ZAPROSZENIE - Sprzedaż wraz z dostawą tuszy, tonerów, taśm i bębnów do OLK SP ZOZ.
Skarżysko-Kamienna, dn. 07-06-2024 r.
OLK2-923-Z.O/07/2024
ZAPROSZENIE
Obwód Lecznictwa Kolejowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej ul. Sokola 50 zaprasza do udziału w postępowaniu przetargowym na zadanie
w trybie zapytania ofertowego zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania przez Obwód Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku-Kamiennej zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie jest równa lub nie przekracza kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
Sprzedaż wraz z dostawą tuszy, tonerów, taśm i bębnów
do Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ
w Skarżysku - Kamiennej, ul. Sokola 50 na warunkach szczegółowo przedstawionych
w Załączniku
Nr 1 (Formularz asortymentowo-cenowy)
Przedmiot
zamówienia musi być nowy, nieużywany, wyklucza się dostarczanie tuszy, taśm,
tonerów i bębnów regenerowanych oraz zawierających części pochodzące z odzysku.
Warunki
udziału w realizacji zamówienia:
1. Termin
realizacji zamówienia – sukcesywnie przez okres 12
miesięcy od daty podpisania umowy, realizacja dostaw tylko w dni robocze od poniedziałku do
piątku do godz. 13:00 do Obwodu
Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sokola 50,2. Wszystkie
strony oferty powinny być ponumerowane i podpisane przez Wykonawcę.
3. Złożenie
oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków Zamawiającego.
4. Cena zaoferowana będzie ceną
umowy.
5. Umowa będzie uznana za zawartą z
chwilą jej podpisania. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej pod
rygorem nieważności.
6. Termin
związania ofertą wynosi 30 dni.
7. Istotne
postanowienia umowy – zgodnie z projektem umowy
8. Kary
umowne – zgodnie z projektem umowy
9. Warunki
płatności – zgodnie z projektem umowy
2. Wypełniony i parafowany formularz asortymentowo -cenowy – załącznik nr 1
3. Wypełniony i parafowany projekt umowy – załącznik nr 2
4. Oświadczenie oferenta – załącznik nr 3
5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 4
6. Aktualny, parafowany odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne, parafowane zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
7. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
8. W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć kserokopię umowy spółki, ponadto zarówno Formularz ofertowy jak i wszystkie wymagane Załączniki powinny być podpisane przez wszystkich wspólników.
9. Certyfikat Centrum badawczego TUV Rheinland Polska z aktualnym terminem ważności. Certyfikat ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, PN-ISO-45001:2018 oraz dołączony dokument Certyfikat Polskiej Akademii Jakości, który potwierdza stosowanie systemu zarządzania jakością, środowisko i BHP zgodny z normami: PN-EN ISO 9001:2015, PN-ISO-45001:2018.
Brak jakichkolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) będzie podstawą do odrzucenia oferty.
Oferty nie kompletne, niepodpisane lub nie zawierające wszystkich wymaganych załączników mogą stanowić podstawę odrzucenia oferty
Oferent może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego najpóźniej w terminie 2 dni przed wyznaczonym w zapytaniu ofertowym terminem składania ofert.
W przypadku niedotrzymania w/w terminu Zamawiający może pozostawić je bez odpowiedzi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający jest uprawniony do unieważnienia postępowania jeżeli wysokość najniższej oferty przekracza wysokość kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Oferty należy złożyć w formie elektronicznej na platformie zakupowej zamawiającego na stronie postępowania, która jest wskazana pod adresem: platformazakupowa.pl
w terminie do dnia 14-06-2024 r. do godz. 10:00
Z poważaniem
Dyrektor Obwodu Lecznictwa
Kolejowego SP ZOZ
w Skarżysku-Kamiennej
Mateusz Korzeniewski
https://platformazakupowa.pl/transakcja/937820
Kompletna
dokumentacja ofertowa powinna zawierać:
1. Ofertę - Formularz ofertowy
2. Wypełniony i parafowany formularz asortymentowo -cenowy – załącznik nr 1
3. Wypełniony i parafowany projekt umowy – załącznik nr 2
4. Oświadczenie oferenta – załącznik nr 3
5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 4
6. Aktualny, parafowany odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne, parafowane zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
7. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
8. W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć kserokopię umowy spółki, ponadto zarówno Formularz ofertowy jak i wszystkie wymagane Załączniki powinny być podpisane przez wszystkich wspólników.
9. Certyfikat Centrum badawczego TUV Rheinland Polska z aktualnym terminem ważności. Certyfikat ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, PN-ISO-45001:2018 oraz dołączony dokument Certyfikat Polskiej Akademii Jakości, który potwierdza stosowanie systemu zarządzania jakością, środowisko i BHP zgodny z normami: PN-EN ISO 9001:2015, PN-ISO-45001:2018.
Brak jakichkolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) będzie podstawą do odrzucenia oferty.
Kryteria oceny i wybór oferty
najkorzystniejszej
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty głównym i
jedynym kryterium podlegającym ocenie będzie cena brutto za przedmiot
zamówienia, przy czym skutki niewłaściwego zastosowania podatku VAT obciążają
Dostawcę. W przypadku wpłynięcia dwóch ofert o tej samej cenie netto (
najniższych ze złożonych ) Zamawiający wystąpi pisemnie do tych oferentów o
ewentualne złożenie ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą zawierać ceny
wyższej niż ceny zaoferowane w pierwotnych ofertach.
Oferty nie kompletne, niepodpisane lub nie zawierające wszystkich wymaganych załączników mogą stanowić podstawę odrzucenia oferty
Kontakt z Zamawiającym
Wszelka korespondencja związana z
zapytaniem ofertowym będzie prowadzona za pomocą strony platformy zakupowej
poprzez „Wysłanie wiadomości do Zamawiającego”.
Oferent może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego najpóźniej w terminie 2 dni przed wyznaczonym w zapytaniu ofertowym terminem składania ofert.
W przypadku niedotrzymania w/w terminu Zamawiający może pozostawić je bez odpowiedzi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający jest uprawniony do unieważnienia postępowania jeżeli wysokość najniższej oferty przekracza wysokość kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Oferty należy złożyć w formie elektronicznej na platformie zakupowej zamawiającego na stronie postępowania, która jest wskazana pod adresem: platformazakupowa.pl
w terminie do dnia 14-06-2024 r. do godz. 10:00
Z poważaniem
Dyrektor Obwodu Lecznictwa
Kolejowego SP ZOZ
w Skarżysku-Kamiennej
Mateusz Korzeniewski
Postępowanie prowadzone jest z wykorzystaniem
Platformy Zakupowej umieszczonej pod adresem: http://platformazakupowa.pl/pn/olkspzoz
(dalej jako "Platforma Zakupowa")
nr
sprawy: OLK2-902/07/2024
https://platformazakupowa.pl/transakcja/937820
metryczka
Wytworzył: Marta Szcześniak (7 czerwca 2024)
Opublikował: Maciej Borkowski (7 czerwca 2024, 13:58:33)
Podmiot udostępniający: OLK SP ZOZ
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 212