Zarządzenie nr 13/2017Starosty Skarżyskiegoz dnia 22 lutego 2017w sprawie Komisji nadzorującej kasację wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

Zarządzenie nr 13/2017
Starosty Skarżyskiego
z dnia 22 lutego 2017


w sprawie Komisji nadzorującej kasację wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 595 ze zm.) oraz w związku z § 12 ust. 5 i ust. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury dnia 27 września 2003r. w sprawie szczegółowych czynności organów związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 1088 ze  zm.)

Starosta Skarżyski zarządza, co następuje:
 
§ 1
Powołuję komisję w składzie:
1. Dariusz Zarychta - przewodniczący komisji
2. Andrzej Wisowaty - członek komisji
3. Dariusz Zalega - członek komisji
 
celem nadzorowania niszczenia tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Komisja wykona swoje prace w terminie od dnia 22 lutego 2017r. roku do dnia 28 lutego 2017r.
 
§ 2
Z czynności w § 1 komisja opracuje protokół zniszczenia, który będzie podstawą wykreślenia tablic rejestracyjnych z właściwego wykazu.
 
§ 3
Odpowiedzialnym za techniczną organizację procesu niszczenia tablic czynię Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Pana Dariusza Zarychtę.
 
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem  22 lutego 2017r. roku.


                                                                                            Starosta Skarżyski

                                                                                              Jerzy Żmijewski
 

metryczka


Opublikował: Katarzyna Kutwin (13 marca 2017, 15:07:25)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 525