udzielenie zamówienia - usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej ZDP

Ogłoszenie nr 510059140-N-2019 z dnia 27-03-2019 r. Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych: Usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku Kamiennej


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie


Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511458-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540028623-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY







I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 29994398800000, ul. ul. Konarskiego  20, 26-110  Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 524 451, e-mail zdp@skarzysko.powiat.pl, faks 412 524 451.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.skarzyski.lo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku Kamiennej Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZDP.272.1.2019 II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi ubezpieczeniowej w zakresie: 1.1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych żywiołów, 1.2. ubezpieczeń komunikacyjnych, 1.3. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o wandalizm/ dewastację oraz od kradzieży zwykłej, 1.4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności, posiadanego i użytkowanego mienia, administrowania mienia, w tym zarządzania i administrowania drogami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z wykazem dróg i ulic oraz sprzętu elektronicznego. II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie
II.5) Główny Kod CPV: 66515100-4
Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66515400-7, 66516000-0, 66516400-4, 66519300-4, 66514110-0 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie III.3) Informacje dodatkowe:


SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA





IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 130000.00
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Noakowskiego 22 Oddział Radom
Email wykonawcy: agnieszka.warchol@interrisk.pl
Adres pocztowy:
ul. Wolność 8

Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom

Kraj/woj.: mazowieckie


Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 87867.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87867.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113280.00

Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.
 ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

metryczka


Wytworzył: Ewa Kasprzyk (27 marca 2019)
Opublikował: Ewa Kasprzyk (27 marca 2019, 10:33:33)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 554