Zarządzenie nr 17/2022Starosty Skarżyskiegoz dnia 28 marca 2022w sprawie ustalenia Regulaminu zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej

Zarządzenie nr 17/2022
Starosty Skarżyskiego
z dnia 28 marca 2022


w sprawie ustalenia Regulaminu zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej


Na podstawie art. 34 ust 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 528 i 583) w związku z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii zarządzam, co następuje:

§1.
Ustala się, po konsultacji z przedstawicielami pracowników Starostwa Powiatowego 
w Skarżysku-Kamiennej powołanymi Zarządzeniem nr 11/2022 Starosty Skarżyskiego z dnia 1 marca 2022 r., Regulamin zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2.
1.Regulamin zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej wchodzi w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników.
2.Treść Regulaminu wraz z załącznikami podlega podaniu do wiadomości pracownikom poprzez publikację w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej oraz zamieszczenie w folderze sieciowym ISO.

§ 3.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.

§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Starosta Skarżyski
Artur Berus
 
Zarządzenie nr 17/2022 (19kB) word
załącznik nr 1 - regulamin zgłoszeń (36kB) word
Formularz zgłoszenia (20kB) word
Rejestr zgłoszeń (39kB) word
Oświadczenie (36kB) word

metryczka


Odpowiada za treść: Małgorzata Nosowicz
Opublikował: Małgorzata Nosowicz (28 marca 2022, 13:54:32)
Podmiot udostępniający: Starosta Skarżyski

Ostatnia zmiana: Małgorzata Nosowicz (29 marca 2022, 09:38:43)
Zmieniono: korekta literówki

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1080