Przetarg na na dostawę materiałów biurowych oraz płyt CD-R

OLK2-902/03/14                                   Skarżysko-Kamienna, dn. 27 luty 2014r.                                              
 
 
Obwód Lecznictwa Kolejowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej                       w Skarżysku-Kamiennej ul. Sokola 50 zaprasza do udziału w postępowaniu przetargowym na zadanie  o wartości  do 14 000 euro w trybie konkursu ofert zgodnie z postanowieniami Działu II Regulaminu Wewnętrznego OLK SP ZOZ na dostawę materiałów biurowych oraz płyt CD-R
 
Oferta powinna zawierać:      
 
  1. Wypełniony i parafowany  formularz ofertowy – załącznik nr 1 
  2. Zestawienie asortymentowo - cenowe – załącznik nr 2 
  3. Oświadczenie oferenta – załącznik nr 3 
  4. Wypełniony i parafowany projekt umowy – załącznik nr 4 
  5. Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 
  6. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym: REGON 
  7. Zaświadczenie o numerze  identyfikacji podatkowej: NIP 

W/w zaświadczenia o numerze REGON i NIP nie są wymagane jeżeli te informacje są ujęte
w odpisie z Krajowego Rejestru Sądowego. Brak jakichkolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność
z oryginałem) będzie podstawą do odrzucenia oferty.
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PŁYT CD-R do Obwodu Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Skarżysku-Kamiennej na warunkach szczegółowo przedstawionych w ZAŁĄCZNIKU NR 2 do niniejszego ogłoszenia, stanowiącEGO jeGO integralną część. 
 
 
 
Ogłoszenie o konkursie wraz z załącznikami można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 116 (sekretariat) bezpłatnie lub na stronie internetowej:
 
  • www.spskarzysko.bip.doc.pl 
  • www.olkspzoz.pl


Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną kwotę, której nie może zmienić po upływie terminu składania ofert.

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert na odrębne pakiety.
 
Kwota powinna być podana w zł. (PLN).

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.

Termin realizacji zamówienia - realizacja zamówienia będzie się odbywać sukcesywnie
w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
 
Kryteria: Cena brutto – 100%.

Płatność: 30 dniowy termin płatności od daty wystawienia faktury VAT pod warunkiem, że towar będzie dostarczony wraz z fakturą nie później niż w ciągu 48 godzin od daty wystawienia faktury. W razie, gdy wskazany wyżej termin dostarczenia towaru wraz z fakturą nie będzie dotrzymany, termin płatności wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
 
Osoba uprawnione do kontaktu: Magdalena Zielińska tel: (41) 25-12-187.
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania konkursowego bez podania przyczyny.
 
 
 
Ofertę cenową wraz z załącznikami w zaklejonej i opieczętowanej kopercie zaopatrzonej           w adres Zamawiającego zawierającą opis: „Odpowiedź na konkurs ofert OLK2-902/03/14
- na dostawę MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PŁYT CD-R”
należy przysłać lub złożyć
 w sekretariacie pok. 116 do dnia 13 marca 2014 roku do godz. 9:00. Otwarcie ofert nastąpi
w dniu 13 marca 2014 roku  o godz. 9:30.
 
 
Postępowanie przetargowe uznaje się za ważne w przypadku wpłynięcia jednej ważnej oferty.

ZAŁĄCZNIKI:
  Formularz Ofertowy (45kB) word                                        
  Formularz Asortymentowo - Cenowy (48kB) excel
  Oświadczenie oferenta (37kB) word
  Projekt Umowy (54kB) word

metryczka


Wytworzył: Maciej Wróbel (27 lutego 2014)
Opublikował: Jakub Grzybowski (27 lutego 2014, 15:34:07)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 714