Zarządzenie nr 60/2018Starosty Skarżyskiegoz dnia 17 września 2018w sprawie Komisji nadzorującej kasację wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

Zarządzenie nr 60/2018
Starosty Skarżyskiego
z dnia 17 września 2018


w sprawie Komisji nadzorującej kasację wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 595 ze zm.) oraz w związku z § 12 ust.5 i ust.6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury dnia 27 września 2003r. w sprawie szczegółowych czynności organów związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 1088 ze  zm.)
 
Starosta Skarżyski zarządza, co następuje:
 
§ 1

Powołuję komisję w składzie:
1. Dariusz Zarychta - przewodniczący komisji
2. Andrzej Wisowaty - członek komisji
3. Dariusz Zalega - członek komisji
 
celem nadzorowania niszczenia tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Komisja wykona swoje prace w terminie od dnia 17 września 2018r. roku do dnia 28 września 2018r.
 
§ 2

Z czynności w § 1 komisja opracuje protokół zniszczenia, który będzie podstawą wykreślenia tablic rejestracyjnych z właściwego wykazu.
 
§ 3

Odpowiedzialnym za techniczną organizację procesu niszczenia tablic czynię Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Pana Dariusza Zarychtę.
 
§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem  17 września 2018r.


                                                                                         Starosta Skarżyski

                                                                                           Jerzy Żmijewski
 

metryczka


Odpowiada za treść: Joanna Nasiołkowska
Opublikował: Katarzyna Kutwin (19 października 2018, 13:06:31)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 547