zamówienie na:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Skarżyskim

zamawiający: Powiat Skarżyski
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.272.2.2014
wartość: poniżej 5.186.000 euro
termin składania ofert: 5 maja 2014  10:00
wynik postępowania: 22.05.2014r. - informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 30.05.2014r. - ponowny wybór oferty najkorzystniejszej 




Skarżysko-Kamienna: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Skarżyskim
Numer ogłoszenia: 132294 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skarzysko.powiat.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Skarżyskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej w Powiecie Skarżyskim, tj. Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych przy ul. Szkolnej 15 w Skarżysku - Kamiennej oraz Zespołu Opieki Zdrowotnej i Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy przy ul. Ekonomii 4 w Skarżysku - Kamiennej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych, 2) ocieplenie ścian zewnętrznych podmurówki i piwnic, 3) ocieplenie stropodachów oraz poddasza (dotyczy Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych), 4) ocieplenie dachu i częściowa wymiana dachu (dotyczy Zespołu Opieki Zdrowotnej- Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy), 5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 6) wymiana obróbek blacharskich, 7) przełożenie rynien i rur spustowych, 8) wymiana parapetów zewnętrznych, 9) wykonanie kolorystyki elewacji, 10) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 11) wymiana instalacji odgromowej (dotyczy Zespołu Opieki Zdrowotnej- Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy), 12) wymiana węzła cieplnego (dotyczy Zespołu Opieki Zdrowotnej- Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy), 13) montaż kolektorów słonecznych dla potrzeb ciepłej wody użytkowej (dotyczy Zespołu Opieki Zdrowotnej- Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy). Inwestor uzyskał decyzje (Nr 244/2013 z dnia 02.08.2013r. oraz Nr 245/2013 z dnia 06.08.2013r.) zatwierdzające projekty budowlane i udzielające pozwolenia na roboty budowlane (termomodernizację), polegające na dociepleniu budynków wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, remontem instalacji centralnego ogrzewania oraz dodatkowo remontem węzła cieplnego i montażem kolektorów słonecznych w Zespołu Opieki Zdrowotnej i Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy. Przedmiot zamówienia należy zrealizować z zachowaniem obowiązujących norm technicznych i przepisów BHP. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zadania powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Zamawiający informuje, że w siwz typy i symbole materiałów, urządzeń oraz nazwy ich producentów zostały określone zgodnie z dokumentacją projektową w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.23.24.60-4, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 09.33.11.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda przed upływem terminu składania ofert wniesienia wadium: a) na zadanie nr 1 - w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), b) na zadanie nr 2 - w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium powinno być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca oddzielnie na każde zadanie wadium przelewem na rachunek bankowy Getin Noble Bank S.A. Nr: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006 z dopiskiem: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Skarżyskim i numerem zadania, którego dotyczy. 5. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty) należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 7. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty miejsca wykonania tj. wykonał: a) co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku, remontu z elementami termomodernizacji, modernizacji z elementami termomodernizacji lub przebudowy budynku z elementami termomodernizacji, którego wartość wynosi minimum 1.500.000,00 zł brutto (dotyczy zadania nr 1 i 2), b) co najmniej 1 zamówienie obejmujące montaż instalacji solarnej, której wartość wynosi minimum 200.000 zł brutto (dotyczy zadania nr 2), wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409) lub inne odpowiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (dotyczy zadania nr 1 i 2), b) min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409) lub inne odpowiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności instalacyjnej dotyczącej instalacji sanitarnych (dotyczy zadania nr 1 i 2), c) min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409) lub inne odpowiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności instalacyjnej dotyczącej instalacji elektrycznych (dotyczy zadania nr 2).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót lub ich przerwania w przypadku zmniejszenia środków finansowych, lub ich braku w toku realizacji inwestycji, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy oraz za zabezpieczenie przerwanych robót. 2. W przypadku okoliczności, o których mowa w pkt 1, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę na piśmie i zawiadomienie to jest wiążące dla Wykonawcy. 3. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 2) zmianę danych adresowych w przypadku ich zmiany, 3) zmianę kierownika budowy na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku pod warunkiem, że wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) zmianę kierownika budowy na pisemny wniosek Zamawiającego, 5) konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie, 6) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadkach: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, b) wystąpienia przestojów i opóźnień ze strony Zamawiającego, c) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne niezależne od woli stron (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, znaleziska archeologiczne) mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji robót. 7) W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w pkt 6 a), b) i c) Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania umowy na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy. Okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż czas trwania tych okoliczności. 8) W/w zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://powiat.skarzyski.lo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna - Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Powiecie Skarżyskim - Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są: a) projekt budowlany - Załącznik Nr 1/1 do siwz, b) projekt budowlany- wymiana instalacji c. o. - Załącznik Nr 2/1 do siwz, c) przedmiar - branża budowlana - Załącznik Nr 4/1 do siwz, d) przedmiar - branża sanitarna - Załącznik Nr 5/1 do siwz, e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 8/1 do siwz, f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wymiana instalacji c. o. - Załącznik Nr 9 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.23.24.60-4, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Powiecie Skarżyskim - Zespołu Opieki Zdrowotnej oraz Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy w Skarżysku - Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są: a) projekt budowlano - wykonawczy - Załącznik Nr 1/2 do siwz, b) projekt budowlany - wykonawczy - wymiana instalacji c. o. - Załącznik Nr 2/2 do siwz, c) projekt budowlany - wykonawczy - instalacja kolektorów słonecznych oraz przebudowa węzła cieplnego - Załącznik Nr 3 do siwz, d) przedmiar - branża budowlana - Załącznik Nr 4/2 do siwz, e) przedmiar - branża sanitarna - Załącznik Nr 5/2 do siwz, f) przedmiar - instalacja kolektorów słonecznych oraz przebudowa węzła cieplnego - Załącznik Nr 6 do siwz, g) przedmiar - instalacja odgromowa - Załącznik Nr 7 do siwz, h) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 8/2 do siwz, i) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wymiana instalacji c. o., instalacja kolektorów słonecznych oraz przebudowa węzła cieplnego - Załącznik Nr 10 do siwz, j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacja odgromowa - Załącznik Nr 11 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.23.24.60-4, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 09.33.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

siwz (359kB) pdf

załącznik nr 1/1 do siwz - projekt budowlany ZPE-W (3810kB) zip

załącznik nr 1/2 do siwz - projekt budowlany ZOZ i MOMP (8192kB) zip

załącznik nr 2/1 do siwz - projekt budowlano - wykonawczy - wymiana instalacji c.o. w ZPE-W (8192kB) zip

załącznik nr 2/2 do siwz - projekt budowlano - wykonawczy - wymiana instalacji c.o. w ZOZ i MOMP - część I (4852kB) zip

załącznik nr 2/2 do siwz - projekt budowlano - wykonawczy - wymiana instalacji c.o. w ZOZ i MOMP - część II (5476kB) zip

załącznik nr 3/1 do siwz - projekt wymiany węzła cieplnego i budowy kolektora w ZOZ i MOMP (2255kB) zip

załącznik nr 3/2 do siwz - projekt wymiany instalacji odgromowej w ZOZ i MOMP (1294kB) zip

załącznik nr 4/1 do siwz - przedmiar - branża budowlana - ZPE-W (8192kB) zip

załącznik nr 4/2 do siwz - przedmiar - branża budowlana - ZOZ i MOMP (124kB) zip

załącznik nr 5/1 do siwz - przedmiar - instalacje sanitarne - ZPE-W (78kB) pdf

załącznik nr 5/2 do siwz - przedmiar - instalacje sanitarne - ZOZ i MOMP (57kB) pdf

załącznik nr 6 do siwz - przedmiar - kolektory i węzeł - ZOZ i MOMP (136kB) pdf

załącznik nr 7 do siwz - przedmiar - instalacja odgromowa - ZOZ i MOMP (44kB) pdf

załącznik nr 8/1 do siwz - stwior - ZPE-W (1339kB) pdf

załącznik nr 8/2 do siwz - stwior - ZOZ i MOMP (273kB) pdf

załącznik nr 9 do siwz - stwior - instalacja c.o. - ZPE-W (82kB) pdf

załącznik nr 10 do siwz - stwior - instalacha c.o., kolektory i węzeł - ZOZ i MOMP (385kB) pdf

załącznik nr 11 do siwz - stwior - instalacha odgromowa - ZOZ i MOMP (79kB) pdf

załącznik nr 12a do siwz - formularz oferty - ZPE-W (56kB) word

załącznik nr 12b do siwz - formularz oferty - ZOZ i MOMP (55kB) word

załącznik nr 13 do siwz - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (38kB) word

załącznik nr 14 do siwz - oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy (37kB) word

załącznik nr 15 do siwz - wykaz robót (42kB) word

załącznik nr 16 do siwz - wykaz osób (40kB) word

załącznik nr 17 do siwz - informacja o przynależności do grupy kapitałowej (40kB) word

załącznik nr 18a do siwz - projekt umowy - ZPE-W (300kB) pdf

załącznik nr 18b do siwz - projekt umowy - ZOZ i MOMP (306kB) pdf

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (165kB) pdf

wyjaśnienia treści SIWZ (1667kB) pdf

informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 1 (876kB) pdf

informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 2 (653kB) pdf

zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 2 (451kB) pdf

metryczka


Opublikował: Barbara Dygas (17 kwietnia 2014, 12:43:15)

Ostatnia zmiana: Barbara Dygas (30 maja 2014, 11:01:21)
Zmieniono: ponowny wybór oferty najkorzystniejszej

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1801