Strona główna > Zarządzenia > 2015 |
Zarządzenie nr 41/2015STAROSTY SKARŻYSKIEGOz dnia 18 maja 2015w sprawie Wyznaczenia osób funkcyjnych do zabezpieczenia Akcji Kurierskiej
Zarządzenie nr 41/2015
STAROSTY SKARŻYSKIEGO
z dnia 18 maja 2015
w sprawie Wyznaczenia osób funkcyjnych do zabezpieczenia Akcji Kurierskiej
§
1
Dla
zapewnienia obsady personalnej Akcji Kurierskiej wyznaczam niżej
wymienionych pracowników Starostwa Powiatowego na następujące
funkcje:
KIERUJĄCY AKCJĄ
KURIERSKĄ:
- Agnieszka KŁĘBEK – Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego
- Katarzyna GELLER – Kierownik w Wydziale Inwestycji i Administrowania Mieniem
KURIER WYKONAWCA:
- Barbara
BOROWIEC – Inspektor
ds. kadr w Zespole ds. Obsługi Zarządu i Kadr
- Aneta MŁYNARCZYK – Inspektor w Wydziale Finansowym
- Urszula WRONA – Kierownik Referatu w Wydziale Finansowym
- Anna MAKOCKA – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
- Małgorzata PAŃSZCZYK – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
- Aneta MŁYNARCZYK – Inspektor w Wydziale Finansowym
- Urszula WRONA – Kierownik Referatu w Wydziale Finansowym
- Anna MAKOCKA – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
- Małgorzata PAŃSZCZYK – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
KURIER:
- Zbigniew
KOCHAŃSKI – Kierownik Referatu uprawnień do kierowania i
transportu w Wydziale Komunikacji i Transportu
- Łukasz KRAWIECKI – Inspektor Biura Rady Powiatu
- Mariusz LISOWSKI– Inspektor Referatu uprawnień do kierowania i transportu w Wydziale Komunikacji i Transportu
- Lech MIDURA – Inspektor w Zespole ds Zarządzania Kryzysowego
- Waldemar MISZTAL – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
- Łukasz KRAWIECKI – Inspektor Biura Rady Powiatu
- Mariusz LISOWSKI– Inspektor Referatu uprawnień do kierowania i transportu w Wydziale Komunikacji i Transportu
- Lech MIDURA – Inspektor w Zespole ds Zarządzania Kryzysowego
- Waldemar MISZTAL – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
KURIER ŁĄCZNIK:
- Grzegorz SŁAWIŃSKI - Kierowca samochodu służbowego w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
- Dariusz ZALEGA – Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Administrowania Mieniem
- Józef DZIDA – Konserwator w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
§
2
Osoby
wyznaczone do zabezpieczenia Akcji Kurierskiej podlegają pod
względem organizacyjnym (w czasie trwania Akcji Kurierskiej) i
szkoleniowym Kierownikowi Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego.
§
3
Traci
moc Zarządzenie Nr 4/2012 Starosty Skarżyskiego z dnia 12 stycznia
2012 r. w sprawie: wyznaczenia osób funkcyjnych do zabezpieczenia
Akcji Kurierskiej.
§
4
Zarządzenie
wchodzi w życie z dniem podjęcia.
STAROSTA SKARŻYSKI
Jerzy ŻMIJEWSKI
metryczka
Opublikował: Katarzyna Kutwin (21 maja 2015, 11:36:11)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 470