Zarządzenie nr 24/2021Starosty Skarżyskiegoz dnia 13 maja 2021w sprawie powołania Komisji do spraw związanych z likwidacją druków ścisłego zarachowania w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Zarządzenie nr 24/2021
Starosty Skarżyskiego
z dnia 13 maja 2021


w sprawie powołania Komisji do spraw związanych z likwidacją druków ścisłego zarachowania w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie
powiatowym ( Dz. U. z 2020r. poz. 920 ze zm.) zarządzam co następuje:
                                                       § 1
Powołuje się stałą Komisję likwidacyjną w składzie:
1. Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu Pan Dariusz Zarychta – przewodniczący
komisji,
2. Starszy Inspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu Pani Jolanta Ciura – członek
komisji,
3. Starszy Inspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu Pani Sylwia Żmijewska – członek
komisji.
                                                      § 3
Zadaniem Komisji będzie likwidacja druków ścisłego zarachowania, w szczególności druków
nieaktualnych, nieprzydatnych oraz anulowanych, które wykorzystywane są w Wydziale
Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej.
                                                     § 4
Do szczegółowych zadań komisji należy:
1. Dokonanie przeglądu oraz oceny przydatności druków ścisłego zarachowania.
2. Sporządzenie protokołu z przeprowadzonej likwidacji druków ścisłego zarachowania
zakwalifikowanych do likwidacji (wg załącznika).
3. Dokonanie fizycznej likwidacji druków ścisłego zarachowania poprzez pocięcie druków
w niszczarce w obecności wszystkich członków Komisji.
                                                    § 5
Komisja wykonuje czynności likwidacyjne w zależności od potrzeb.
                                                    § 6
1. Protokół zniszczenia wskazuje skład komisji, datę zniszczenia oraz rodzaj i liczbę
zniszczonych druków ścisłego zarachowania.
2. Protokół zniszczenia przechowuje organ wydający druki ścisłego zarachowania, nie krócej
niż przez okres 5 lat od dnia zniszczenia.
                                                   § 7
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu komisji.
                                                   § 8
Traci moc Zarządzenie nr 29/2007 Starosty Skarżyskiego z dnia 9 maja 2007r. w sprawie
powołania komisji w celu niszczenia anulowanych druków ścisłego zarachowania.
                                                  § 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
                                                                                          Starosta Skarżyski
                                                                                               Artur Berus

Zarządzenie Starosty Skarżyskiego (198kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Dariusz Zarychta
Opublikował: Anna Cisowska (17 maja 2021, 10:08:12)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 540