Zarządzenie nr 47/2017Starosty Skarżyskiegoz dnia 19 października 2017w sprawie Komisji nadzorującej kasację wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych

Zarządzenie nr 47/2017
Starosty Skarżyskiego
z dnia 19 października 2017


w sprawie Komisji nadzorującej kasację wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych

Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 814 ze zm.) oraz w związku z § 12 ust. 5 i ust. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1088 ze  zm.)
 
Starosta Skarżyski zarządza, co następuje:
 
§ 1
Powołuję komisję w składzie:
1. Dariusz Zarychta - przewodniczący komisji
2. Zbigniew Babiarz - członek komisji
3. Dariusz Zalega - członek komisji
 
celem nadzorowania niszczenia tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Komisja wykona swoje prace w terminie od dnia 20 października 2017 r. do dnia 27 października 2017 r.
 
§ 2
Z czynności w § 1 komisja opracuje protokół zniszczenia, który będzie podstawą wykreślenia tablic rejestracyjnych z właściwego wykazu.
 
§ 3
Odpowiedzialnym za techniczną organizację procesu niszczenia tablic czynię Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Pana Dariusza Zarychtę.
 
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem  19 października 2017 r.


                                                                                           Starosta Skarżyski

                                                                                             Jerzy Żmijewski                  
 

metryczka


Odpowiada za treść: Joanna Nasiołkowska
Opublikował: Katarzyna Kutwin (27 października 2017, 11:18:12)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 758