Zarządzenie nr 22/2017Starosty Skarżyskiegoz dnia 18 maja 2017w sprawie organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.

Zarządzenie nr 22/2017
Starosty Skarżyskiego
z dnia 18 maja 2017


w sprawie organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.

Na podstawie § 6 ust.1 pkt 7, 13 , § 10 ust.1 pkt 7, § 11 pkt 2, 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 08 października 2015r. w sprawie szkolenia obronnego (Dz. U. z 2015r. poz.1829).

Starosta Skarżyski zarządza co następuje:

§ 1

Szkolenie obronne prowadzić w trzech grupach szkoleniowych:
- I grupa: Kierownicza Kadra Powiatu – KKP
- podgrupa 1: Członkowie Zarządu, Skarbnik, Sekretarz – PK – 1
- podgrupa 2: Naczelnicy Wydziałów – PK – 2
- podgrupa 3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych – PN – 1
- podgrupa 4: obsada Stanowiska Kierowania – PSK
- II grupa: obsada Stałego Dyżuru – PSD
- III grupa: obsada Akcji Kurierskiej – PAK


§ 2

Do poszczególnych grup szkoleniowych kwalifikuję:
I grupa – Kierownicza Kadra Powiatu – KKP

- podgrupa 1: Starosta, Wicestarosta, Członkowie Zarządu, Skarbnik, Sekretarz – PK – 1

1. Jerzy ŻMIJEWSKI - Starosta Powiatu,
2. Artur BERUS - Wicestarosta Powiatu,
3. Anna LEŻAŃSKA - Członek Zarządu Powiatu,
4. Katarzyna BILSKA - Członek Zarządu Powiatu,
5. Bogusława WILCZYŃSKA - Skarbnik Powiatu,
6. Małgorzata ŁAKOMIEC - Sekretarz Powiatu,

- podgrupa 2: Naczelnicy Wydziałów – PK – 2

1. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
2. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
3. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
4. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
5. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
6. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji,

- podgrupa 3: Kierownicy powiatowych jednostek organizacyjnych – PN – 1

1. Leszek LEPIARZ – Dyrektor Szpitala Powiatowego,
2. Roman BIAŁEK – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy,
3. Paweł PERKOWSKI – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
4. Jacek JAMROZ – Dyrektor Domu Pomocy Społecznej,
5. Marek CZYŻ – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych.

- podgrupa 4: obsada Stanowiska Kierowania – PSK

1. Jerzy ŻMIJEWSKI – Starosta Powiatu,
2. Artur BERUS – Wicestarosta Powiatu,
3. Anna LEŻAŃSKA – Członek Zarządu Powiatu,
4. Katarzyna BILSKA - Członek Zarządu Powiatu,
5. Małgorzata ŁAKOMIEC – Sekretarz Powiatu,
6. Bogusława WILCZYŃSKA – Skarbnik Powiatu,
7. Dariusz ZARYCHTA – Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
8. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
9. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,

II grupa - obsada Stałego Dyżuru – PSD

1. Ryszard SOWA – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
2. Jerzy KRAWCZYK – Naczelnik Wydziału Edukacji,
3. Dariusz CHOJNACKI – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
4. Mariusz BODO – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
5. Jolanta JANOWSKA – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
6. Kinga SADZA – Inspektor w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej,
7. Karina WIŚNIEWSKA – Inspektor w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr,
8. Jolanta JAGIEŁŁO – Inspektor w Wydziale Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki,
9. Katarzyna KUTWIN – Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
10. Nina ZOLBACH – Inspektor Biura Rady Powiatu,
11. Ewelina MAGDZIARZ – Sekretarka w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
12. Grzegorz SŁAWIŃSKI – Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
13. Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Administrowania Mieniem,
14. Waldemar MISZTAL- Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

III grupa: obsada Akcji Kurierskiej – PAK

1. Katarzyna GELLER – Kierownik w Wydziale Inwestycji i Administrowania Mieniem,
2. Agnieszka ZBROSZCZYK – Zespół Kontroli i Audytu Wewnętrznego,
3. Magdalena WILK– Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
4. Urszula WRONA – Kierownik Referatu Finansów i Planowania Budżetu w Wydziale Finansów, 5. Anna MAKOCKA – Inspektor Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
6 . Anna CISOWSKA – Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
7. Małgorzata RYMARZ– Zastępca Rzecznika Konsumentów,
8. Zbigniew KOCHAŃSKI – Kierownik Referatu w Wydziale Komunikacji i Transportu,
9. Łukasz KRAWIECKI – Inspektor Biura Rady Powiatu,
10. Mariusz LISOWSKI – Inspektor Referatu Uprawnień do Kierowania i Transportu w Wydziale Komunikacji i Transportu ,
11. Janusz MIK – Podinspektor Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
12. Waldemar MISZTAL – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
13. Cezary PRZEWORSKI – informatyk w Zespole Informatycznym,
14. Grzegorz SŁAWIŃSKI - kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
15. Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Administrowania Mieniem,
16. Łukasz WISOWATY – Podinspektor w Wydziale Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki.

§ 3

Traci moc Zarządzenie Nr 42/2015 Starosty Skarżyskiego z dnia 18 maja 2015r. w sprawie: organizacji szkolenia obronnego w Starostwie Powiatowym i powiatowych jednostkach organizacyjnych.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


                                                                                      Starosta Skarżyski


                                                                                       Jerzy ŻMIJEWSKI

metryczka


Opublikował: Katarzyna Kutwin (19 maja 2017, 10:00:12)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 542