zamówienie na:

Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej

zamawiający: Powiat Skarżyski
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IM.272.4.2016
wartość: poniżej 209.000 euro
termin składania ofert: 21 października 2016  10:00
wynik postępowania: 26.10.2016r. - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 




Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

https://powiat.skarzyski.lo.pl/

Ogłoszenie nr 322643 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.
Skarżysko-Kamienna: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski, krajowy numer identyfikacyjny 29101887500000, ul. ul. Konarskiego  20, 26110   Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 953 000, e-mail , faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.skarzysko.powiat.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
https://powiat.skarzyski.lo.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
https://powiat.skarzyski.lo.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 - Biuro Obsługi Interesanta

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej
Numer referencyjny: IM.272.4.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie mapy do zwrotu nieruchomości wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa, położonej w Skarżysku-Kamiennej, obręb 0004 - Kamienna, arkusz mapy nr 35, oznaczonej w dacie wywłaszczenia jako działka nr 25 o powierzchni 0,2712 ha, która w aktualnej ewidencji gruntów i budynków miasta Skarżyska-Kamiennej stanowi część nieruchomości oznaczonej jako działka nr 52/2 o powierzchni 3,4531 ha, będącej własnością Gminy Skarżysko-Kamienna (podział na trzy działki), 2) wykonanie mapy do regulacji stanu prawnego dotyczącej wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu na podstawie decyzji Naczelnika Gminy Mirzec z dnia 13.06.1989 r. nr G-8221/19/17/89 (działka pierwotna nr 550/3), nr G-8221/19/4/89 (działka pierwotna nr 529/3), nr G-8221/19/35/89 (działka pierwotna nr 528/3), nr G-8221/19/7/89 (działka pierwotna nr 527/3), zawierających się w działce ewidencyjnej nr 674/5 położonej w obrębie 0004 Lipowe Pole Plebański, gmina Skarżysko Kościelne, 3) sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczącego działki ewidencyjnej odnośnie użytku gruntowego znajdującego się na działce położonej w Suchedniowie o numerze 3128/3 o powierzchni 0,0286 ha (obręb 0001 Suchedniów), znajdującej się w pasie drogowym drogi powiatowej ulicy Bodzentyńskiej, będącej własnością Skarbu Państwa, służącego do wprowadzenia zmian w operacie ewidencyjnym, 4) wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej dla nieruchomości położonych w gminie Łączna, obręb Łączna oznaczonych numerami działek: 409/2 o powierzchni 0,0078 ha, 409/4 o powierzchni 0,2516 ha, 409/5 o powierzchni 1,1645 ha i 409/6 o powierzchni 0,8361 ha, polegającej na doprowadzeniu do zgodności stanu w operacie ewidencji gruntów i budynków ze stanem prawnym, w celu realizacji przez Starostę Skarżyskiego zadań wynikających z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 520 ze zm.); 5) wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych związanych ze sporządzeniem mapy sytuacyjnej podziału nieruchomości położonych w Skarżysku – Kamiennej przy ul. 1 Maja 82, stanowiących własność Powiatu Skarżyskiego, oddanych w trwały zarząd na rzecz I Liceum Ogólnokształcącego im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku – Kamiennej, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki: numer 73/2 o powierzchni 0,9542 ha, numer 73/5 o powierzchni 0,3348 ha (obręb 4 Kamienna, arkusz mapy 31). Przedmiotowy podział wykonywany jest w celu wydzielenia z działek terenu zajętego pod świetlicę (podział każdej z działek na dwie działki). Dla każdej z działek prowadzona jest odrębna księga wieczysta. Niniejsze opracowanie posłuży do uzyskania decyzji zatwierdzającej podział przedmiotowej nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami. 2. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu zadań. Rzeczowy zakres prac oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia szczegółowo określają wytyczne wykonania zamówienia, stanowiące załączniki od nr 1a do nr 1e do siwz. 3. Prace winny być wykonane zgodnie z wytycznymi wykonania zamówienia w siwz, z zasadami wiedzy technicznej odpowiedniej do zakresu rzeczowego prac, zgodnie z przepisami prawa i z należytą starannością.

II.5) Główny kod CPV: 71354000-4

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/12/2016

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe geodezyjne określone przepisami Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 31.01.2014 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz. U. z 2014r. poz. 176) lub inne odpowiadające ważne uprawnienia geodezyjne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w następującym zakresie: a) 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (dotyczy zadania nr 1 - 5), oraz b) 2 – rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (dotyczy zadania nr 1 - 5) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, o których mowa w pkt V.2.3) SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60.00
okres rękojmi40.00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie uzyskanych wiadomości i danych niezbędnych do wykonania prac, będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zobowiązuje się do przestrzegania postanowień ustawy o ochronie danych osobowych.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: Wykonanie mapy do zwrotu nieruchomości wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa, położonej w Skarżysku-Kamiennej, obręb 0004 - Kamienna, arkusz mapy nr 35
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy do zwrotu nieruchomości wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa, położonej w Skarżysku-Kamiennej, obręb 0004 - Kamienna, arkusz mapy nr 35, oznaczonej w dacie wywłaszczenia jako działka nr 25 o powierzchni 0,2712 ha, która w aktualnej ewidencji gruntów i budynków miasta Skarżyska-Kamiennej stanowi część nieruchomości oznaczonej jako działka nr 52/2 o powierzchni 3,4531 ha, będącej własnością Gminy Skarżysko-Kamienna (podział na trzy działki)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena60.00
okres rękojmi40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2    Nazwa: Wykonanie mapy do regulacji stanu prawnego dotyczącej wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu, położonej w obrębie 0004 Lipowe Pole Plebański, gmina Skarżysko Kościelne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy do regulacji stanu prawnego dotyczącej wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu na podstawie decyzji Naczelnika Gminy Mirzec z dnia 13.06.1989 r. nr G-8221/19/17/89 (działka pierwotna nr 550/3), nr G-8221/19/4/89 (działka pierwotna nr 529/3), nr G-8221/19/35/89 (działka pierwotna nr 528/3), nr G-8221/19/7/89 (działka pierwotna nr 527/3), zawierających się w działce ewidencyjnej nr 674/5 położonej w obrębie 0004 Lipowe Pole Plebański, gmina Skarżysko Kościelne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena60.00
okres rękojmi40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3    Nazwa: Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczącego działki ewidencyjnej odnośnie użytku gruntowego znajdującego się na działce położonej w Suchedniowie, obręb 0001 Suchedniów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczącego działki ewidencyjnej odnośnie użytku gruntowego znajdującego się na działce położonej w Suchedniowie o numerze 3128/3 o powierzchni 0,0286 ha (obręb 0001 Suchedniów), znajdującej się w pasie drogowym drogi powiatowej ulicy Bodzentyńskiej, będącej własnością Skarbu Państwa, służącego do wprowadzenia zmian w operacie ewidencyjnym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena60.00
okres rękojmi40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 4    Nazwa: Wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej dla nieruchomości położonych w gminie Łączna, obręb Łączna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej dla nieruchomości położonych w gminie Łączna, obręb Łączna oznaczonych numerami działek: 409/2 o powierzchni 0,0078 ha, 409/4 o powierzchni 0,2516 ha, 409/5 o powierzchni 1,1645 ha i 409/6 o powierzchni 0,8361 ha, polegającej na doprowadzeniu do zgodności stanu w operacie ewidencji gruntów i budynków ze stanem prawnym, w celu realizacji przez Starostę Skarżyskiego zadań wynikających z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 520 ze zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena60.00
okres rękojmi40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 5    Nazwa: Wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych związanych ze sporządzeniem mapy sytuacyjnej podziału nieruchomości położonych w Skarżysku – Kamiennej przy ul. 1 Maja 82 (obręb 4 Kamienna, arkusz mapy 31)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych związanych ze sporządzeniem mapy sytuacyjnej podziału nieruchomości położonych w Skarżysku – Kamiennej przy ul. 1 Maja 82, stanowiących własność Powiatu Skarżyskiego, oddanych w trwały zarząd na rzecz I Liceum Ogólnokształcącego im. Juliusza Słowackiego w Skarżysku – Kamiennej, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki: numer 73/2 o powierzchni 0,9542 ha, numer 73/5 o powierzchni 0,3348 ha (obręb 4 Kamienna, arkusz mapy 31). Przedmiotowy podział wykonywany jest w celu wydzielenia z działek terenu zajętego pod świetlicę (podział każdej z działek na dwie działki). Dla każdej z działek prowadzona jest odrębna księga wieczysta. Niniejsze opracowanie posłuży do uzyskania decyzji zatwierdzającej podział przedmiotowej nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena60.00
okres rękojmi40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


siwz (641kB) pdf
załącznik nr 1a - 1e do siwz - wytyczne wykonania zadania nr 1 - 5 (1402kB) zip
załącznik nr 2a - 2e do siwz - formularz ofertowy na zadanie nr 1 - 5 (66kB) zip
załącznik nr 3 do siwz - oświadczenie (21kB) word
załącznik nr 4 do siwz - oświadczenie (23kB) word
załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie (56kB) word
załącznik nr 6 do siwz - wykaz osób (39kB) word
załącznik nr 7a - 7e do siwz - projekt umowy na zadanie nr 1 - 5 (479kB) zip

Informacja z otwarcia ofert (922kB) pdf

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 1 (912kB) pdf
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 2 (781kB) pdf
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 3 (925kB) pdf
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 4 (768kB) pdf
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 5 (930kB) pdf

metryczka


Opublikował: Barbara Dygas (13 października 2016, 09:43:16)

Ostatnia zmiana: Barbara Dygas (26 października 2016, 12:13:12)
Zmieniono: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 462