zamówienie na:

Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej

zamawiający: Powiat Skarżyski
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IM.272.3.2015
wartość: poniżej 207.000 euro
termin składania ofert: 10 czerwca 2015  10:00
wynik postępowania: 10.06.2015r. - informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 




Skarżysko-Kamienna: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 132156 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skarzysko.powiat.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej dla nieruchomości położonej w gminie Skarżysko Kościelne, obręb Skarżysko Kościelne oznaczonej numerami ewidencyjnymi działek: 1641/1 o powierzchni 0,7000 ha, 1642/1 o powierzchni 0,6200 ha, 393 o powierzchni 0,1100 ha do doprowadzenia do zgodności stanu w operacie ewidencji gruntów i budynków ze stanem prawnym, w celu realizacji przez Starostę Skarżyskiego zadań wynikających z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.). 2. Rzeczowy zakres prac oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia szczegółowo określają wytyczne wykonania zamówienia, stanowiące załącznik od nr 1 do siwz. 3. Prace winny być wykonane zgodnie z wytycznymi wykonania zamówienia w siwz, z zasadami wiedzy technicznej odpowiedniej do zakresu rzeczowego prac, zgodnie z przepisami prawa i z należytą starannością. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie uzyskanych wiadomości i danych niezbędnych do wykonania prac, będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zobowiązuje się do przestrzegania postanowień ustawy o ochronie danych osobowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 126.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe geodezyjne określone przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30.07.2003 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii lub inne odpowiadające ważne uprawnienia geodezyjne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w następującym zakresie: a) 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, oraz b) 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych oraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia zawodowe geodezyjne

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://powiat.skarzyski.lo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ (389kB) pdf

załącznik nr 1 do siwz - wytyczne wykonania zamówienia (171kB) pdf

załącznik nr 2 do siwz - formularz oferty (53kB) word

załącznik nr 3 do siwz - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w wart. 22 ust. 1 ustawy Pzp (37kB) word

załącznik nr 4 do siwz - oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (36kB) word

załącznik nr 5 do siwz - wykaz osób (39kB) word

załącznik nr 6 do siwz - oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień (29kB) word

załącznik nr 7 do siwz - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (38kB) word

załącznik nr 8 do siwz - projekt umowy (273kB) pdf

informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (723kB) pdf

metryczka


Opublikował: Barbara Dygas (2 czerwca 2015, 13:36:56)

Ostatnia zmiana: Barbara Dygas (10 czerwca 2015, 13:53:54)
Zmieniono: informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 445