Strona główna > Zarządzenia > 2020 |
Zarządzenie nr 10/2020Starosty Skarżyskiegoz dnia 13 lutego 2020w sprawie powołania Przedstawicieli Pracowników Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej do przeprowadzenia z Pracodawcą ustaleń dotyczących stosowania ruchomego czasu pracy oraz podpisania porozumienia w tym zakresie.
Zarządzenie nr 10/2020
Starosty Skarżyskiego
z dnia 13 lutego 2020
w sprawie powołania Przedstawicieli Pracowników Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej do przeprowadzenia z Pracodawcą ustaleń dotyczących stosowania ruchomego czasu pracy oraz podpisania porozumienia w tym zakresie.
Na podstawie art. 34 ust 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2019 r., poz. 511, 1571, 1815) oraz art. 150 § 3 pkt 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, 1043 i 1495) oraz Zarządzenia Nr 5/2020 Starosty Skarżyskiego z dnia 27 stycznia 2020 r. w sprawie: trybu wyboru Przedstawicieli Pracowników Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej do przeprowadzenia z Pracodawcą ustaleń dotyczących stosowania ruchomego czasu pracy oraz podpisania porozumienia w tym zakresie
zarządzam, co następuje:
§1.
1. W celu przeprowadzenia z Pracodawcą ustaleń dotyczących stosowania ruchomego czasu pracy dla pracowników Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej oraz podpisania porozumienia w tym zakresie powołuję następujących przedstawicieli pracowników:
1) Pani Jolanta Janowska - przedstawiciel pracowników Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
2) Pani Beata Wojciechowska - przedstawiciel pracowników Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki,
3) Pani Małgorzata Rogalska - przedstawiciel pracowników Wydziału Finansowego,
4) Pani Justyna Rokita - przedstawiciel pracowników Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
5) Pani Anna Dąbek - przedstawiciel pracowników Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej,
6) Pani Joanna Nasiołkowska - przedstawiciel pracowników Wydziału Komunikacji i Transportu,
7) Pani Olga Łukomska - przedstawiciel pracowników Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich i Zespołu ds. Obsługi Zarządu Powiatu i Kadr,
8) Pani Irena Witaszek – Kapusta - przedstawiciel pracowników Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Geolog Powiatowy oraz IOD,
9) Pan Marcin Bzinkowski - przedstawiciel pracowników Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów, Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
10) Pani Jolanta Jagiełło - Zespołu ds. Kontroli i Audytu Wewnętrznego, Biura Rady Powiatu, Rzecznika Prasowego,
11) Pani Izabela Azarowicz - przedstawiciel pracowników Zespołu ds. Polityki Społecznej i Senioralnej oraz Zespołu ds. Zdrowia,
12) Pan Mariusz Bartosik - przedstawiciel pracowników Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego, Zespołu Informatycznego i Zespołu Radców Prawnych.
2. Informacje od dokonanych wyborach przedstawicieli, o których mowa w ust. 1 stanowią załączniki do niniejszego zarządzenia.
§1.
1. W celu przeprowadzenia z Pracodawcą ustaleń dotyczących stosowania ruchomego czasu pracy dla pracowników Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej oraz podpisania porozumienia w tym zakresie powołuję następujących przedstawicieli pracowników:
1) Pani Jolanta Janowska - przedstawiciel pracowników Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
2) Pani Beata Wojciechowska - przedstawiciel pracowników Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki,
3) Pani Małgorzata Rogalska - przedstawiciel pracowników Wydziału Finansowego,
4) Pani Justyna Rokita - przedstawiciel pracowników Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
5) Pani Anna Dąbek - przedstawiciel pracowników Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej,
6) Pani Joanna Nasiołkowska - przedstawiciel pracowników Wydziału Komunikacji i Transportu,
7) Pani Olga Łukomska - przedstawiciel pracowników Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich i Zespołu ds. Obsługi Zarządu Powiatu i Kadr,
8) Pani Irena Witaszek – Kapusta - przedstawiciel pracowników Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Geolog Powiatowy oraz IOD,
9) Pan Marcin Bzinkowski - przedstawiciel pracowników Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów, Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
10) Pani Jolanta Jagiełło - Zespołu ds. Kontroli i Audytu Wewnętrznego, Biura Rady Powiatu, Rzecznika Prasowego,
11) Pani Izabela Azarowicz - przedstawiciel pracowników Zespołu ds. Polityki Społecznej i Senioralnej oraz Zespołu ds. Zdrowia,
12) Pan Mariusz Bartosik - przedstawiciel pracowników Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego, Zespołu Informatycznego i Zespołu Radców Prawnych.
2. Informacje od dokonanych wyborach przedstawicieli, o których mowa w ust. 1 stanowią załączniki do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Przedstawiciele pracowników, o których mowa w § 1 działają do czasu podpisania z Pracodawcą porozumienia w sprawie stosowania ruchomego czasu pracy dla pracowników Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej.
Przedstawiciele pracowników, o których mowa w § 1 działają do czasu podpisania z Pracodawcą porozumienia w sprawie stosowania ruchomego czasu pracy dla pracowników Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej.
§ 3.
Zarządzenie zostanie podane do wiadomości pracownikom Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej, w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. poprzez:
1) wywieszenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej,
2) zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Skarżyskiego,
3) zapoznanie naczelników wydziałów, kierowników referatów, Przewodniczącego Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności z obowiązkiem powiadomienia podległych pracowników oraz pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach.
Zarządzenie zostanie podane do wiadomości pracownikom Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej, w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. poprzez:
1) wywieszenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej,
2) zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Skarżyskiego,
3) zapoznanie naczelników wydziałów, kierowników referatów, Przewodniczącego Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności z obowiązkiem powiadomienia podległych pracowników oraz pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach.
§ 4.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Starosta Skarżyski
Artur Berus
Artur Berus
metryczka
Odpowiada za treść: Małgorzata Nosowicz
Opublikował: Anna Cisowska (14 lutego 2020, 10:31:03)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 584