ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na dostawę środków czystości do Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku – Kamiennej

OLK2-902-Z.O/13/2018                                        Skarżysko-Kamienna, dn.13-12-2018r.
   
I. Zamawiający
     Obwód Lecznictwa Kolejowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w Skarżysku Kamiennej, ul. Sokola 50, 26-110 Skarżysko-Kamienna
1. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcą są:
Magdalena Zielińska tel. 41/27 85 001 wew.149; e-mail: m.zielinska@olkspzoz.pl
Wojcieszek Roman tel. 41/27 85 001 wew.141; e-mail: r.wojcieszek@olkspzoz.pl
II. Tryb udzielania zamówienia
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.) Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 30 000 euro. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z  postanowieniami Działu V Regulaminu udzielania przez Obwód Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ zamówień publicznych ze środków publicznych.
III. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są: dostawy artykułów czystości ( Pakiet nr 1 – Wyroby foliowe i gumowe; Pakiet nr 2 – Preparaty myjące, czyszczące, piorące; Pakiet nr 3 – Artykuły czystości inne) do Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Skarżysku – Kamiennej na okres od dnia                 01-01-2019 roku do dnia 31-12-2019 roku.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , asortyment i szacunkowe ilości opisano w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego – formularz asortymentowo – cenowy.
Zamawiane środki czystości są produktami powszechnie dostępnymi, o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia poniżej 30 000 euro, sposób finansowania zamówienia – własne środki budżetowe, dlatego Zamawiający podaje nazwy konkretnych produktów, które są sprawdzone w codziennym użytkowaniu i prosi Wykonawców o zaoferowanie zamawianych produktów.
3) Wykonawca zobowiąże się dostarczać środki czystości w ilościach, asortymencie i terminach, określonych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy e-mailem lub telefonicznie przez Zamawiającego w miarę bieżącego zapotrzebowania.
4) Dostawy realizowane będą transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt do Zamawiającego, po wcześniejszym złożeniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył dostarczane środki czystości w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia , oraz żądania wymiany środków czystości w asortymencie niezgodnym z zamówieniem,  środków w uszkodzonych opakowaniach jednostkowych lub też złej jakości.
6) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za dokonaną dostawę w formie przelewu na konto Wykonawcy w terminie 30 dni, od dnia otrzymania i przyjęcia do realizacji faktury VAT.
7) Ceny podane w ofercie są cenami stałymi w okresie obowiązywania umowy i nie będą podlegać waloryzacji. W przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT, Zamawiający przewiduje zmianę umowy w formie aneksu do zawartej umowy.
IV. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy:
1. Termin realizacji zamówienia – sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, realizacja dostaw  tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 13:00
2. Oferta powinna zawierać:
 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1
 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy   – załącznik nr 2
 3. Wypełniony i parafowany projekt umowy – załącznik nr 3
 4. Odpis z właściwego rejestru KRS lub centralnej ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety lub na wszystkie pakiety.
4. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i podpisane przez Wykonawcę.
5. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków Zamawiającego.
6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
7. Zamawiający odpowiada na pytania do 2 dni przed otwarciem ofert.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
9. Oferty pisemne w zaklejonej i opieczętowanej  kopercie zaopatrzonej w adres Zamawiającego zawierającą opis: „ Odpowiedź na zapytanie ofertowe OLK 2 – 902/Z.O /13/18 ” należy przesłać lub złożyć w sekretariacie pok. 116 ( w godz. 7:00 – 13:00 tylko w dni robocze) w siedzibie Obwodu Lecznictwa Kolejowego, ul. Sokola 50, do dnia 21-12-2018 roku do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21-12-2018 roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. 116.
V. Kryteria oceny i wybór oferty najkorzystniejszej
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty głównym i jedynym kryterium podlegającym ocenie będzie cena brutto za przedmiot zamówienia, przy czym skutki niewłaściwego zastosowania podatku VAT obciążają Sprzedającego.
VI. Postanowienia końcowe
1, O wyniku postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich oferentów.
2. Zawiadomienie o wyborze oferty skierowane do oferenta, którego oferta została wybrana będzie zawierać dodatkowo wskazanie terminu zawarcia umowy.
3. Cena zaoferowana będzie ceną umowy.Umowa będzie uznana za zawartą z chwilą jej podpisania.
4. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
VII. Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych
1. Wykonawca, składając ofertę , wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione Podmioty, danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych ( tj. Dz.U. 2018 poz. 1000) zawartych w ofercie, oraz załącznikach do niej.
2. Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa w pkt. 1 przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności:
- przeprowadzenie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego
- zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą
- dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy
- przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione Podmioty, lub spraw sądowych.
- ewentualne udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy, jako informacji publicznej.
 
 
Z poważaniem
 
lek. med. Mateusz Korzeniewski
Dyrektor OLK SP ZOZ
w Skarżysku-Kamiennej

http://olkspzoz.pl/wp-content/uploads/2018/12/załączniki.zip

metryczka


Wytworzył: Magdalena Zielińska (13 grudnia 2018)
Opublikował: Maciej Borkowski (13 grudnia 2018, 12:04:31)
Podmiot udostępniający: OLK SP ZOZ

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 600