Protokół Nr 22/2019 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 29 maja 2019 r.

  
Protokół Nr 22/2019 
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego 
w dniu 29 maja 2019 r. 
  
W posiedzeniu udział wzięli

Członkowie Zarządu Powiatu
1.      Artur Berus                                                   - Starosta 
2.      Anna Leżańska                                              - Wicestarosta 
3.      Katarzyna Bilska                                            - Członek Zarządu Powiatu 
4.      Tadeusz Bałchanowski                                    - Członek Zarządu Powiatu 
5.      Adam Ciok                                                    - Członek Zarządu Powiatu 

Stali uczestnicy posiedzenia
1.      Małgorzata Nosowicz                                      - Sekretarz Powiatu 
2.      Bogusława Wilczyńska                                    - Skarbnik Powiatu 

Pozostali uczestnicy posiedzenia: 
  1. Izabela Azarowicz          - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym, Spraw      Obywatelskich i Zdrowia 
  2. Katarzyna Dąbrowska               -   Inspektor w Wydziale Finansowym 
  3. Marek Czyż             -   Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych


Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu. 
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Artur Berus. 
Posiedzenie protokołowała: Olga Łukomska – Inspektor. 
  
Porządek posiedzenia
1.      Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: 
a) odwołania ze stanowiska dyrektora Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Suchedniowie,
    ul. Sportowa 3, 
b) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2019 rok. 
2.    Sprawozdanie z realizacji Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Powiatu Skarżyskiego do  roku 2022. 
3.      Przyjęcie przez Zarząd Powiatu Raportu o stanie Powiatu Skarżyskiego za rok 2018. 
4.      Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu. 
5.      Sprawy różne. 
  
Starosta – Pan Artur Berus przedstawił proponowany porządek posiedzenia oraz zapytał o uwagi i wnioski. 
W związku z brakiem uwag, Zarząd Powiatu przyjął porządek posiedzenia. 
  


Streszczenie posiedzenia

Ad. pkt 1. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie
a)   odwołania ze stanowiska dyrektora Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Suchedniowie,
      ul. Sportowa 3, (załącznik nr 2) 
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska poinformowała, iż stosownie do zapisów art. 66 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo oświatowe organ prowadzący ‒ Zarząd Powiatu, w przypadkach szczególnie uzasadnionych, po zasięgnięciu opinii kuratora oświaty może odwołać nauczyciela ze stanowiska kierowniczego. Wyjaśniła, że Świętokrzyski Kurator Oświaty nie wniósł zastrzeżeń wobec zamiaru odwołania Pana Grzegorza Michnowskiego z dniem 31 sierpnia 2019 roku. Odwołanie ze stanowiska Dyrektora następuje w związku z realizacją uchwał Rady Powiatu w sprawie rozwiązania Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Suchedniowie (Nr 40/VI/2019z dn. 21-02-2019 r.) oraz w sprawie likwidacji szkół wchodzących w skład tego zespołu(Nr 54/VIII/2019 z dn. 09-05-2019 r.), a tym samym całkowitą likwidacja szkoły. 
W świetle powyższego Zarząd Powiatu podjął treść uchwały jednogłośnie. 

b)   wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2019 rok, (załącznik nr 3) 
Skarbnik Powiatu – Pani Bogusława Wilczyńska wyjaśniła, że proponowane zmiany w budżecie Powiatu Skarżyskiego wynikają z : 
1. Decyzji Wojewody Świętokrzyskiego znak FN.I.3111.175.2019 z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie zwiększenia planu dotacji celowej z budżetu państwa o kwotę 59.000 zł na zakup wyposażenia osobistego i ochronnego funkcjonariuszy Powiatowej Komendy Państwowej Straży Pożarnej oraz na zakup sprzętu informatyki i łączności. 
2. Decyzji Wojewody Świętokrzyskiego znak FN.I.3111.229.2019 z dnia 17 maja 2019 r. w sprawie zmniejszenia planu dotacji celowej z budżetu państwa o kwotę 3.813 zł przeznaczonej na funkcjonowanie domu pomocy społecznej. 
3. Porozumień nr 6/2019 z dnia 15 maja 2019 r. i nr 7/2019 z 17 maja 2019 r. na dofinansowanie kształcenia pracowników ze środków Funduszu Pracy w ramach Krajowego Funduszu Szkoleń. Przyznane środki w wysokości 25.920 zł dotyczą pracowników Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, zaś w wysokości 89.880 zł przeznaczone są dla pracowników Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych. Wkład własny w wysokości 20% otrzymanego dofinansowania pochodzi ze środków na dokształcanie i doskonalenie nauczycieli. 
4. Pisma Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w wysokości 2.000zł. na naprawę samochodu. 
5. Pisma Powiatowego Centrum Rozwoju Edukacji z dnia 15 maja 2019 r. w sprawie przeniesienia nadwyżki w planie na dodatkowym wynagrodzeniu rocznym w wysokości 3.667,09 zł na odpis na ZFŚS (900 zł) i na zakup testów do badań dzieci (2.767,09 zł.). 
6. Pisma Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie przeniesienia planu wydatków na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w wysokości 25.000 zł pomiędzy rozdziałami w związku ze zmianą arkusza organizacyjnego placówki. 
7. Pisma Zespołu Szkół Technicznych z dnia 14 maja 2019 roku w sprawie przeniesienia nadwyżki na dodatkowym wynagrodzeniu rocznym w wysokości 1.140 zł na wynagrodzenia z tytułu umów zlecenia. 
8. Pisma Domu Pomocy Społecznej z dnia 17 maja 2019 r. w sprawie zwiększenia środków na odpis na ZFŚS o 507 zł. 
9. Pisma Domu Pomocy Społecznej Centrum Seniora z dnia 14 maja 2019 r. w sprawie przeniesienia kwoty 10.000 zł pomiędzy paragrafami na zakup odzieży ochronnej dla pracowników i na zakup niezbędnych materiałów i wyposażenia oraz usług koniecznych do funkcjonowania jednostki. 
W świetle udzielonych wyjaśnień, Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął treść przedmiotowej uchwały. 
  
  
Ad. pkt 2. Sprawozdanie z realizacji Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Powiatu Skarżyskiego do roku 2022
Starosta – Pan Artur Berus zaprosił na posiedzenie Inspektor w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Obywatelskich i Zdrowia ‒ Panią Izabelę Azarowicz, która w sposób szczegółowy omówiła przedmiotowy dokument (załącznik nr 4). 
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska zwróciła się do Inspektor z prośbą 
o przeprowadzenie rozeznania w zakresie możliwości partycypowania gmin z terenu powiatu skarżyskiego w kosztach zatrudnienia lekarza psychiatry dziecięcego w Powiatowym Centrum Rozwoju Edukacji. Członek Zarządu wyjaśniła, że w PCRE diagnozowane są dzieci z całego powiatu skarżyskiego, w związku z czym zasadnym byłoby zawarcie z gminami stosownego porozumienia. 
Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości przedstawione informacje. 
  
  
Ad. pkt 3. Przyjęcie przez Zarząd Powiatu Raportu o stanie Powiatu Skarżyskiego za rok 2018
       Z treścią Raportu zapoznała zebranych Sekretarz Powiatu – Pani Małgorzata Nosowicz (załącznik nr 5). Sekretarz wyjaśniła, że zgodnie z art. 30a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 511), zwanej dalej Ustawą, zarząd powiatu co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie powiatu raport o stanie powiatu. Raport obejmuje podsumowanie działalności zarządu powiatu w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady powiatu i budżetu obywatelskiego. Rada powiatu rozpatruje raport, podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady powiatu w sprawie udzielenia lub nieudzielenia zarządowi absolutorium. Nad przedstawionym raportem o stanie powiatu rada powiatu przeprowadza głosowanie nad udzieleniem zarządowi powiatu wotum zaufania. Następnie przystąpiła do omówienia w/w dokumentu.    
       W związku z brakiem uwag, Zarząd Powiatu przyjął Raport o stanie Powiatu Skarżyskiego za rok 2018. Jednocześnie, Starosta – Pan Artur Berus zaznaczył, że zostanie on przedłożony Radzie Powiatu Skarżyskiego do dnia 31 maja 2019 r. celem rozpatrzenia na sesji absolutoryjnej. 
  
Ad. pkt 4. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska  zapoznała zebranych z pismem Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej,  który poinformował, iż Wykonawca termomodernizacji Bursy Szkolnej przy Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych wystąpił z prośbą o wyrażenie zgody na wprowadzenie do projektu zmiany polegającej na tym, aby w miejsce projektowanego usunięcia z elewacji istniejącego ocieplenia z płyt styropianowych gr. 5 cm. dokonać powtórnego docieplenia ścian na zainstalowanej przed laty warstwie termoizolacji styropianem EPS 031 Fasada o gr. 15 cm.. W wyniku powyższej zmiany, ogólna warstwa docieplenia obiektu Bursy wyniosłaby 20 cm. 
Wykonawca sugeruje, iż w wyniku własnych badań stwierdzono, że poszczególne warstwy starego ocieplenia nie straciły przyczepności oraz ocieplenie jest właściwie zamocowane do ścian. Ponadto Wykonawca deklaruje zastosowanie systemu ociepleń dopuszczającego możliwość wykorzystywania wyrobu jako drugiego układu termoizolacyjnego oraz dokonanie mocowania dwóch warstw ocieplenia do ścian przez siatkę zbrojącą dyblami w ilości 6 szt/m². Obróbki blacharskie zostaną dostosowane do grubości docieplenia ścian zewnętrznych. 
Wicestarosta poinformowała Zarząd, iż zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym termomodernizacji Bursy Szkolnej opracowanym przez Pracownię Audytorską z Ostrowca Świętokrzyskiego, przed przystąpieniem do prac dociepleniowych należy zerwać ze ścian budynku istniejącą izolację termiczną. Następnie po odpowiednim przygotowaniu podłoża ściany zewnętrzne nadziemia należy docieplić styropianem EPS o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m*K gr. 15 cm. 
Po przeprowadzonej dyskusji, Zarząd Powiatu upoważnił Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej do skierowania zapytania do Inspektora Nadzoru Budowlanego, celem wyrażenia opinii w kwestii usunięcia istniejącego docieplenia. Jednocześnie zobowiązał Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej do udzielenia Zarządowi Powiatu informacji czy w trakcie procedury przetargowej były kierowane zapytania oferentów w tym temacie i jakie odpowiedzi udzielone zostały przez projektanta. 
  
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska poinformowała, że ze Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach w dniu 17.05.2019r. wpłynęło pismo w sprawie rezygnacji z dniem 31.05.2019r., z najmu dwóch pomieszczeń oznaczonych jako lokal Nr 312 oraz Nr 313, mieszczących się na III piętrze budynku biurowego przy ul. plac Floriański 1 w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 7). 
Wicestarosta wyjaśniła, iż Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach na podstawie Umowy Nr 126/IM/2018 najmu lokalu użytkowego z dnia 01 października 2018r., zawartej na czas nieokreślony wynajmuje trzy lokale. 
Zgodnie z zapisem w/w umowy: 
§ 14 ust. 2. „Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia za skutkiem rozwiązującym na koniec miesiąca kalendarzowego”. 
§ 16 „Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają aneksu w formie pisemnej”. 
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na rozwiązanie powyższej umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. 
  
     Starosta – Pan Artur Berus zaprosił na posiedzenie Inspektor w Wydziale Finansowym – Panią Katarzynę Dąbrowską, celem przedstawienia Raportu ze stanu realizacji Projektu pn. „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego funduszu Rozwoju Regionalnego (załącznik nr 8). Inspektor wyjaśniła na jakim etapie zaawansowania  na dzień 28.05.2019 r. jest realizacja w/w Projektu. 
Zarząd Powiatu przyjął przedstawione informacje do wiadomości. 

Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski poinformował, iż do Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w dniu 27.05.2019r. wpłynął wniosek z prośbą o przedłużenie terminu złożenia projektów uproszczonych planów urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasów od Wykonawcy zadania pod nazwą: „Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu skarżyskiego w gminach: Łączna, Suchedniów, Skarżysko-Kamienna, Skarżysko Kościelne”, zleconego przez Powiat Skarżyski, na podstawie umowy zawartej 21.12.2018 r. pomiędzy: Powiatem Skarżyskim, a Henrykiem Pargiełą – wykonawcą w/w. zadania. Termin złożenia projektów UPUL i ISL upływa 31.05.2019 r (załącznik nr 9). 
Członek Zarządu wyjaśnił, iż Wykonawca uzasadnia swą prośbę złym stanem zdrowia (w grudniu 2018 r. przeszedł zawał serca) oraz długotrwałym leczeniem i pobytem w szpitalu. Jednak jak zapewnia ‒ zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na całość wykonania zadania, którego zakończenie planowane jest do 15.12.2019 r. 
Ponadto, Wykonawca  zwrócił się z propozycją częściowego rozliczenia finansowego, tj. po przekazaniu co najmniej 30% planowanej powierzchni do urządzenia. 
Zarząd Powiatu mając na uwadze niekorzystne warunki atmosferyczne oraz wystąpienie siły wyższej w postaci długotrwałej choroby Wykonawcy, wyraził zgodę na przedłużenie umowy z Panem Henrykiem Pargiełą prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Z.U.H.P. „Dereń”, do dnia 31.08.2019r. Jednocześnie zobowiązał Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa do przygotowania stosownego aneksu do umowy. 
Zarząd Powiatu nie przychylił się do propozycji Wnioskodawcy w zakresie częściowego rozliczenia w/w zadania. 
  
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski powrócił do sprawy zawartego w dniu 17.01.2018 r. Porozumienia pomiędzy Powiatem Skarżyskim, a firmą Terra Bau Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Wyjaśnił, że przedmiotowy dokument dotyczył ustalenia zasad realizacji i współfinansowania zadania inwestycyjnego polegającego na budowie „mini ronda” przy skrzyżowaniu dróg ul. Towarowej z ulicą 1-go Maja w Skarżysku-Kamiennej. 
Członek Zarządu poinformował, iż zgodnie z informacją przedstawioną przez Zarząd Dróg Powiatowych (załącznik nr 10), firma Terra Bau Sp. z o.o. zobowiązała się dostarczyć ZDP w Skarżysku-Kamiennej w terminie do dnia 31.08.2018r. kompletną dokumentację budowlaną na realizację w/w zadania. Jednak mimo upływu wyznaczonego terminu Spółka nie przedłożyła dokumentacji do odbioru, nie wystąpiła również z propozycją zmiany porozumienia w formie aneksu w części dotyczącej zmiany terminu dostarczenia przedmiotowej dokumentacji. 
Pismami z dnia 02.11.2018 r. oraz 03.01.2019 r. Zarząd Dróg wyznaczył Spółce Terra Bau dodatkowe terminy na przekazanie dokumentacji. Jednak do dnia dzisiejszego nie zostało to wykonane. Na posiedzeniu w dniu 30.01.2019 r., Zarząd Powiatu postanowił wystąpić do Spółki Terra Bau z przedsądowym wezwaniem do zapłaty, które dostarczone zostało do siedziby firmy w dniu 15.02.2019 r. Następnie, 13.05.2019 r. odbyło się spotkanie z przedstawicielami Spółki, w trakcie którego ustalono, że Terra Bau Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Grochowe Łąki 7a dokona zlecenia i zawrze umowę na opracowanie dokumentacji projektowej budowy „mini ronda” na skrzyżowaniu dróg ul. Towarowej 
i 1 Maja w Skarżysku-Kamiennej w terminie do dnia 31.05.2019 r.  
W związku ze zbliżającym się terminem wykonania zobowiązania, Starosta – Pan Artur Berus zaprosił na posiedzenie Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych – Pana Marka Czyża. Dyrektor poinformował, iż na chwilę obecną Spółka nadal nie złożyła wymaganych dokumentów, zaznaczył jednak, że ma na to czas do 31.05.2019 r . 
W związku z powyższym, Zarząd Powiatu postanowił odłożyć podjęcie decyzji w powyższej sprawie do następnego posiedzenia Zarządu. Jednocześnie zobowiązał Radcę Prawnego Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej oraz Radcę Prawnego Zarządu Dróg Powiatowych do przygotowania opinii na temat kroków prawnych, jakie Zarząd Powiatu może podjąć, w przypadku nie wywiązania się Spółki Terra Bau Sp. z o.o. z ustaleń z dnia 13.05.2019 r. 

Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska zapoznała zebranych z treścią oświadczenia nauczycieli Zespołu Placówek Edukacyjno – Wychowawczych w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 11) oraz pracowników administracji i obsługi ZPE-W (załącznik nr 12), będącym  stanowczym sprzeciwem wobec zarzutów kierowanych pod adresem dyrektora szkoły – Pana Marcina Kruka. 
Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości treść w/w dokumentów. 
  
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska poinformowała, iż Stowarzyszenie „Bądź dobry jak chleb” złożyło w dniu 29.05.2019r. ofertę na realizację zadania publicznego w formie tzw. „małych grantów” (załącznik nr 13). Wyjaśniła, że zadanie publiczne pn.: „Piknik rodzinny” dotyczy organizacji festynu rodzinnego w Skarżysku – Kamiennej dla mieszkańców powiatu skarżyskiego. Całkowity koszt realizacji w/w zadania wynosi 2.500,00 zł., natomiast wnioskowana kwota dotacji to 2.000,00 zł. Jednocześnie dodała, że oferta złożona przez stowarzyszenie wpisuje się w założenia „Programu Współpracy Powiatu Skarżyskiego z organizacjami pożytku publicznego na 2019 rok”, wzór i treść wniosku są zgodne z obowiązującymi przepisami, Referat ds. Promocji posiada środki finansowe na realizację zadania i pozytywnie opiniuje pod względem formalnym złożoną ofertę. 
Zarząd Powiatu postanowił dofinansować realizację powyższego zadania, przeznaczając na ten cel kwotę 2.000,00 zł. 
  
Ad. pkt 5. Sprawy różne
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski poruszył kwestię wyposażenia pracowników Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego w odzież ochronną. Wyjaśnił, że osoby koordynujące działaniami kryzysowymi powinny posiadać odpowiednie obuwie, kamizelkę odblaskową oraz płaszcz przeciwdeszczowy z napisem: „Zarządzanie Kryzysowe Starostwo Powiatowe”. Dodał także, iż w jego ocenie, oznakowane powinno zostać również auto, którym poruszać się będą koordynujący. Poinformował, że do tego celu wykorzystać można etykiety magnetyczne. 
W związku z powyższym Zarząd zobowiązał Zespół ds. Zarządzania Kryzysowego do rozeznania rynku. 

Na tym zakończono posiedzenie. 
  
  
          Protokołowała                                                                         Przewodniczący Zarządu 
         Olga Łukomska                                                                                   Artur Berus 
  
  
Podpisy Członków Zarządu Powiatu: 
1.      A. Leżańska 
2.      T. Bałchanowski
3.      A. Ciok
4.      K. Bilska 
  

Załączników 13: 
Załącznik nr 1 – lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu, 
Załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu skarżyskiego w sprawie odwołania ze stanowiska dyrektora Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Suchedniowie, ul. Sportowa 3, 
Załącznik nr 3 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2019 rok, 
Załącznik nr 4 – Sprawozdanie z realizacji Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Powiatu Skarżyskiego do roku 2022, 
Załącznik nr 5 – Raport o stanie Powiatu Skarżyskiego za rok 2018, 
Załącznik nr 6 – pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 28.05.2019 r. 
Załącznik nr 7 – pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 27.05.2019 r., 
Załącznik nr 8 – Raport Nr 1 z dnia 25.05.2019 r. ze stanu realizacji Projektu 
pn. „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 
Załącznik nr 9 – pismo Wydziału Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa z dnia 28.05.2019 r., 
Załącznik nr 10 – pismo z Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 27.05.2019 r., 
Załącznik nr 11 – oświadczenie nauczycieli Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 17.05.2019 r., 
Załącznik nr 12 – oświadczenie pracowników administracyjnych i obsługi Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 17.05.2019 r., 
Załącznik nr 13 – pismo Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki z dnia 29.05.2019 r. 
 

metryczka


Wytworzył: Zarząd Powiatu Skarżyskiego (29 maja 2019)
Opublikował: Olga Łukomska (13 czerwca 2019, 10:02:35)

Ostatnia zmiana: Olga Łukomska (13 czerwca 2019, 10:44:50)
Zmieniono: Aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 393