Strona główna > Zarządzenia > 2020 |
Zarządzenie nr 64/2020Starosty Skarżyskiegoz dnia 2 października 2020w sprawie komisji nadzorującej likwidację pojazdów przejętych przez Powiat Skarżyski
Zarządzenie nr 64/2020
Starosty Skarżyskiego
z dnia 2 października 2020
w sprawie komisji nadzorującej likwidację pojazdów przejętych przez Powiat Skarżyski
Na podstawie
art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U.
z 2020r. poz.920) oraz § 4 ust. 5 Zarządzenia nr 63/2020 Starosty Skarżyskiego z
dnia 2 października 2020 roku w sprawie regulaminu postępowania dotyczącego
przepadku pojazdów na rzecz Powiatu Skarżyskiego, zarządzam, co następuje:
§ 1
Celem nadzorowania likwidacji pojazdów przejętych przez Powiat Skarżyski, prawomocnym postanowieniem sądu o przepadku pojazdu na rzecz Powiatu Skarżyskiego, powołuję komisję
w składzie:
1.Tadeusz Bałchanowski - przewodniczący komisji,
2. Dariusz Zarychta - członek komisji,
3. Katarzyna Geller - członek komisji,
4. Katarzyna Hartwich - członek komisji,
5. Zbigniew Kochański - członek komisji.
§ 2
Komisja każdorazowo sporządzi protokół dokonania oceny przydatności pojazdów nabytych przez Powiat Skarżyski w drodze orzeczeń sądowych o przepadku pojazdów, który będzie podstawą do likwidacji pojazdu.
§ 3
Odpowiedzialnym za techniczną organizację procesu likwidacji pojazdu jest Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej.
§ 4
Traci moc zarządzenie Nr 27/2015 Starosty Skarżyskiego z dnia w dnia 25 marca 2015r.
w sprawie: Komisji nadzorującej likwidację pojazdów przejętych przez Powiat Skarżyski.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 1
Celem nadzorowania likwidacji pojazdów przejętych przez Powiat Skarżyski, prawomocnym postanowieniem sądu o przepadku pojazdu na rzecz Powiatu Skarżyskiego, powołuję komisję
w składzie:
1.Tadeusz Bałchanowski - przewodniczący komisji,
2. Dariusz Zarychta - członek komisji,
3. Katarzyna Geller - członek komisji,
4. Katarzyna Hartwich - członek komisji,
5. Zbigniew Kochański - członek komisji.
§ 2
Komisja każdorazowo sporządzi protokół dokonania oceny przydatności pojazdów nabytych przez Powiat Skarżyski w drodze orzeczeń sądowych o przepadku pojazdów, który będzie podstawą do likwidacji pojazdu.
§ 3
Odpowiedzialnym za techniczną organizację procesu likwidacji pojazdu jest Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej.
§ 4
Traci moc zarządzenie Nr 27/2015 Starosty Skarżyskiego z dnia w dnia 25 marca 2015r.
w sprawie: Komisji nadzorującej likwidację pojazdów przejętych przez Powiat Skarżyski.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Skarżyski
Artur Berus
Artur Berus
metryczka
Odpowiada za treść: Dariusz Zarychta
Opublikował: Anna Cisowska (5 października 2020, 09:59:25)
Ostatnia zmiana: Anna Cisowska (6 października 2020, 10:13:45)
Zmieniono: dodanie załącznika
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 653