podatków dochodowych CIT, PIT,
- Prowadzenie dokumentacji rozliczeń z bankami, ZUS, US i innymi instytucjami,
- Operatywny controlling finansowy i controlling strategiczny w placówce,
- Planowanie i budżetowanie  komórek organizacyjnych w placówce,
- Opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora Szpitala dotyczących spraw ekonomiczno finansowych i księgowych oraz opiniowanie projektów innych komórek organizacyjnych, 
- Weryfikowanie pod względem księgowym projektów umów, 
- Rzetelne i terminowe wykonywanie wszelkich sprawozdań finansowych i innych raportów finansowych,
- Kontrola dokumentów wchodzących i wychodzących (faktury, rachunki, weksle itp.) pod względem ich prawidłowości i rzetelności wykonania. 
- Ewidencjonowanie pod względem księgowym przyjęcia i wydawania środków trwałych,
- Nadzorowanie wykonywanych inwentaryzacji i wybrakowanych środków trwałych.

5. Kandydat powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
• podanie o przyjęcie na stanowisko objęte ogłoszeniem,
• życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
• dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych 
z dysponowaniem środkami publicznymi,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata – kopie tych dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez samego kandydata, w tym  zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji.

Wszystkie ww. dokumenty prosimy kierować pocztą elektroniczną na adres:

e-mail: zoz@zoz.com.pl lub przesłać na adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej  Szpital Powiatowy im. M. Skłodowskiej – Curie, ul. Szpitalna  l , 26-110  Skarżysko – Kamienna do dnia 16 sierpnia 2024r.

Zapytania można kierować pod nr tel. 516209226 lub 516209201.

O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.


metryczka


Wytworzył: Dyrektor ZOZ w Skarżysku-Kamiennej (3 lipca 2024)
Opublikował: Małgorzata Nosowicz (3 lipca 2024, 12:34:25)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 703